Reply on: SUNSPINX #231640:
Ono nedá sa všetko porovnávať. veľa krát jeden čaká na druhého, stavba nie je pásová výroba. Byť je pravda že lajdáckosť na verejných stavbách dosahuje trúfnem si povedať 50% príčin zdržaní, to že vidím postávať človeka neznamená že nekoná prácu. Napríklad, ste betonár. Chlapi chystajú rohož, vy zalejete betónom. Kým chystajú, čo robíte? Miešačka sa točí, všetko ide ako má, ale vy aj tak stojíte a fajčíte....Robíte či nerobíte? Spôsobujete zdržanie?
Žáržo
Treba prosím brať v úvahu, že za posledného 1,5 mesiaca sa na marketingovom oddelení zmenilo akurát to, že odišiel bývalý vedúci, ja som bol prijatý na čiastočný úväzok a v auguste sa podarilo na cca 2 hodiny denne vytvoriť miesto pre šikovného 16-ročného študenta (tiež prispieva tu na fórum), ktorý mi pomáha s komunikáciou so zákazníkmi na sociálnych sieťach, mimoriadnosťami v prevádzke atď... (predtým nič také nebolo). Dokopy však nemáme ani HPP, no napriek tomu si myslím, že mnoho zmien je už vidieť.
Okrem sociálnych sietí som mal naviac posledné dni na starosti celú komunikáciu s médiami, organizáciu rozhovorov, spoluprácu pri natáčaní partnerských videí, tvoril prostredník medzi mnohými záležitosťami mesta a DPB, pomáhal s internými vecami, asistoval call centru a snažil sa o realizáciu podnetov od cestujúcich...
Napriek tomu, že by som veľmi chcel, aby sa to čo najskôr posunulo a skutočne pracujem už častokrát aj 30-40 hodín v kuse (a od kedy som v DPB už takmer nespím), zásadne prekopať fungovanie niektorých vecí nie je otázkou pár dní.
Najprv je treba riešiť absolútny základ, ktorý nechápem, ako nemohol nikdy fungovať. Napr. pre mňa najväčší šok bol, keď som zistil, že call centrum nedostáva informácie o novinkách a častokrát až keď volajú zákazníci, hľadajú rýchlo v médiach, čo sa deje, aby o tom mohli informovať... A to sedia na rovnakom poschodí ako marketing... To sa muselo ihneď zmeniť. Teraz dostávajú všetky informácie a vždy keď sa niečo väčšieho deje/mení, im volám, aby vedeli, ako to správne odkomunikovať zákazníkom.
Tempo marketingu by sa však malo začať postupne zrychlovať. Zajtra nastupuje nový vedúci, ktorý bude podľa môjho názoru absolútne skvelý. Roky sa marketingu venuje profesionálne, doprave rozumie, baví ho a už od detstva pôsobí pri imhd. Oproti minulosti to bude obrovská zmena a všetci do neho vkladáme veľké nádeje.
Zároveň by som bol veľmi rád, aby nebol marketing robený “od stola” a poznal čo najviac prevádzku a mal medzi sebou aj človeka, ktorý reálne v prevádzke roky pracoval, pozná všetkých zamestnancov, interné procesy… no stále sa vie na všetko pozrieť s nadhľadom a navrhovať kreatívne veci. Už teraz s nami veľmi úzko spolupracuje a bol by som veľmi rád, ak by sa pre neho podarilo tiež vytvoriť miesto.
Ešte najať grafika a myslím si, že marketing bude naozaj reorganizovaný a naozaj pripravený zásadne meniť komunikáciu MHD všetkými spôsobmi a formami, aké sú. Vieme o nich, len na to musíme mať priestor a kapacitu.
A k tým ľajkom, nejde ani tak o ich počet, ako o to, ku koľkým ľuďom vieme informáciu rýchlo dostať. Čím viac sledovateľov, tým väčší dosah informácie.