Tomu rozumiem, že možností je viacero a v čase sa môžu vyvíjať, od dohôd s partnermi až po riešenia v réžii DPB (vrátane dočasnosti 'jeden furt').
Napriek tomu by som sa rád vopred poďakoval tomu / tým, ktorí by boli ochotní sa podeliť o aktuálny stav.
Ani v časoch nedostatku vodičov MHD v Bratislave som nezaznamenal medzi zásadnými témami potrebu zlepšenia v oblasti hygieny, takže asi je stav uspokojivý. Aj keď ako tak uvažujem, nespomínam si, že by sa niekde vo väčšom rozoberala téma hygieny u profesionálnych vodičov, naposledy to bolo tuším len prespávanie vodičov kamiónov v kabínach...
Postavila sa niekde za posledných 10 rokov úplne nová sociálka (neútočím, len by ma to zaujímalo)? Ak nie, tak by som o budovaní nových sociálok trochu pochyboval, ak áno tak super, že sa myslí aj na takéto, pre cestujúceho neviditeľné, ale aj tak pre chod DPB nevyhnutné veci.
Mas tam ubytovnu, mas tam Blaguss, mas tam vela kancelarii, Nuppu tam buduje budovy a zastavku tak moze dat maly obchodny priestor s WC pre vodicov, mozno tam je aj priestor na unimobunku. Moznosti je niekolko, ako zabezpecit socialku.
To ze niekde nie je socialka este neznamena, ze to tak bude navzdy
Keď ste už spomenuli tému návrhu lepších trás, na ktorých zastávkach je plnohodnotné zázemie pre vodičov (WC, voda, možnosť si oddýchnuť a prípadne si zohriať jedlo) a kde sú aspoň toalety?
Nespomínam si, že by som niekedy videl takýto šoto-prehľad a osobne som si to nikdy nejako špeciálne nevšímal.
Ak by sme vytvorili trasu, na ktorej by ani jedna konečná zázemie nemala, znamená to buď striedača, alebo prejazd (z linky na linku alebo naprázdno na vhodné miesto).
V nedávnom zámere národného projektu na nákup parciálov DPB spomínal predĺženie 209 z Mliekárenskej k Nuppu ale to by prichádzalo do úvahy jedine keby sa projekt schválil a nakúpili sa nové vozy, keďže na vyjazdenie 210 aj predĺženej 209 by 15 degešov nestačilo.
toto je presne ten typ príspevku, po akom som už minule volal .... tu sa rozdebatujú možnosti ohľadom linky 208 a o cca polroka príde niekto z DPB s geniálnym návrhom, ktorý ale vôbec nebude vychádzať z tunajšej diskusie
Kde prestupis na Americkom z eliny na tbus smerom ku Karadzicke? Lebo tieto zjednodusenia “prestup z/na” orientovane len na jeden smer su dost zavádzajuce. Tak isto sa argumentuje pri L 1/3, ze prestup na hrane z Petrzalky. Ze opacnym smerom si urobis 5 minutovu turu z SNP na Kamenne (a skoncis na ceste namiesto zastavky) alebo vyhliadkovu jazdu okolo Reduty, to uz nikto nevidi.
131 určite stratí zmysel a zrejme aj špičkové poradia na 31 (závisí od obsadenosti vo zvyšku trasy). Ostatné linky by som neobmedzoval, skôr možno ušetrené vozidlá a kilometre použil na posilnenie liniek, kde sú ľudia príliš natlačení na seba.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
kecho