Ja si myslím (a dúfam), že cestujúci od DPB neočakávajú Modré z neba Vila Rozborila ani Šou Nory Mojsejovej. Že sa chcú "len" na úrovni premiestňovať z bodu A do bodu B.
Tak ale rozdiel medzi tymi dvoma prispevkami a medzi Hitkovicou asi poznas
Nie som expert na PR, tak to ber iba ako nazor uzivatela/feedback, ale taketo humorne "jaby" podla mna su OK. Su vtipne, promuju sluzbu a snazia sa zaujat. Ale co promovalo zosmiesnenie Hitku? Sluzbu? Kvalitu? Cistotu?
To zas určite nie, akurát je pravdou, že musím dávať viac pozor. Ako píšeš, nerád by som z toho robil nudný korporát, to nikoho nezaujme. Ak chceme zvyšovať počet sledujúcich na FB aj medzi "bežnými" ľuďmi, nie len dopravnými fanúšikmi, musíme vytvárať okrem informácii o doprave aj zaujímavejší obsah.
Na druhú stranu si stále musím zvykať na to, že to, že DPB nie je RegioJet, s ktorým som za tie roky predsalen komunikačne vžil a nedá sa tu robiť komunikácia štýlom - nadšené stevardky, zamestnanci ako rodina, luxusná káva, čísté vlaky...
Snažím sa nájsť vhodný model pre MHD a uznávam, že nie vždy to výjde. Problém úspešnejších príspevkov je, že sú častokrát kontroverzné.
Niekedy je však naozaj problém odhadnúť, čo je ešte v pohode a čo už za hranou. Viackrát som už mal hotový post a z tohto dôvodu som ho radšej nepublikoval.
Vďaka podobným postom sa nám veľmi zvyšuje počet sledujúcich, pretože sa veľmi zdielajú medzi bežnými ľuďmi. Minulý týždeň som si počítal počet fanúšikov na Facebooku DPB za posledné roky a denný nárast od času, keď som ho prevzal. Ak som dobre počítal, vyšlo mi, že FB DPB začína od leta každý deň sledovať o cca 1200 % viac nových uživateľov, ako v minulosti, čo ma naozaj potešilo. Začiatkom mesiaca sme prekonali hranicu 10 tisíc, snáď sa to podarí ďalej zvýšovať.
Mne osobne taky humor nevadi, ale skor by som to ocakaval od Emefky ci Zomri, ako od DPB (teda hlavne "utocny" humor). Ale zas dufam, ze to nesklzne do uplne nudneho korporatu teraz
Na Vazovovej stále občasná zastávka je a aj sa pravidelne používa (dojazdy a výjazdy z vozovne), úplne zrušená bola len zastávka na Radlinského, pretože bola príliš blízko Blumentálu aj občasnej Vazovovej.
Uznávam chybu. Sprvu mi to prišlo naozaj veľmi vtipné, no je pravdou, že skôr preto, lebo som sa od toho neodosobnil. Tým, že sme to všetci riešili týždne celé dni a noci v kuse, vžil som sa do toho zrejme až príliš. Chvíľu po zverejnení som to radšej stiahol, je pravdou, že to nemalo žiadnu pridanú hodnotu, naopak. Budem sa tomu snažiť vyvarovať. Narážky na aktuálne témy sa dajú super využiť, no v tomto prípade však absolútne uznávam, že sa mi to nepodarilo a budem si na to dávať oveľa väčší pozor.
Vysmievať sa na firemnej stránke komukoľvek (nech by to bolo akokoľvek zaslúžené) by som si teda netrúfol. Ani keby to bola súkromný sektor, nie to ešte verejná správa.
Aká je stratégia za takým postom? Čo tým chce firma získať a dosiahnúť? Okrem detinského vysmiatia sa niekomu?
Prečo sa vlastně kompletně zrušila zastávková oblast' Vazovova ? Kedysi som to velmi využíval a teraz ? Blumentál je moc daleko. Mali zastávku na Vazovovej nechat'a nie z nej urobit' občasnú.
Žáržo