Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Adam3 #233109:
Niektoré návrhy sú fajn, len by som to trochu upravil tak, aby zostalo zachované aj spojenie z Jána Jonáša do Dúbravky:
L20 - Opletalova - Eisnerova - Technické sklo - Alexyho - Lamač
L23 - (Mláka) - Jána Jonáša - Pri kríži - Alexyho (priebežná konečná na Trhovej ulici ako kedysi 22)
L30 - zrušená
L36 - ZB - Strmé vŕšky - Podkerepušky (minibus - vymeták po ZB, aby nemusela 37 zachádzať všade + obsluha novej lokality na Podkerepuškách)
L37 - bez zmeny trasy, posilnený interval
L63 - bez zmeny
L92 - potiahnuť cez Bory Home, aby mali v špičke lepšiu obsluhu, mimo špičky by mali stačiť linky 123 a 130.
L123 - Tesco Lamač - Záluhy - Pri kríži - Bory Home - Bory Mall - Krematórium
L130 - Patrónka Kaufland - Tesco Lamač - Segnáre - Lamač - Bory Mall - Bory Home (celotýždenná premávka + posilnený interval)

Zastávku Pri krematóriu v smere do ZB by som presunul pred odbočku do Krematória, inak by v tomto smere nebol možný prestup medzi 37 a 123.
Intervaly si predstavujem takto:
L20 - 10/15/10//15 (každý druhý spoj len DNV - Alexyho)
L23 - 30/60/30//60
L36 - 30/60/30//60
L37 - 7,5/15/7,5//15
L63 - 7,5/15/15//15 (ráno každý druhý spoj len Lamač - TrMy)
L123 - 30/30/30//30
L130 - 15/30/15//30
Reply on: Jojan #233127:
A áno, Špitálska sa zdá byť lepšia.
Reply on: Solider #233118:
Koľajnice prebrúsené určite boli, komplet celý úsek obojsmerne, bol som si to osobne pozrieť krátko po otvorení, naozaj tam bola stopa po brúske (určite toto kompetentní dosvedčia) ale v porovnaní s Račianskou radiálou, kde sa brúsili vlnky, toto bolo iba také "pohladenie", malá uzučká stopa a preto aj tie zvary sú stále kostrbaté a je ich počas jazdy počuť.
Ale to dunenie, hlavne od škodovky, to je počuť (aj keď menej) aj na zatrávnenom úseku. Aj keď prichádza na Borskú.
Reply on: on-line #233111:
A z Hainburgu do Bratislavy budu prekvapeni, ze musia platit. 😁
V noci sa rozfúka od severu a roztopí sa všetok sneh.
Reply on: 3pa3ck3 #233123:
Vyzerá to, že im to vyšlo.
Reply on: Adam3 #233109:
Spojenie VW sídlisko (J. Jonáša) - Dúbravka by bolo ako? Ja viem, že je to pár cestujúcich, ale odjakživa mali priamy spoj (51, potom 27, teraz 23). Podľa Teba by mali prestupovať, čo pri trase dlhej +-10 min, navyše pri pokračovaní rovnakým smerom, nie je príliš racionálne. A ešte k tomu prestup pri Bory, rázc. nie je na hrane. Druhá možnosť je 21+20, čo je ale trojnásobne dlhšie.
Reply on: Valec #233120:
Tak to už sa teším v akom stave tá trať bude o 5 rokov. Podbíjačka tam bude musieť tak či tak kvôli úseku Kútiky - Dúbravka...
Reply on: ufo #233117:
Netreba to udržiavať.
Reply on: Solider #233118:
Len na základe toho, že tam bývam a počujem, že betón ten zvuk prenáša do bytu oveľa intenzívnejšie ako štrk, ktorý tam bol predtým.
Reply on: ufo #233117:
Na základe čoho súdiš, že by to malo byť nutne hlučnejšie? Električku idúcu po vybrúsenej trati na Špitálskej, kde je PJD + asfaltový zákryt trate, nie je ani počuť.
Reply on: Solider #233116:
Stále to bude po brúsení hlučnejšie, ako pôvodný zvršok po prebrúsení. Vie niekto, aký bol dôvod na pevnú jazdnú dráhu, keď to bolo ešte aj dvakrát drahšie oproti klasickému zvršku?
Reply on: Joyki #233114:
Hlučná je preto, lebo koľaje neboli prebrúsené. Podľa môjho osobného názoru je dosť veľký prúser, ak takáto základná vec nie je automatickou súčasťou projektu. Minimálne by som to od zhotoviteľa požadoval zdarma ako plnenie za omeškanie pri dodržaní zmluvných termínov výstavby.
Reply on: Adam3 #233109:
Zaujímavé riešenie celkom len tá 36 bude dosť chýbať. Pokiaľ nebude garantovaný prestup pri Krematóriu (najlepšie) alebo pri Starých záhradách tak to nebude dávať zmysel. Len aby tá "garancia" nevyzerala tak ako 41+64 pri voz. Hroboňova. Celkovo 36 nevyužívajú len školáci ale aj veľa ľudí na prestup pri Boroch na rýchlu L21. Segnáre by som po zrušení 30 obsluhoval linkou 130 a keby šla až po Krematórium tak by mohla nahradiť L37 v úseku Lamač - ZB. V tom prípade by mohla ísť 37 cez diaľnicu. L37 hlavne treba zrýchliť zrušením zachádzky k Tescu Lamač. Využívajú to v podstate len dôchodcovia ktorí by mohli na hrane prestúpiť pri Krematóriu medzi 37 a 130.
V petícii žiadajú kompetentných predbežným opatrením zamedziť hlučnosti a odstrániť nežiaduce účinky hluku a vibrácií po každom prejazde električiek.

"Jedným z opatrení, ktoré nestojí nič a je ihneď riešiteľné, je zníženie rýchlosti v danej lokalite na polovicu, ak nie viac, a to do času, kým sa definitívne odstránia technické chyby električkovej trate," píše Beladič.

Takže modernizovala sa trať, aby sa zrýchlila premávka, ale je hlučná, takže rýchlosť znížime na úroveň, alebo menej, aká bola pred modernizáciou.
Mimochodom je hlučnejšia, lebo ešte nie všade je trať zakrytá. https://bratislava.sme.sk/c/22305052/obyvatelia-karlovej-vsi-sa-stazuju-na-hlucnost-obnovenej-elektrickovej-trate.html
Reply on: tr3mp #233091:
Však, keď 8-tisícový Lamač musí obsluhovať 6 liniek (nerátam tie do VW), je jasné že všetky budú mať mizerný interval. Preto by bolo lepšie miesto všetkých tých pseudoliniek jedna-dve s poriadnym a v prípade potreby prestúpiť.
Reply on: on-line #233111:
Aspon nieco, ale mozno stale malo...
Reply on: Adam3 #233109:
Asi zatial najrozumnejsi navrh. Este mi chybala nejaka pravidelnejsia obsluha Segnarov v Lamaci po zruseni linky 30, napr. posilnenim 130.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.