Reply on: S499.1023 #233704:
To kríženie od Miletičovej na Šancovú ľúbi vyhadzovať palice, prípadne vytrhávať hlavy, takže tam viacerí jazdia opatrnejšie. Tým pádom síce do tých druhých svetiel vojde tbus na voľno, ale počas jazdy v križovatke sa to rozsype a autá idúce od Zimáku už majú na voľno. Cez tú zbiehavú je to z odbočky a keďže je asymetrická, takže ani tam sa nedá letieť (oficiálne).
S499.1023
Maxhella - Šafko: MHD
Maxhella - Dunajská: MHD
Maxhella - Obchodná: MHD
Maxhella - Ľadová: MHD
Maxhella - Zlaté Piesky (ale až vajnorský nadjazd): Auto. Cesta MHD viac ako dvojnásobne dlhšia, než autom.
V reále som samozrejme vo všetkých reláciách občas použil auto, ktoré mám od roku 1983, napríklad skoro ráno či neskoro večer, keď bola slabá premávka.
Ako omnoho tragickejšiu vnímam vidiecku a diaľkovú dopravu - okrem jednocieľových Košíc neexistovala na SK relácia, kam by sa verejná doprava oplatila a aj to len vďaka tomu, že sme vtedy ešte nemali ani zďaleka toľko evergreenovej D1 ako dnes.
Oproti tomu v CZ sa mi vyplatí na služobnú cestu ísť vlakom do Plzne, do Ústí nad Labem či Děčína, samozrejme do Ostravy či Olomouca, do Brna a Břeclavi (tam je to síce vlakom papierovo o chlp dlhšie ale v reále najmä v lete, keď sa začne na D1 kopať, je vlak rýchlejší. A to nehovorím o pohodlí, keď môžem vo vlaku vybaviť poštu, pozodpovedať dotazy, naraňajkovať sa a v cieli sa čerstvý vrhnúť na zákazníka či zamestnanca.
Nevyplatia sa (zatiaľ) južné Čechy, severozápad ČR, Liberecko/Jablonecko, Náchodsko.
Po Prahe auto okrem prípadov, keď potrebujem ničo neskladné odviezť, prakticky nepoužívam s výnimkou relácií periféria - periféria. Ak aj občas vyjde auto trocha rýchlejšie, úspora času sa rozpustí v parkovaní. Ale je pravdou, že prakticky nepoužívam gumokolnú mestskú dopravu.