Paráda, Solaris v poslednom facelifte vyzerá super. pekné, moderné, mierne nadčasové vozy, ktoré sa na L61 budú hodiť. Myslím, že aj interiér vozidla je dobre riešený. Kľudne by to Solaris mohol vyhrať aj na 3 časť tendra.
Gabčíkovo teda stratí takt a približne tretinu spojov - v rannej špičke príde k redukcii počtu spojov až o 40 % v smere do Bratislavy.
A aj v Blatnej na Ostrove dôjde k redukcii.
Linku 102 414 do Blatnej na Ostrove nahradí existujúca linka 201 404, na ktorej takmer všetky spoje budú zachádzať do obcí Blatná n. Ostrove, Trnávka a Macov. https://www.sadds.sk/files/zmeny/201404.pdf
Solo vozidiel mame aktualne nadbytok, resp akotaka rezerva. Ak je dnes interval rano 10minut, moze sa prejst na 8min v tej najkritickej hodine napr. od 7 do 8.00.
Otázka na zamyslenie pre teba. ŽSR zakázali stret nákladných vlakov v úseku UNS/PTA.
V čom by podľa teba negatívne vplývalo na statiku mosta ak by v stojacej kolóne netrčal 30 tonový preplnený autobus, ale by len ľahko presvišťal po okraji?
BTW, stretávanie je zakázané pre nákladné vlaky, nie osobné, čiže +- 500 ton "nehrá rolu" takže nejaký 20-30 tonový autobus tam nie je záťaž. Naopak by sa odľahčial doprava, autobus by nezavadzal, nemeškal (prilákal nejakých ľudí z auta kedže bude rýchlejší a teda vo výsledku ešte odľahčil most) a najmä by nestál na moste ale prebehol ho čím by ho zaťažoval len krátkodobo.
Viem, že naozaj by mali byť všetky vozy prezuté do zimných pneu, ale podrobnosti o kvalite a pod. neviem. Počas dočasného vedenia sa narýchlo vydal takýto rozkaz, aby aspoň jednu zimu bolo trochu menej problémov.
Nemas s cim aktualne. Klbove autobusy volne nie su, lebo sa rekonstruuje Karloveska radiala,kde na X5 ich je tusim 12-14. Ak je problem len par odchodov rano+ poobede, tak sa moze aj zlepsit interval, no klbovy autobus by inak vozil vzduch mimo spiciek.
Dali by sa to? Ráno sa cestujúci smerom do Dubravky cítia ako sardinky v konzerve
To isté keď deti končia školu a samozrejme po pracovnej dobe.
Riešila sa táto problematika?
Michaela222