Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #233118:
Koľajnice prebrúsené určite boli, komplet celý úsek obojsmerne, bol som si to osobne pozrieť krátko po otvorení, naozaj tam bola stopa po brúske (určite toto kompetentní dosvedčia) ale v porovnaní s Račianskou radiálou, kde sa brúsili vlnky, toto bolo iba také "pohladenie", malá uzučká stopa a preto aj tie zvary sú stále kostrbaté a je ich počas jazdy počuť.
Ale to dunenie, hlavne od škodovky, to je počuť (aj keď menej) aj na zatrávnenom úseku. Aj keď prichádza na Borskú.
Reply on: on-line #233111:
A z Hainburgu do Bratislavy budu prekvapeni, ze musia platit. 😁
V noci sa rozfúka od severu a roztopí sa všetok sneh.
Reply on: 3pa3ck3 #233123:
Vyzerá to, že im to vyšlo.
Reply on: Adam3 #233109:
Spojenie VW sídlisko (J. Jonáša) - Dúbravka by bolo ako? Ja viem, že je to pár cestujúcich, ale odjakživa mali priamy spoj (51, potom 27, teraz 23). Podľa Teba by mali prestupovať, čo pri trase dlhej +-10 min, navyše pri pokračovaní rovnakým smerom, nie je príliš racionálne. A ešte k tomu prestup pri Bory, rázc. nie je na hrane. Druhá možnosť je 21+20, čo je ale trojnásobne dlhšie.
Reply on: Valec #233120:
Tak to už sa teším v akom stave tá trať bude o 5 rokov. Podbíjačka tam bude musieť tak či tak kvôli úseku Kútiky - Dúbravka...
Reply on: ufo #233117:
Netreba to udržiavať.
Reply on: Solider #233118:
Len na základe toho, že tam bývam a počujem, že betón ten zvuk prenáša do bytu oveľa intenzívnejšie ako štrk, ktorý tam bol predtým.
Reply on: ufo #233117:
Na základe čoho súdiš, že by to malo byť nutne hlučnejšie? Električku idúcu po vybrúsenej trati na Špitálskej, kde je PJD + asfaltový zákryt trate, nie je ani počuť.
Reply on: Solider #233116:
Stále to bude po brúsení hlučnejšie, ako pôvodný zvršok po prebrúsení. Vie niekto, aký bol dôvod na pevnú jazdnú dráhu, keď to bolo ešte aj dvakrát drahšie oproti klasickému zvršku?
Reply on: Joyki #233114:
Hlučná je preto, lebo koľaje neboli prebrúsené. Podľa môjho osobného názoru je dosť veľký prúser, ak takáto základná vec nie je automatickou súčasťou projektu. Minimálne by som to od zhotoviteľa požadoval zdarma ako plnenie za omeškanie pri dodržaní zmluvných termínov výstavby.
Reply on: Adam3 #233109:
Zaujímavé riešenie celkom len tá 36 bude dosť chýbať. Pokiaľ nebude garantovaný prestup pri Krematóriu (najlepšie) alebo pri Starých záhradách tak to nebude dávať zmysel. Len aby tá "garancia" nevyzerala tak ako 41+64 pri voz. Hroboňova. Celkovo 36 nevyužívajú len školáci ale aj veľa ľudí na prestup pri Boroch na rýchlu L21. Segnáre by som po zrušení 30 obsluhoval linkou 130 a keby šla až po Krematórium tak by mohla nahradiť L37 v úseku Lamač - ZB. V tom prípade by mohla ísť 37 cez diaľnicu. L37 hlavne treba zrýchliť zrušením zachádzky k Tescu Lamač. Využívajú to v podstate len dôchodcovia ktorí by mohli na hrane prestúpiť pri Krematóriu medzi 37 a 130.
V petícii žiadajú kompetentných predbežným opatrením zamedziť hlučnosti a odstrániť nežiaduce účinky hluku a vibrácií po každom prejazde električiek.

"Jedným z opatrení, ktoré nestojí nič a je ihneď riešiteľné, je zníženie rýchlosti v danej lokalite na polovicu, ak nie viac, a to do času, kým sa definitívne odstránia technické chyby električkovej trate," píše Beladič.

Takže modernizovala sa trať, aby sa zrýchlila premávka, ale je hlučná, takže rýchlosť znížime na úroveň, alebo menej, aká bola pred modernizáciou.
Mimochodom je hlučnejšia, lebo ešte nie všade je trať zakrytá. https://bratislava.sme.sk/c/22305052/obyvatelia-karlovej-vsi-sa-stazuju-na-hlucnost-obnovenej-elektrickovej-trate.html
Reply on: tr3mp #233091:
Však, keď 8-tisícový Lamač musí obsluhovať 6 liniek (nerátam tie do VW), je jasné že všetky budú mať mizerný interval. Preto by bolo lepšie miesto všetkých tých pseudoliniek jedna-dve s poriadnym a v prípade potreby prestúpiť.
Reply on: on-line #233111:
Aspon nieco, ale mozno stale malo...
Reply on: Adam3 #233109:
Asi zatial najrozumnejsi navrh. Este mi chybala nejaka pravidelnejsia obsluha Segnarov v Lamaci po zruseni linky 30, napr. posilnenim 130.
Mna napada spojenie 123 a 20. Mala by na oboch koncoch nakupne centrum a podla toho by sa dobre dal nastavit interval (netreba posilnovat spicku). L20 by zas spajala vsetky 3 sidliska a zvazala ludi na elektricku do Dubravky (posilnena spicka).
L123 Tesco Lamac - Zaluhy - Alexyho - Bory mall (- Pri krematoriu?) / (- Bory byvanie?) (interval 15min, nahrada L36)
L20 DNV - Bory razcestie - Alexyho - ZST Lamac - Lamac
L23 VW - Bory razcestie (- Bory byvanie) - Bory mall- Lamac (nahrada L36 Bory - Lamac)
L30 zrusit
L36 zrusit
L37 posilnit interval
L63 posilnit interval (kazdy 2. spoj ukoncit v meste napr. zo SAV pod most SNP)

Uvedomujem si, ze spojenie ZB - Dubravka / KV je dost vyuzivane (ako napriklad aj tymi stredoskolakmi z 3och gymnazii) a L36 moze chybat. Nahrada je posilnena L37 + elektricka pre KV a L20 + L37 pre Dubravku. Horsie je to uz pre spojenie ZB - Bory. L123 by pripadne mohla ist az ku krematoriu a tam by bol prestup na L37, ak nie tak L37 + L23 z Lamaca.
Obsluha Bory byvanie by bola bud novou linkou smer Patronka a / alebo by sa sem este mohla predlzit L123 ako taky vymetak s prestupmi na Bory mall na L21, 92... + pripadne sa tadial da odklonit aj L23
Reply on: david1 #233106:
Prestup v Lamači na 23/123 do Dúbravky alebo na Patrónke na 21 do Devínskej je v súčasnej podobe CP dosť krkolomný a bez nadväznosti. S L36 som v Dúbravke zo ZB za 15-20 minút a pri Boroch za 8-10. L37 to len na Vrančovičovu trvá 10 minút, na Patrónku 18. Nehovoriac o tom, že okrem prestupu 37 -> 23 na Vrančovičovej to nie je na hrane

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.