Píše sa tam o ,,zvýšení výkonnosti úseku Bratislava-Nové Mesto - Podunajské Biskupice realizáciou odbočky Ružinov," ktorá je nevyhnutná pre realizáciu TIOP Ružinov. Nevie niekto, čo sa odbočkou Ružinov myslí, pretože ak má byť TIOP Ružinov na dnešnom obratisku Súhvezdná, tak nechápem, kde by to chceli umiestniť. Možno tým mysleli to rozvetvenie trate do Petržalky a Podunajských Biskupíc, ale takto to vyznieva, ako nejaká nová trať.
Minule som sa takto pobavil, lebo v 92 hlásilo "nasleduje zastávka Námestie Hraničiarov. Spoj ide na konečnú zastávku Volkswagen 2 (potom po anglicky). Potom to, že cestovať sa smie iba s rúškom alebo iným prekrytím horných dýchacích ciest. A na konci "zastávka je na znamenie". Kým to celé dohlásilo, už sme boli aj na zastávke a to sme predtým na dvoch semaforoch čakali na červenej
Predpokladám, že je to preto, že sú to spoje, ktoré oficiálne končia v Krasňanoch. V električke sa to prejavuje hlásením "Tento spoj ide do vozovne a končí na zastávke..." No a nakoľko imhd začalo strojovo preberať CP dopravcov, tak sa tam dostala aj táto poznámka.
Načo sú v CP pri L7, odchody z Hlavnej stanice v časoch 17:16... 17:54 poznámky "z - ide len po zastávku ŽST Vinohrady"?
Veď všetky spoje idú popoludní len po Vinohrady.
V okolí zastávok Švabinského opravujú chodníky (inak, nenašiel som tu o tom zmienku, pritom zastávky sú celkom ďaleko presunuté) a zároveň vymieňajú obrubníky. Len škoda, že pre zastávku v smere na Holíčsku sa nenašlo na kasselský.
preklad liniek v useku Molecova - Nove SND je 5 minut, takze 15 minutove meskanie bezny cestujuci ani nezaregistruje.
A od Molecovej do Dubravky alebo na Kuklovsku maju linku interval 7-8 minut. Opat nemozne pre normalneho cestujuceho zaregistrovat 15 minutove meskanie.
Ako tak pozerám virtuálnu tabuľu, X5 a X33 meškajú max do 15 minút, takže oproti minulému týždňu je to zlepšenie aj keď to stále nie je optimálny stav, ideál je tak do 5 minút.
No minimálne by sa mohli eliny posilbiť v rannek špičke na interval 6 minút .. od 6 do 9
Trolejbusy detto bejak skombinovať... lebo zase nie jenaž taký dopyt extrémny...
Električky to ešte ako tak pri intervale 7-8 min. zvládajú. Ale trolejbusy by už naozaj mohli jazdiť aspoň podľa prázdninového CP. Minule mi v sedle prišla t-209 už zhora na Magurskú slušne obsadená, takže som obsadil posledné voľné dvojsedadlo, na Bárdošovej si už museli sadať ľudia vedľa seba... Takže to síce ešte nie je o tlačenici, ale rozostupy sa už dodržať nedajú. A viete mi niekto povedať ako to v Pdšr zvládajú t-201 a t-202 z DH pri 15 min. intervale?
U nás súkromné firmy dostávajú zdanených 540 eur mesačne na zamestnanca, ak majú pokles obratu nad 80% bez ohľadu na konkrétnu činnosť... Či je to dosť, to nech posúdi každý sám, ale štátna pomoc to technicky je.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.