Stratégia sa mení real-time, takže radšej sledujem Facebook, legitímny komunikačný nástroj premiéra, kde sú všetky relevantné informácie usporiadane a prehľadne na jednom mieste.
mňa fascinuje jedna vec - mestá a obce najprv kričia, že chcú od štátu delegovať viac kompetencií, následne kričia, že k tým kompetenciám chcú od štátu peniaze .... detto je to aj s VÚC .... je to za každej garnitúry, či je ľavá, pravá, stredná, degresívna, progresívna či agresívna .... natrčiť prázdnu ruku a potom bezhlavo míňať dokáže každý idiot, ale priznať si, že zrušenie jedného či druhého neefektívneho stupňa je jednak úsporou prostriedkov a taktiež zníženia byrokratickej záťaže je už asi pre súdruhov primátorov/starostov/županov príliš ťažké
Keby len oproti obyvatelom Stupavy, ale napr. aj oproti obyvatelom Zahorskej Bystrice. Na 37 sa rovno mozu preskrtat vykony, ked cela studentska a dochodcovska trieda zduchne do Lajnsu. Na racianskej radiale sa tiez mozno ulavi elektrickam konecne.
Takto Ti poviem oba zákony sú v gescii MinDopu, takže keď sa rozhodnú konať v rozpore s jedným zákonom, tak pochybujem, že sa nepustia aj do druhého veď doktrína znie jasne: zákon sa môže porušovať, ak ide o preukázateľne dobrý úmysel.
Ale vážne by ma zaujímalo, či, keď sa hovorí o autobusoch zadarmo, či sa tým myslí iba prímestská doprava, alebo aj MHD. Ak len prímestská, tak potom sú obyvatelia Čunova značne diskriminovaní oproti obyvateľom Stupavy a ak aj o MHD, ale bez trolejbusov a električiek, tak to celkom slušne nabúra IDS a vôbec by to bola absurdita.
Bude velmi zaujímavé sledovať, ako sa štát vysporiada s financovaním tých druhov dopravy, ktorú nemajú v kompetencii. Nie som úplný znalec, ale jediná možnosť mi napadá účelová dotácia. Ta by ale mala byť viazaná na presný dopravný výkon. To zároveň znie ako ambície dopravnej autority. Nie som si však istý co štát vie, čo robí.
Ako možný a vzhľadom na premiérove správanie čoraz pravdepodobnejší scenár vyzerá byt direktivny a nelegitimny príkaz a statusy a placovky o tom, ako mu to neochotne samosprávy kazia.
Inak som zvedavý co s MHD. Trolejbusy a elektricky. Hm?
20, 23, 30, 32, 36, 37, 52, 53, 56, 57, 59, 63, 65, 66, 67, 74, 75, 78, 88, 96, 98, 123, 130, 139, X5, X33, N29, N33, N37, N55, N61, N74, určite som na niektoré zabudol, keďže som niektoré nevedel rozlúštiť a z hlavy si ich všetky nepamätám.
EDIT: Prečo mi pri vyhľadaní služby z JD (viem, že je určite z JD) ukazuje, ako východziu zastávku výjazdu ,,voz.Trnávka" a nie napr. ,,voz.JurajovDvor" už to nie sú dve vozovne, alebo len nejaká chyba?
A ešte som našiel poradie 63/51, to je prejazd na SL2, alebo prečo je tam nočné poradie?
Ike
Ako možný a vzhľadom na premiérove správanie čoraz pravdepodobnejší scenár vyzerá byt direktivny a nelegitimny príkaz a statusy a placovky o tom, ako mu to neochotne samosprávy kazia.
Inak som zvedavý co s MHD. Trolejbusy a elektricky. Hm?