Nebolo by raz pre zmenu fajn spraviť niečo ucelené, aby sme nemuseli tak ako teraz byť svedkami ako sa normálna trať rozdelila na 3 časti v 15-17? ročnom horizonte? S pohľadom načo sa čudujem že sme vymenili konské povozy keď nás vedeli presunúť z bodu A do bodu B. Ako sa dostane voz z Valašskej smerom k ZOO? Buď batéria alebo zachádzka cez Vojenskú nemocnicu a pri tom sa jedná o necelých 400m jednostopej trate aj keď netrúfam si odhadnúť stav trakčných stožiarov + 2 výhybky a 2 kríženia.
No ale tie nové strojčeky používajú mäkší papier, písmo je ťažšie čitateľné (tuším aj menšie). Naopak, lístky zo starších strojčekov sa mi zdajú byť vizuálne príťažlivejšie a ťažšie falšovateľné [majú akoby vodotlač či ako to nazvať]. Škoda, že nemám momentálne na naskenovanie nejaké na porovnanie.
Na Facebook stránkach Slováci v Kittsee / Slováci v Hainburgu sa šíri informácia, že od novembra alebo decembra tohto roka (najpravdepodobnejšie vraj od polovice decembra) bude namiesto DPB jazdiť do Hainburgu Slovak Lines. Ešte sa čaká na povolenia.
A nezabúdajme na (pomerne čerstvú) zastávku Galvaniho, ubytovňa Prima.
Ja tiež dúfam, že tieto nezmysli skončia a zase zastávky, kde je významný orientačný objekt (komerčný alebo nie) budú premenované po ňom.
A ku tým hláseniam vo vozidlách – tam by sa podľa mňa v prvom rade mala hlásiť rovnocenná informácia v angličtine aj v slovenčine.
Teda buď je dôležitá povedzme informácia o tom, že to Trhovisko sa volá Miletičova aj v slovenčine, alebo v angličtine by sa mal hlásiť iba ten óópen ér márket (bez dodatku Mylee tyčova). A podobne aj pri všetkcýh ostatných "turistických" názvoch a oznamoch ako Blú čŕč, memórial (pamätník) pri Chatamovi...
Ale čo:
Know-how a skúsenosti získané za posledný z komerčných liniek teraz chcú preniesť aj do prímestskej regionálnej dopravy vo verejnom záujme, ktorá tvorí jadro podnikania Slovak Lines.
"V krátkom čase už chystáme postupné zavádzanie možnosti platby kartou u vodiča, ktorá by sa mala stať štandardom v hromadnej doprave," dodal Labant.
to už asi v rámci celého IDS tým pádom. Vlaky nejako zaostávajú... teda neviem či nové popky (ktoré už rok nie sú v užívaní) sú aj terminálmi.
ono by to mozno chcelo rozlisit cisto obchodny nazov zastavky a nazov ktory vychadza z toho ako danu lokalitu ludia medzi sebou volaju... v takom pripade by totiz kludne ta ikea ostat mohla, ale nejaky tchibo outlet by mohol ist kade lahsie....
aj ked chapem ze taketo posudzovanie je dost subjektivne
To ze zastavka sa pomenuje podla prilahleho vyznamneho objektu je normalne a logicke a verim ze sa v tom bude pokracovat (a verim ze sa to rozsiri aj o zastavky kde sa DPB doteraz staval na hlavu v snahe vypalit od prevadzkovatela 3 tisicky rocne, vid Eurovea alebo Vajnoria). Rusit sa maju pripady kedy sa nazov menil na zaklade uhrady, spravidla podla bezvyznamneho objektu (Kooperativa, Tchibo Outlet, Big Media, atd.).
Ako by ste chceli nazvať napríklad Avion - Shopping park, Avion IKEA? Ja som za to, aby boli komerčné názvy. Samozrejme s pravidlami (Názov ulice/oblasti + komerčný názov)
TomJ