este by mohol ist z vajnorskej cez nobelovu a na raciansku by sa dostal pri zst vinohrady, kusok od vozovne... (ale to len tak aby sme vycerpali vsetky aspon trosku pouzitelne moznosti)
Z Račka do Krasňan (alebo ultraspisovne Krasnian) sa vie dostať v zásade dvomi spôsobmi.
1. Pravdepodobnejší - ľudí vyhodí na začiatku Mýtnej, ako stojí 39 a stávala kedysi 34. Potom prejde cez Mýtnu, Vazovovu a Radlinského späť na Račko a po Račianskej do vozovne.
2a. Ľudí vyhodí na Šancovej smer Trnavské mýto. Na Trnku potom pôjde doľava na Vajnorskú a následne pri ex Poluse doľava na Riazanskú a cez Račiansku do vozovne
2b (Krkolomná ale tiež možnosť) - cez Trnko na Vajnorskú ako pri 2a, a ďalej cez Kutuzovovu a Kukučínovu ku kukurici a tam sa napojí na Račiansku.
Ak narážaš na odchody 10:03 a 20:03 z Opletalovej cez víkendy, tak prejazd tam nebude asi žiaden, osobne tipujem, že to budú vypravovať Krasňany s elektrobusmi.
Veď práve o to ide, to ad hoc plánovanie momentálne značne zlyháva, poznám IDS kde by to dotyčného (ak to všetko je dielo vždy tej istej osoby) stálo miesto. Prečo tak dlho trvalo, kým na račiansku radiálu pridali L7, prečo až za premávky zistili, že striedavých 15 minút ráno na 209 je málo, prečo do dnešného dňa nikto neobmedzil x6 keď je zároveň každému jasné že vozí vzduch? Keby sa to stalo raz, tak to bez problémov pochopím, ale opakuje sa to a situácia sa napravuje až na opakované podnety ľudí magistrátu. A pritom to sú všetko situácie, kde aj priemerný obyvateľ Bratislavy vedel, že vznikne problém a vopred na to upozorňoval.
X6 nebola zlá, len prišla v čase korony...
čo znamenalo to, že mala voziť hlavne študentov a pooobede nákupy chtivých ľudí, ale hneď sa mal zosekať interval, aby bola v preklade z 29
Mňa by len zaujímalo, či za všetkými zaváhaniami, ktoré sa v poslednej dobe týkali grafikonov (chýbajúca L7 v Rači, predimenzovaná x6 SND - Kráľovské údolie, zle odhadnutý dopyt po 209 a teraz 7,5 minútový interval ráno z KV do centra) stojí jeden konkrétny človek.
Os zo Zámkov s príchodom o 5:58 do BA naozaj nevozí ľudí, čo sa nudia a vyvážajú sa - ani dôchodcovia, ani mladiství tam v tom čase nie sú, a pomaly si už nemáš kam sadnúť, čo nebývalo ani pred koronou, z čoho mi vyplýva jedine to, že už evidentne chýba S65 23 min. po ňom. Navyše o 6:03 už je na príchode aj RR taktiež zo Zámkov a Os je napriek tomu plný, takže vlaky treba urýchlene posilniť na polhodinový interval, a nie mať 90-minútovú dieru počas najsilnejšej špičky (prích. do BA o 7:06 a ďalší až o 8:30, dokonca medzi Os je medzera 120 minútová: prích. do BA 6:59 a ďalší až o 8:52).
Iné S-ká nevidím v tom čase, ale nedostatočnú frekvenciu má asi len S20.
Je to tak, už teraz je neskoro na to, aby buď zvýšili kapacitu alebo pridali kladivkové vlaky. A nie, dôchodcovia jazdiaci na výlet do tatier nie sú tí, ktorí to preplňujú. Vo veľa firmách už skončil home office a zase pomaly začínajú nabiehať na režim predcovidového fungovania a teda sa aj nejak musia do tej práce dostať. Tá S60 je toho skvelým príkladom, to sú všetko ľudia, ktorí sa potrebujú dostať do práce.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Urbanway 2423