Nie, nešlo o integrovanú zastávku. Električky vtedy už na HlSt nejazdili a Obchodná ešte nebola. Takže nám. SNP bolo bez električiek. Nástupný ostrovček bol len pre autobusy (predĺžené a-28,45 z Petržalky), ktoré nahrádzali zrušené električky. V opačnom smere aj a-104, ktorá sa točila v centre objazdom.
Po skončení výluk sa dá prestupovať aj na Kollárku (z električiek idúcich po Obchodnej). Z e-3 na Americkom. Pri plánovaní cesty si zvolím električku podľa toho, aby som mal kratší peší presun. A ak ma t-208 zoberie až do centra, zas taká nutnosť prestupu nebude...
Tomu rozumiem, že možností je viacero a v čase sa môžu vyvíjať, od dohôd s partnermi až po riešenia v réžii DPB (vrátane dočasnosti 'jeden furt').
Napriek tomu by som sa rád vopred poďakoval tomu / tým, ktorí by boli ochotní sa podeliť o aktuálny stav.
Ani v časoch nedostatku vodičov MHD v Bratislave som nezaznamenal medzi zásadnými témami potrebu zlepšenia v oblasti hygieny, takže asi je stav uspokojivý. Aj keď ako tak uvažujem, nespomínam si, že by sa niekde vo väčšom rozoberala téma hygieny u profesionálnych vodičov, naposledy to bolo tuším len prespávanie vodičov kamiónov v kabínach...
Postavila sa niekde za posledných 10 rokov úplne nová sociálka (neútočím, len by ma to zaujímalo)? Ak nie, tak by som o budovaní nových sociálok trochu pochyboval, ak áno tak super, že sa myslí aj na takéto, pre cestujúceho neviditeľné, ale aj tak pre chod DPB nevyhnutné veci.
Mas tam ubytovnu, mas tam Blaguss, mas tam vela kancelarii, Nuppu tam buduje budovy a zastavku tak moze dat maly obchodny priestor s WC pre vodicov, mozno tam je aj priestor na unimobunku. Moznosti je niekolko, ako zabezpecit socialku.
To ze niekde nie je socialka este neznamena, ze to tak bude navzdy
Keď ste už spomenuli tému návrhu lepších trás, na ktorých zastávkach je plnohodnotné zázemie pre vodičov (WC, voda, možnosť si oddýchnuť a prípadne si zohriať jedlo) a kde sú aspoň toalety?
Nespomínam si, že by som niekedy videl takýto šoto-prehľad a osobne som si to nikdy nejako špeciálne nevšímal.
Ak by sme vytvorili trasu, na ktorej by ani jedna konečná zázemie nemala, znamená to buď striedača, alebo prejazd (z linky na linku alebo naprázdno na vhodné miesto).
V nedávnom zámere národného projektu na nákup parciálov DPB spomínal predĺženie 209 z Mliekárenskej k Nuppu ale to by prichádzalo do úvahy jedine keby sa projekt schválil a nakúpili sa nové vozy, keďže na vyjazdenie 210 aj predĺženej 209 by 15 degešov nestačilo.
Urbanway 2423