Prčo by to malo byť nepríjemné en bloc? Niekomu možno áno, niekomu nie, nech nevydáva svoje osobné preferencie za globálne pravdy. Keď cestujem tri hodiny Pendolinom do Ostravy alebo aj sedem hodín do Hamburgu, vždy si pri rezervácii vyhliadam štvorku.
Však nach sa do toho výberka nehlásia, myslím, že by odľahlo všetkým. Pán Sadistický by sa mohol zamestnať u nejakého štandardného dopravcu na západ od slovenských hraní a skúsiť tam presazovať svoje choromyseľné výplody.
Okej, to že cestovanie hodinu v štvorke môže byť nepríjemné by sa ešte dalo pochopiť, ale zvyšok....katastrofa.
Argumentujú tým, že v LINE Crosswayoch je viac miesta na nohy ako v LE no to ani zďaleka nie je pravda. A počet tyčí v LE je úplne rovnaký ako v LINE len s tým rozdielom, že v LE sú v prednej časti o niečo vyššie ako v LINE.
a ja že prečo som v autobusoch slovaklines mal pocit že som kolenami spolucestujúcemu predo mnou až na chrbte. On si určite sám otočil sedačku zo štvorky a tým pádom zabral už beztak malý priestor Takým dopravcom čo sú schopní vyplodiť takéto sprostosti by mali bez mihnutia oka odoberať licencie
- V Nízkopodlažných Vozidlách sa nenachádza dostatok tyčí na zachytenie pre cestujúcich, ktorí z tohto dôvodu pri brzdení častejšie padajú.
- V prednej časti Nízkopodlažného Vozidla sú umiestnené sedadlá v dvojiciach otočených proti sebe (tzv. štvorky), pričom cestujúcim sediacim v takýchto štvorkách chýba manipulačný priestor na nohy, ruky a nemajú ani dostatočný priestor na dýchanie.
- Nízkopodlažné Vozidlá neumožňujú zabezpečit' rovnakú úroveň klimatizácie a kúrenia ako vozidlá so štandardnou výškou podlahy (problematickým je najmä prúdenie chladného vzduchu od vozovky, spósobený malou vzdialenosťou podlahy týchto vozidiel od úrovne vozovky).
Takže si dávajte pozor na tie hnusné nízkopodlažné autobusy, lebo tam spadnete a zadusíte sa
Zdravím,
tuším tu bola diskusia aj pred zmenou stránky, ale až teraz mi to nedalo a som tu... aspoň na niečo bola dobrá tá zmena(ale to je len môj názor).
No pri tej príležitosti, že som tu si zazdieľam svoje nedávne video : "Bratislavské električky zospodu"
...a chcem všetkých ubezpečiť pri natáčaní bolo dodržané BOZP, ale vy to radšej neskúšajte . https://youtu.be/A9ZUwufbBhw
Jasné , žeby museli no to nie je dôvod na neobsluhovanie Štúrova EC . Jednoducho si to zjednodušili a čo na tom , že skomplikovali a predĺžili ľudom cestovanie..
kazdopadne vyslovene hanba taketo nieco vobec prevadzkovat. Dvanast variacii linky...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Slovak Lines dáva bombyšupy.
- V Nízkopodlažných Vozidlách sa nenachádza dostatok tyčí na zachytenie pre cestujúcich, ktorí z tohto dôvodu pri brzdení častejšie padajú.
- V prednej časti Nízkopodlažného Vozidla sú umiestnené sedadlá v dvojiciach otočených proti sebe (tzv. štvorky), pričom cestujúcim sediacim v takýchto štvorkách chýba manipulačný priestor na nohy, ruky a nemajú ani dostatočný priestor na dýchanie.
- Nízkopodlažné Vozidlá neumožňujú zabezpečit' rovnakú úroveň klimatizácie a kúrenia ako vozidlá so štandardnou výškou podlahy (problematickým je najmä prúdenie chladného vzduchu od vozovky, spósobený malou vzdialenosťou podlahy týchto vozidiel od úrovne vozovky).
Takže si dávajte pozor na tie hnusné nízkopodlažné autobusy, lebo tam spadnete a zadusíte sa