Však to je úmysel, nie? Aby si si v kľude posedel vo vlaku, a netlačil sa počas špičky zo Záhoria do BA v osobáku, pri zachovaní súčasného rozsahu dopravy.
Ešte malý návrat
Zdá sa, že linkou 225 necestujte veľa ľudí, minulý piatok ráno o 7.00 do Zohoru cestoval 1 človek, dnes 4 ľudia, minulý týždeň, ale aj pred prázdninami o 16.49 do Vysokej 2-3 ľudia, čo je celkom rapídny pokles oproti tomu, čo cestovalo motorákom. Takmer všetci cestujú priamo 250-kou. Ktovie či je to dané nespoľahlivosťou (napríklad autobus z Vysokej 7.00 v piatok aj dnes meškal pri bezvýznamnom počte cestujúcich 5 min, pričom vlak ide 7:19, cez prázdniny dokonca 7:16) alebo čo odradilo ľudí, každopádne sa zdá, že sa celkom podarilo ľudí odradiť od cestovania do Bratislavy vlakmi.
Nerád by som pršal na tvoju slávnosť, ale tak je to myslím od začiatku čo začal pracovať v DPB – iba na čiastočný úväzok, popri pôvodnej práci v RegioJančurovi...
Vysvetlenie nebolo žiadne. Aj tu sa správa dodatočne upravovala.
Niektoré denníky preberali pôvodnú , kde sa malo jazdiť v 2 min.int. ráno aj poobede.
Kapacita resp.počet spojov poobede je rovnaká ako pred zmenou v Júni. No až od Blumentálu.
Už aj ráno je tam pretlak K2S na L7.
Z Obchodnej bez priameho spojenia predtým spol. 4 min.int.
Pribudol nutný prestup.
Dobrý deň! Dovoľte mi, aby som sa poďakovala vodičovi električky č. 9,ktorý mi dnes ráno o 8.04hod.na električkovej zastávke Kapucinska, odovzdal moje stratené doklady. Aj mi zavolal, a svojim úsmevom mi sprijemnil deň. Ďakujem. Mgr. Zuzana Csibová
Číslo vozňa bol 7413
Ak si pozorne precitas prispevok ktorym ten flame zacal, zistis ze som hovoril o systeme zavedenom este za minuleho vedenia. Rozhodne nie o niecom co sa robilo pred Vianocami, kedy ste len v ramci tohto uz davno zle zavedeneho systemu doplnali dalsie hlasenia (od ktorych sa ta debata odvinula). Spominal som tam aj priklady ako prestup na Devin, ci letisko (to druhe uz medzi casom zrusene).
Jedine co by sa dalo vztiahnut na sucasnost je ta posledna veta. Tam si stojim za tym ze lepsie by bolo spustat/rozsirovat to az ked sa to technicky bude dat robit poriadne.
Chystá sa aj prepracovanie anglickej verzie hlásenia? Viacero nahrávok je gramaticky nesprávnych a viacerí ľudia nepovažujú hlas toho pána za najoptimálnejší, čo sa prízvuku týka.
Ešte jeden príspevok, aby som to dal na pravú mieru. Nejde o mňa a ani trošku to neberiem ako osobný útok alebo urážku. Ja som tomuto projektu venoval naozaj zanedbateľný čas a to tam rátam aj povozenie sa a otestovanie hlásenia v teréne. V podstate mi to môže byť jedno.
Ide mi skôr o to, že na hlásení pracovali v posledný pracovný deň pred Vianocami viacerí ľudia, ktorí v DPB už pracujú nejaký čas a hoci mohli použiť výhorovky o predvianočnom čase, #nikdysatonerobilo, #cestujucibytonepochopili a pod., v plnom nasadení bez jedného zádrhelu sa to za 6 hodín stihlo dokončiť počnúc zadaním úlohy, cez oslovenie rozprávačky (a jej ochotu), po nahranie do vozidiel. S dobrým vedomím a svedomím a samozrejme s predsvedčením, že to v tejto forme nebude najprofesionálnejšie, ale zároveň s ideou, že lepšie nejaké hlásenie, ako žiadne, najmä ak ide o miesto, kde naozaj môže dôjsť k prevezeniu cestujúcich na zastávku, z ktorej nejde prestup. Chybou bolo, že sa na to nemyslelo skôr, ale obávam sa, že prevedenie by aj tak nebolo dokonalejšie.
Na druhej strane misky váh sú ale (opakujúce sa) argumenty typu #zasetodoku****i, #lemrylenivé, #vyloženénohynaolejkárskej od človeka, ktorý je tak trochu aj insider (vieš, že sa stačí ozvať bežným komunikačným kanálom predtým, ako založíš v diskusii oheň), pričom ich nepovažujem za úplne primerané. To je všetko. Preto som sa ozval.
Tak vzhladom na to ze tie hlasenia sa implementovali davno predtym ako Ike prisiel do DPB, tak vnimat to ako osobny utok je naozaj uz prejavom nejakej paranoje ze doma o jednej rano z nudy vymyslam hejty na DPB.
Stacilo napisat ze robime na zlepseni a hned by to bolo vnimane pozitivne. Na rozdiel od tohto urazeneho flamu kde sa vymyslela nezmyselna konstrukcia ako niekto ucelovo manipuluje vyroky v neprospech DPB (pricom ako pise Igor, napisal som dve rovnocenne mozne vysvetlenia a jedno z nich bolo naozaj spravne), ktory vyvola presny opak a zlu krv do buducna.
Dosť záleží aj od spôsobu ktorým niečo reklamuješ. Ak si im napísal "Kluci, přestupy na metro vám hlásí i v noci, když žádný metro nejezdí. Zkuste to spravit.", je to niečo iné, ako je napísané v príslevku #232891.
Byť za to zodpovedný, tak ma najviac naserie veta "Opäť raz niekto zobral dobrú ideu z iných miest, dok**vil ju a potom implementoval v Bratislave.", ktorá je v rozpore s tvojím "Nechápem, prečo to vnímaš ako osobný útok, najmä ak si tam päť dní aj s cestou a nemáš teda maslo na hlave Ty osobne."
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony
Zdá sa, že linkou 225 necestujte veľa ľudí, minulý piatok ráno o 7.00 do Zohoru cestoval 1 človek, dnes 4 ľudia, minulý týždeň, ale aj pred prázdninami o 16.49 do Vysokej 2-3 ľudia, čo je celkom rapídny pokles oproti tomu, čo cestovalo motorákom. Takmer všetci cestujú priamo 250-kou. Ktovie či je to dané nespoľahlivosťou (napríklad autobus z Vysokej 7.00 v piatok aj dnes meškal pri bezvýznamnom počte cestujúcich 5 min, pričom vlak ide 7:19, cez prázdniny dokonca 7:16) alebo čo odradilo ľudí, každopádne sa zdá, že sa celkom podarilo ľudí odradiť od cestovania do Bratislavy vlakmi.