Ale stojí zato vymýšľať ďalšie CP extra? (Kde by bol napr špičkový int. 5 min a sedlový 7,5). Či sa ušetrí až toľko, lebo predpokladám že vozidlá aj vodiči sú k dispozícií na plnohodnotné prázdniny - teda int. 5 min všade celodenne. Otázne je akurát to ráno či ísť na 4 min., ako bolo vlani, to by možno nemusela chodiť L7. Teda bavíme sa iba o električkách, lebo u tbusov je to snáď bez debaty že nech sa vráti režim prázdniny v plnom rozsahu.
Keď nikde nikto nebol, tak sa nepochopiteľne jazdilo podľa prázdnin, a keď začali ľudia vychádzať von, tak sa začalo jazdiť podľa víkendu. Logika v tom asi nie je. Z môjho pohľadu ešte stále nie je dopyt na celodenný interval, treba posilniť rannú špičku a odpoludnie, sedlo a večer môžu byť voľnejšie.
Železničiarsky je to tak, že výhybňa je len jedna spojka medzi koľajami. Ak sa tam dá riadiť sled vlakov, križovať, predchodiť, tak už je to odbočka. Laikov to pletie ale železničiari si idú svoje.
Ide len o automatickú výhybňu, pred a za TIOP-om, aby sa vedeli vykrižovať vlaky na 131, a hlavne aby aj S70 vedela zastavovať pri nástupišti už na trati 132 - hrana bližšie k Súhvezdnej (elektrifikované dve koľaje na trati 132 vs. neelektrifikovaná tretia koľaj predstavujúca trať 131 na opačnej strane pri Hornbachu).
Píše sa tam o ,,zvýšení výkonnosti úseku Bratislava-Nové Mesto - Podunajské Biskupice realizáciou odbočky Ružinov," ktorá je nevyhnutná pre realizáciu TIOP Ružinov. Nevie niekto, čo sa odbočkou Ružinov myslí, pretože ak má byť TIOP Ružinov na dnešnom obratisku Súhvezdná, tak nechápem, kde by to chceli umiestniť. Možno tým mysleli to rozvetvenie trate do Petržalky a Podunajských Biskupíc, ale takto to vyznieva, ako nejaká nová trať.
Minule som sa takto pobavil, lebo v 92 hlásilo "nasleduje zastávka Námestie Hraničiarov. Spoj ide na konečnú zastávku Volkswagen 2 (potom po anglicky). Potom to, že cestovať sa smie iba s rúškom alebo iným prekrytím horných dýchacích ciest. A na konci "zastávka je na znamenie". Kým to celé dohlásilo, už sme boli aj na zastávke a to sme predtým na dvoch semaforoch čakali na červenej
Predpokladám, že je to preto, že sú to spoje, ktoré oficiálne končia v Krasňanoch. V električke sa to prejavuje hlásením "Tento spoj ide do vozovne a končí na zastávke..." No a nakoľko imhd začalo strojovo preberať CP dopravcov, tak sa tam dostala aj táto poznámka.
Načo sú v CP pri L7, odchody z Hlavnej stanice v časoch 17:16... 17:54 poznámky "z - ide len po zastávku ŽST Vinohrady"?
Veď všetky spoje idú popoludní len po Vinohrady.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike