je to ubohost a hanba zo strany DP, ze nevedeli dokoncit vcas celu trat na jesenskeho, este im to trvalo o mesiac viac a prd z toho, na zaciatku jesenskeho nechali stare kolaje, ktore dobre hrkocu
Kontrolu vodičov si zabezpečuje Dopravný podnik Bratislava, a.s. Vzhľadom na svoje osobné pôsobenie v oblasti mestskej hromadnej dopravy dovolím si pochybovať, že "srandovanie" vodičov je zhodnotené objektívne. Kontrolu odchodov, resp. celého priebehu jazdy zabezpečuje palubný počítač, ktorý je kontrolovateľný či dispečingom, či vodičovou čipovou kartou, kde palubný systém zapisuje údaje o celom priebehu služby. Pochybujem, že vodič by si dovolil uvedeným spôsobom "srandovať" - pretože by mu za to hrozila značná finančná sankcia či strata pracovného miesta.
Prave som bol pri SND. Ta trat este stale piska. A asi bude aj nadalej. Co som tam bol, tak isli 3 elektricky, dve smerom z mesta, jedna do mesta. Prva iduca na Nam. L. Stura isla relativne ticho, lebo sa suchtala, druha za nou uz hucala. Styrka iduca do mesta bola rozhodne najhlucnejsia. Hanba.
Dala by sa urobiť nejaká kontrola na vodičov 21? Ráno majú pri Volkwagene diskusný klub, a keď sa spamätajú, tak idú aj dva autobusy naraz, potom je zasa dlhá pauza a takto si robia z ľudí srandu. Prajem veľa úspechov v dodržiavaní cestovného poriadku.
Čo sa týka nových poriadkov 63ky, tak na zastávke Studenohorská v smere do mesta sa už nachádza nový poriadok, ale asi prelepený cez poriadok 35ky, pretože 35ka chýba a je tam aj starý poriadok 63ky
Ruky preč od toho trolejbusu! Je to PREŠOVSKÝ historičák, Škoda 14 Tr 0 ex #45, odpredaný v r. 1992. Ale keď tak veľmi chcete, mali by mať ešte jednu našu "té-er-nulku", môžeme sa podeliť.
Hosi ! Toto je podla mna senzacia ! Navrhoval by som nejak zohnat financie (aj za pomoci DP, co viem, ze je asi utopia) a zakupit jeden kus pre BA, upravit ho do bratislaskej verzie, dat mu cislo 63 a pouzit ako "falosny" historicak !!! Odkial inokadial ak nie odtialto ?!
Co vy na to ?
KONAJME !!!
Ja som tam bol včera ešte keď nepršalo. Prešla L12 a L4 každá opačným smerom a bolo to strašné. Potom začalo popŕchať a už išli tichučko.
Možno by elinám namiesto mazadiel mali dať pred seba malú cisternu a vždy v oblúku by vodič pustil vodu Veď bolo by to lacnejšie
m@rtin: Zase nepreháňaj, zelený mach na oknách si určite nevidel. To ostatné áno, ale iné nie.
A s posledným odsekom v #23427 sa dá len súhlasiť, ale magistrát na tie opravy prachy ani nemá. Vieš aj tá údržba čosi stojí, ale keď sa tam šetrí. Ja viem, že pravidelná údržba je lacnejšia ako nákup nových vozov, či údržba nárazová teda už keď to inak nejde, ale jednoducho je to tak a my tu s tým nič nespravíme. Veď mi všetci dobre vieme ako to tam je, ale aspoň jazdíme 43mil vzkm. Bo čo je horšie, viesť sa v novom NP buse raz za pol hodinu alebo v polorozpadnutom Iku každých 8 minút? Odpovedzte si každý sám.
#23435 mne sa nezda ze by to na tej Mostovej nejak extremne piskalo! Mam pocit ze to piska viac pri Riviere a tiez pod mostom Lafranconi, kde to tot nedavno opravovali!
Sarko
:`-(