Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #231955:
Na firme nezáleží, záleží na obojsmerných električkách.
https://bratislava.sme.sk/c/22233865/opravu-elektrickovej-trati-v-raci-presunuli-na-jar-2020.html

Hups alebo keď sa podarí vysúťažiť na opravu firmu, ktorá momentálne pracuje na inej zákazke v Karlovej Vsi 🙄
Reply on: johnnyjanko #231952:
Áno je, ja pravidelne chodím z Lamača do Stupavy a vždy ako študent doplácam len úsek medzi Záhorskou Bystricou a Stupavou, keďže mám 100+101.
Reply on: N/A #231951:
Pri papierovom lístku sa nebojím, lebo ten mi len tak nezmizne. Ale čo ak revízor alebo sprievodca už ten vypršaný lístok vo svojej čítačke vôbec neuvidí? Ako mu potom dokážem, že som ho vôbec kúpil?
Reply on: 810zssk #231949:
Ad 1.) Nechápem, ako to myslíš, však keď sa poveziem Slovak Lajnsami napr. do Stupavy a priložím kartu, tak pokladňa spozná, že na zóny 100+101 mám PCL, a doplatím len chýbajúcu zónu. Dúfam, že toto stále možné je... 🤔
Reply on: johnnyjanko #231947:
Ja si hlavne myslím, že funguje to rovnako ako pri MHD a revízoroch. Aj autobus ak mešká, tak to nevadí, keďže lístok by mal svojou platnosťou platiť podľa jazdnej doby v CP. T.j. ak autobus odchádza 7:00 a príchod máš 7:13, tak ti stačí 15 min. lístok, no ak je zápcha a meškanie 10 min napr., tak to nevadí, keďže ty máš byť v cieli podľa CP za 13 min. z 15 min. Neviem či by to fungovalo takto aj pri vlakoch, ak nie, opravte ma.
Reply on: 810zssk #231949:
Ja som bol v tom, že v takomto prípade si kúpim lístok na 5 zón, zaplatím za 2 zóny a lístok platí 90 min.🙂
Reply on: johnnyjanko #231947:
1. Ak mas na karte PCL, vydaj eCL by nemal byt mozny. Aj ked este nedavno bol, ale to vraj bola chyba.
2. Ak si kupis listok na 2 zony v zone 100, tak ti do Zohora neplati. Zonova platnost sa neposuva. Akokolvek bizarne to je, kombinovanie PCL a CL1C v IDS BK nie je prakticky nijak pokryte.

Riesenim je odbavit sa v tarife ZSSK dokupenim listka Devinske jazero - Zohor.
Reply on: kati #231945:
Ak takýto prípad nastane tak:
1. ak sa dá, odfoťte CP.
2. napíšte na DPB.
3. uveďte o ktorú zastávku a ktoré odchody ide (predpokladám, že Dudvážska).
Zdravím, mám otázku na expertov na tarifu IDS BK. Príklad: mám PCL na zóny 100+101 a chcem cestovať vlakom z hl.st. do Zohoru, takže si potrebujem dokúpiť lístok na dve zóny a 15 min. Vlak vyráža 8:16. Dajme tomu, že prídem na nástupište o 8:05, ale keďže si chcem pohodlne sadnúť, tak si hneď zakúpim lístok v označovači na nástupišti a sadnem si do pristaveného vlaku. Lenže ten ešte strávi pár minút navyše čakaním na ktoviečo a kým vyrazí, lístok takmer vypršal. Ak by sprievodca ku mne prišiel až niekde za DNV, lístok bude už dávno vypršaný. Čo s tým?

Uvidí sprievodca vo vlaku ten lístok na mojej karte, aj keď už bude po platnosti? Počíta tarifa IDS BK s niečím takým, že ja vlastne potrebujem lístok s "odloženým štartom platnosti", až na záver svojej cesty vlakom? Snáď každý, kto tento systém vymýšľal, chápe, že nemôžem vystúpiť na Devínskom Jazere a urýchlene si kupovať lístok v tamojšom označovači... Alebo nič také neexistuje a ja si musím buď vopred kúpiť lístok s dlhšou platnosťou, alebo lístok ZSSK, alebo v opačnom prípade riskovať, že si budem musieť kúpiť od sprievodcu druhý lístok s prirážkou?

Ďakujem za rady!
Prečo nesedí nový grafikon platný od 1.10.2019 linky č.75 uverejnený tu, s výveskou na zástavke(tiež platný od 1.10)? Pracovník za toto zodpovedný HANBA!!! A potom, že cestuj autobusom a auto nechaj doma... napr. ráno z Dolných honov ide o 7 hod a potom až 7,20 a tu uvádza aj o 7,12 -no ten vôbec nechodí!
Reply on: ivanbuto #231943:
Dik za info 🙂 .
Reply on: Petto #231910:
Výjazdy budú cez Habánsky mlyn, v opačnom smere pravé odbočenie z Mlynskej doliny do Valašskej. T. j. trať cez Habánsky mlyn bude jednosmerná. Zatiaľ sa s tým uvažuje takto.
Reply on: Ike #231941:
Stavom tých stĺpov by som si nebol dvakrát istý...
A ak ideme podľa stožiarov, tak sú aj Pri Suchom mlyne medzi Brnianskou a Limbovou, tam ideme drôtovať tiež 😂 ?
Reply on: S499.1023 #231940:
Tam je to celé zle. O chodcoch ani nehovorím.

Ale ten nápad cez Habánsky mlyn (severnú časť), nie je zlý. Trakčné stožiare a zastávkové niky na Dubovej tam ešte stále sú 😂 Spolu s bratislavským unikátom - chodníkom oparkovaným z oboch strán.
Reply on: Ike #231937:
Už v časoch, keď som jazdil, keď bola síce výrazne menšia premávka ale tiež nebola Sitina a všetok tranzit sa rútil Mlynskou Dolinou a na križovatke nebola žiadna signalizácia, som nenávidel linku 211 práve kvôli tomuto odbočovaniu. Bol tam parovod tzv. bratislavského typu s gotickými svorkami, umožňujúci jazdu tak 5 km/h a vopchaj sa v takejto rýchlosti medzi rozbehnutých kingoftheroadov.
Osobne by som odbočovanie z Mlynskej do Valašskej zrušil úplne, trolejbusy by išli od Patrónky po Brnianskej a pred Patrónskym pivovarom by odbočili na Gaštanovovalašskú. Späť by išli ako dnes.
A spojku cez Habánsky mlyn by som nerobil, kým by nebola Mlynksá Dolina zásadne dopravne ukľudnenejšia, otočenie vozidla pri exVN nie je takmer žiadna zachádzka.
Reply on: 810zssk #231938:
Áno, ten oficiálny podklad som myslel na lístkoch zo starších strojčekov (nie je to vodotlač).
Reply on: Peon #231932:
Pokial viem, SL listky z busov ziadne ochranne prvky nemaju. Urcite nie vodotlac. Ale tie stare su aspon vydavane na nejakom oficialnom podklade.

Divim sa ze partneri v IDS toleruju toto co teraz SL vydava. Lebo hentaky listok si pri troche snahy ktokolvek vyrobi aj doma a moze cestovat za cenu papiera.
Reply on: TomJ #231934:
Musel by si komplet prerobiť križovatku. Jednak je tam dnes neobíditeľný ostrovček a chýba v tomto smere signalizácia. Nehovorím, že by sa to nedalo schovať pod projekt, ale vytvoril by si ďalšiu fázu v signálnom pláne a obávam sa, či vzhľadom na priepustnosť tej nešťastnej križovatky, by to neznamenalo posun k horšiemu.

Situáciu nekonfrontuj s Google StreetView ale so snímkom:
https://goo.gl/maps/i5sKqu5mvVUiXmuK6

A neviem, či sa plánuje 204 spájať cez Hroboňku alebo cez Kramáre. Oba varianty majú svoje pre a proti, no cez Hroboňku mi to príde nevhodnejšie (výhoda je len v kratšom jazdnom čase, prejazde ulicami bez kongescií a skoré zaradenie do BUS pruhu už na Brnianskej - tieto výhody platia len v špičke)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.