Ako to, že je v PO prebytok trolejbusov? Prečo sa potom v posledných rokoch nakupovali nové trolejbusy? A ešte, ako to myslíš, že tento problém nebol zvládnutý?
Vladimír: He He kúpi ten kto bude šikovnejší a bohatší, čiže asi niekto z ČR /
Z: Ale preboha, veď som počul, že niektorý vodiči, chodia aj s busom na iné konečné hrávať karty. Načapal ich raz jeden náš kolega a z tej jednej konečnej na druhú (svoju vlastnú v ten deň) odchádzal v čase kedy mal mať odchod. Niektoý vodiči sú naozaj svine a robia si čo chcú. äschválne neuvádzam podrobnosti bo som ich ja nevidel, ale keby som ich videl ja tak...)
dusoft: Zdržanie výstavby bolo na strane dodávateľa stavby vjazdu do podzemných garáží, kde sa to celé zdržalo. V tomto je DPB nevinne a mesto im zrejme ukrátilo peniaze na ten zvyšok keďže stavba sa predražila o pár miliónikov a tak na ten kúsok už nezostalo.
Ten, kto ju predal (DPMP), ju nechce. A ten, kto ju chce (Vladimír) je tam nepredal. Asi tak...
Oficiálny dôvod odpredaja bol enormný prebytok trolejbusov. V rokoch 1992 - 1995 sa vyradzovali doslova húfy trolejbusov. Tento problém nebol zvládnutý doposiaľ a stále možno konštatovať, že DPMP ich má prebytok.
no, tak ja len poznamenam, ze ti vodici si urcite nerozpravaju vtipy a nekuju "pikle" na cestujucich, ale ako sa stava dost casto, bavia sa pravdpodobne o dakej poruche co zbadali na voze toho druheho. Tomu sa vravi solidarita, velmi caste su rozhovory typu:
A: pocuj, ked som za tebou stal v zapche vsimol som si, ze ti tecie voda
B: vidis, to som ani nevedel, pozriem sa na to, vdaka.
atd.
A vzhladom na to, ze v rannej spicke na L21 je len 15 vozov (2 su na L25, jeden zacina az vecer), tym padom su prestavky na oboch konecnych prilis male (castokrat do 7min.) tak sa proste stane, ze sa vozy dobehnu. Ved pri 34min. streke z VW na ASMN v zapchach je to uplne pochopitelne aj e bezne, ze voz naberie meskanie aj viac ako 7min. No a potom odchadzaju naraz z konecnej.
Mimochodom, ked som rano cestoval z DNV na Ovsiste, tak som isiel cez Dubravku, rozumej linkou 20 z DNV, odtial tramvajou na Safko, stade 88. A bolo to rovnako rychle ako 21+83. Lebo tramvaj nestala v zapche. K tomu som sa tak netlacil. Mam to overene. Niekdy to trvalo o 5 minut dlhsie, inokedy, ked bola extremna zapcha na dialnici som bol dokonca rychlejsie na EU.
Je to logika, lebo expresne busy su strasne nakladne a setri sa kde sa moze. Ked niet penazi, tak sa rusi to, co je zbytocne - ako napr. subezne autobusove linky k elektrickej trakcii, ktora je lacnejsia na prevadzku a udrzbu.
je to ubohost a hanba zo strany DP, ze nevedeli dokoncit vcas celu trat na jesenskeho, este im to trvalo o mesiac viac a prd z toho, na zaciatku jesenskeho nechali stare kolaje, ktore dobre hrkocu
Kontrolu vodičov si zabezpečuje Dopravný podnik Bratislava, a.s. Vzhľadom na svoje osobné pôsobenie v oblasti mestskej hromadnej dopravy dovolím si pochybovať, že "srandovanie" vodičov je zhodnotené objektívne. Kontrolu odchodov, resp. celého priebehu jazdy zabezpečuje palubný počítač, ktorý je kontrolovateľný či dispečingom, či vodičovou čipovou kartou, kde palubný systém zapisuje údaje o celom priebehu služby. Pochybujem, že vodič by si dovolil uvedeným spôsobom "srandovať" - pretože by mu za to hrozila značná finančná sankcia či strata pracovného miesta.
Prave som bol pri SND. Ta trat este stale piska. A asi bude aj nadalej. Co som tam bol, tak isli 3 elektricky, dve smerom z mesta, jedna do mesta. Prva iduca na Nam. L. Stura isla relativne ticho, lebo sa suchtala, druha za nou uz hucala. Styrka iduca do mesta bola rozhodne najhlucnejsia. Hanba.
Dala by sa urobiť nejaká kontrola na vodičov 21? Ráno majú pri Volkwagene diskusný klub, a keď sa spamätajú, tak idú aj dva autobusy naraz, potom je zasa dlhá pauza a takto si robia z ľudí srandu. Prajem veľa úspechov v dodržiavaní cestovného poriadku.
Čo sa týka nových poriadkov 63ky, tak na zastávke Studenohorská v smere do mesta sa už nachádza nový poriadok, ale asi prelepený cez poriadok 35ky, pretože 35ka chýba a je tam aj starý poriadok 63ky
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
frenky
A: pocuj, ked som za tebou stal v zapche vsimol som si, ze ti tecie voda
B: vidis, to som ani nevedel, pozriem sa na to, vdaka.
atd.
A vzhladom na to, ze v rannej spicke na L21 je len 15 vozov (2 su na L25, jeden zacina az vecer), tym padom su prestavky na oboch konecnych prilis male (castokrat do 7min.) tak sa proste stane, ze sa vozy dobehnu. Ved pri 34min. streke z VW na ASMN v zapchach je to uplne pochopitelne aj e bezne, ze voz naberie meskanie aj viac ako 7min. No a potom odchadzaju naraz z konecnej.