Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tak mi napadlo, možno to sem nepatrí... ale z čírej zvedavosti pamätáte si za ostatných 20/30 rokov hocijaký dopravný projekt, ktorý sa zrealizoval a ukončil podľa avizovaného časového harmonogramu?
Reply on: N/A #234535:
Aj mne sa ukazovali a potom nie, som myslel že chyba je u mňa v prehliadači ...
😮 Neboli tu ešte pred pár hodinami nové CP? 😮 😮
Reply on: Mike #234529:
Toto by už podľa môjho názoru vydržalo do septembra, kedy sa to všetko po tejto mediálnej hystérii vráti do pôvodných koľají.
Reply on: Mike #234529:
Hlavne naco sa jazdi po 21tej kazdych 7,5. 🙃
A ten bordel L95 s L3 ani radsej nekomentujem v PD.
Reply on: Solider #234528:
Ale stojí zato vymýšľať ďalšie CP extra? (Kde by bol napr špičkový int. 5 min a sedlový 7,5). Či sa ušetrí až toľko, lebo predpokladám že vozidlá aj vodiči sú k dispozícií na plnohodnotné prázdniny - teda int. 5 min všade celodenne. Otázne je akurát to ráno či ísť na 4 min., ako bolo vlani, to by možno nemusela chodiť L7. Teda bavíme sa iba o električkách, lebo u tbusov je to snáď bez debaty že nech sa vráti režim prázdniny v plnom rozsahu.
Reply on: N/A #234503:
Keď nikde nikto nebol, tak sa nepochopiteľne jazdilo podľa prázdnin, a keď začali ľudia vychádzať von, tak sa začalo jazdiť podľa víkendu. Logika v tom asi nie je. Z môjho pohľadu ešte stále nie je dopyt na celodenný interval, treba posilniť rannú špičku a odpoludnie, sedlo a večer môžu byť voľnejšie.
Reply on: Conti01 #234525:
A Ty si zjavný beusák.
Reply on: Urbanway 2423 #234523:
Železničiarsky je to tak, že výhybňa je len jedna spojka medzi koľajami. Ak sa tam dá riadiť sled vlakov, križovať, predchodiť, tak už je to odbočka. Laikov to pletie ale železničiari si idú svoje.
Reply on: N/A #234514:
Lebo 50% cestujúcich sú dementi.Tak preto.
Reply on: N/A #234518:
Celkom umenie písať o ničom na vyše 200 stranách.
Mám pocit, že všetky spomenuté veci zobrali z diskusií naprieč internetom.
Reply on: Joyki #234522:
Ďakujem. Nevedel som, že výhybňa sa nazýva aj odbočka.
Reply on: Urbanway 2423 #234519:
Ide len o automatickú výhybňu, pred a za TIOP-om, aby sa vedeli vykrižovať vlaky na 131, a hlavne aby aj S70 vedela zastavovať pri nástupišti už na trati 132 - hrana bližšie k Súhvezdnej (elektrifikované dve koľaje na trati 132 vs. neelektrifikovaná tretia koľaj predstavujúca trať 131 na opačnej strane pri Hornbachu).
Reply on: TomJ #234516:
Nie, hlási iba pri dojazdových spojoch. Linka 92 a niektoré spoje linky 99 čo zachádzajú do vozovne, majú "nedojazdový" cieľ bez šípky.
Reply on: Urbanway 2423 #234519:
No a za tým TIOPom sa tie trate rozvetvujú, takže to s tým súvisí. Že nestačí iba postaviť peróny, ale treba doplniť aj výhybky.
Píše sa tam o ,,zvýšení výkonnosti úseku Bratislava-Nové Mesto - Podunajské Biskupice realizáciou odbočky Ružinov," ktorá je nevyhnutná pre realizáciu TIOP Ružinov. Nevie niekto, čo sa odbočkou Ružinov myslí, pretože ak má byť TIOP Ružinov na dnešnom obratisku Súhvezdná, tak nechápem, kde by to chceli umiestniť. Možno tým mysleli to rozvetvenie trate do Petržalky a Podunajských Biskupíc, ale takto to vyznieva, ako nejaká nová trať.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.