Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: gejza #236434:
Si potom mozeme hromadne dat ziadost o preplatenie copyrightu v podobe rocnej elektricenky za ten napad? 😂
Reply on: kecho #236432:
nebuď na ňu zlý, sľúb jej, že tam dáme od zajtra kĺby a interval 3 minúty po celý deň 😂 😂 😂
Reply on: Mhr1 #236427:
toto je presne ten typ príspevku, po akom som už minule volal 😃 😃 😃 .... tu sa rozdebatujú možnosti ohľadom linky 208 a o cca polroka príde niekto z DPB s geniálnym návrhom, ktorý ale vôbec nebude vychádzať z tunajšej diskusie 😂 😂
Reply on: Mhr1 #236427:
Kde prestupis na Americkom z eliny na tbus smerom ku Karadzicke? Lebo tieto zjednodusenia “prestup z/na” orientovane len na jeden smer su dost zavádzajuce. Tak isto sa argumentuje pri L 1/3, ze prestup na hrane z Petrzalky. Ze opacnym smerom si urobis 5 minutovu turu z SNP na Kamenne (a skoncis na ceste namiesto zastavky) alebo vyhliadkovu jazdu okolo Reduty, to uz nikto nevidi.
Reply on: DAJA66a #236431:
Nemal by s nou nieco robit DPB a BID?
Dobrý deň, urobte niečo s linkou 20. Chodí malý autobus a je v špičkách totálne preplnený. 92 je dlhý autobus a stále úplne prázdny. Ď
Reply on: Mikimaus #236428:
131 určite stratí zmysel a zrejme aj špičkové poradia na 31 (závisí od obsadenosti vo zvyšku trasy). Ostatné linky by som neobmedzoval, skôr možno ušetrené vozidlá a kilometre použil na posilnenie liniek, kde sú ľudia príliš natlačení na seba.
Reply on: Mhr1 #236427:
To neviem, ci uvazuje, ale urcite by som bol rad, aby to stale za zvazenie a niekto z DPB to precita a realne sa nad tym zamyslia/zistia opodstatnenost 🙂
STU a UK prechadzaju od 5.10.2020 komplet na distancne studium, tiez vyzyvaju na dobrovolny odchod z intrakov...bude sa menit grafikon a posilove spoje?🤔
Reply on: MatejBA #236424:
Ja si myslím, že obsluhu NUPPU najlepšie vybaví t-208. Predsa len - je to spojenie do centra, to ľudia žiadajú väčšinou najviac. Prestup na električku sa dá z t-208 urobiť dobre na Americkom námestí. Miletička a Hlavná stanica - 1 prestup na hrane na t-201. A do Ružinovskej nemocnice je najlepšie spojenie a-98 z Bajkalskej. A kto túto vzdialenosť neprejde pešo, aj tak potrebuje auto/taxi/sanitku. t-208 by sa tak stala z temer nadbytočnej potrebnou linkou. Po obsadení t-205 štandardnými trolejbusmi sa využitie pre "degeše" priam ponúka, je to po rovine, krátky kúsok, "no problem". Lenže toto tu je len taká naša platonická diskusia, alebo má reálne podklady? Teda uvažuje mesto/DP o nej?
Reply on: Pe67 #236425:
Ale dôvod toho, prečo sa tam stojí, nie je primárne dávanie prednosti na križovatke s 29.8., ale kvôli dávaniu prednosti na Kollárovom námestí.
Reply on: S499.1023 #236415:
Tam je problém v tom, že pokiaľ je Mickiewiczova plná, tak autá to rad za radom obchádzajú tak, že z Amerického odbočia doľava na Špitálskú a následne doprava na ul.29.8., takže do lievika prichádzajú po hlavnej. A potom linky 202,207,212 (teraz aj 31 a 94) idú úsek Amerikánskoje nám.- Kollárovo nám.bežne aj 10-15 min. No proste autá zápchu takto obídu a my tam stojíme a stojíme.
Reply on: Petto #236422:
Tak ono podla mna je to 50:50 co by bolo lepsie:
- 66 to spoji s Miletickou, elektrickou, Ruzinovskou nemocnicou
- 208 by to spojila s Nivami (OC+ASMN), Sv. Michalom/Centrom, Hodzkom

V prospech 208 by hovoril pocet TrDG a teoreticky nutne posilnenie MHD v okoli Niv kvoli vystavbe.
Reply on: MatejBA #236411:
Na nuppu ma ist vraj L66 predlzena od trhoviska
Reply on: 810zssk #236418:
Podla mna clekom blbost (ak si odmyslime zachadzku minimalne +3 minuty + mozny problem odbocenia dolava v spicke/zapche pri Datacompe).

Zaroven mas alternativne linky od Stanice, Kramarov, Mlynskej doliny na Patronku a z Karlovky do Dubravky pojdes elektrickou, do DNV cez Dubravku na 20, do Lamaca/ZB skor na Lafranconi.

Ked uz, tak radsej Dubravsku cestu sprejazdnit autobusu oboma smermi, ak ti ide o obsluhu Westendu, a potiahnut L35 k Patronke/ZST Zeleznej Studienke.
Reply on: 810zssk #236418:
Nezabilo by to v čase prepravných špičiek (za stavu plne funkčnej KV radiály) spoľahlivosť tej linky kvôli večne stojacej Záhoráckej? Zo stanice sa na Patrónku cestuje 21/83/84 (ok, beriem, ten peší presun nie je veľmi príjemný kvôli tomu, ako veľmi zanedbané to tam je, ale to je skôr otázka na magistrát, či im to vážne nevadí) a z DD, no, to je také... Asi by bolo priame spojenie s uzlom Patrónka fajn, ale či vzhľadom k charakteru linky 32 nie je lepší variant prestupu na ZOO na 30/37 ako to je teraz. Párkrát som takto prestúpil a keď náhodou išla 30/37/prípadne aj 92 tesne pred nami, tak vo väčšine prípadov vodič na ZOO umožnil prestup, pokiaľ nás zrovna nerozdelili svetlá.
Reply on: 810zssk #236418:
Načo komplikovať jej trasu?
Prestup na 30,37 , 92,192 máš na hrane ak ti je to ďaleko od Suchého mlyna.
Otázka do pléna: Čo si myslíte o nápade aby 32 zachádzala na Patrónku (cez Záhorácku a nemocnicu)? Teoreticky tam je možný presun zo suchého mlyna, ale nie je veľmi priateľský k chodcom.
Reply on: S499.1023 #236415:
Asi preto, ze je uz september. 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.