S tebou je dnes veľmi čarovná diskusia... Celý čas hovorím o tom, že niečo deklarujú ako prípoj k vlaku, ale prstom nepohli pre to, aby to bol prípoj a nie len náhodný spoj ktorý rukou šťasteny stojí pred rovnakou budovou ako zvykne stávať vlak.
A je v cestovnom poriadku uvedené, že spoj garantovane čaká na príchod vlaku? Ak nie, tak potom nie je veľmi veľkým výsledkom kvality, ak autobus len tak odíde neskôr, než je uvedené.
Keď deklarujem, že ľuďom "zavediem prípoje od vlaku", tak by asi malo byť elementárnou schopnosťou riadiť dopravu tak, aby reálne prípoj vykonávali... či? Nastavíme CP na ostrý prestup, nedáme čakačku, chvíľu budeme za chrumkavých a to stačí na dosahovanie rastu kvality a spokojnosti zákazníka?
2221 zas len píska, no a je tam teplejšie, ako vonku. Tak som otvoril všetky okná na maximum po celom autobuse. A rúško sa nedá mat v takomto vozidle na sebe...
Teraz sa nachádzam na mieste, kde denné teploty dosahujú občas aj 40 stupňov, klimatizuje sa síce zúrivo ale bez rúška Ťa do autobusu, do obchodu ani do hotela nepustia. Vonku síce rúška povinné nie sú ale veľa domácich ich nosí všade - a to nie sú pravé príslušníci najdisciplinovanejšieho národa. Hneď som si spomenul na Zlošuka - ale je pravda, že ten by sa sem ani nedostal, lebo by nenastúpil ani do lietadla, kde by mu znižovali ľudskú dôstojnosť povinným rúškom hneď od vstupu na letisko (prípadne už od nástupu do vlaku na letisko) .
Ja som sa včera poobede motal asi 3 hodiny okolo Panónskej cesty a zo všetkých SORiek mala okná zatvorené jediná a ešte k tomu stará. Teraz už naozaj nerozumiem, či si robia z ľudí srandu, alebo o čo presne ide... Chystajú však vraj toto leto ešte jedno balkánske opatrenie týkajúce sa trolejbusov.
A keďže ZSSK umelo osekala jazdné doby na celom ramene (v duchu hesla Zvolen pod tri hodiny), tak s veľkou pompou zavedený autobusový prípoj je dávno hore v meste, kým sa Anča doterigá. Ale hlavne, že SADZV spĺňa ISO 9001
S499.1023