Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Joyki #231378:
61 nemozes zase len tak posilnit halabala, papierovo ma preklad s 39 aj 63. Preto 15 min v sedle je od veci a 12 min poobede tiez. Skor to co pise david1 hoc je to takmer az narast o 100%.
Reply on: S499.1023 #231364:
8 minútový iterval by nestačil k avionu a na letisko?.. sa mi nechce ani veriť takej blbosti, ja som to myslel tak že ak by ostal 1 linkový variant
Reply on: Valec #231379:
Prílet 0:30 a 0:35, odchod N61 0:50 🙂
Reply on: S499.1023 #231367:
Čiže tam bude stáť tých 20 (no dobre, možno 10) minút a čakať kým sa zaplní? Však medzičasom pôjde riadny spoj 61/96 a ľudia preskáču do neho.
Reply on: Jadran #231363:
Ja som v tom, že daný odsek príspevku nie je myslený na nočné hodiny... v tom čase za 20 minút nedostaneš ani ten jeden spoj.
A nebolo by jednoduchšie na 61 šupnúť interval 8/15/12/15 min a prázdninový režim zrušiť? Práve počas prázdnin na letiskových linkách rastie dopyt. To by hádam pomohlo cez deň kvôli neletiskovým cestujúcim, lebo 61 sa plní ku dverám pri Trnavskom mýte smerom na letisko a pri Avione smerom na stanicu. Samotné letisko nenaplní meďák na 100 %, teda som také niečo nikdy nevidel cez deň.
Reply on: S499.1023 #231372:
Ale ano mas pravdu, v pripade el.trate len po avion, mohlo by sa jazdit nepravidelne podla dopytu Letisko - Avion.
Reply on: Petto #231375:
Hej to by mohol.
No priorita v tej oblasti je preplnená L61
Za mňa špičky 7,5 min.
Sedlo a víkend 10 min.
Večer 15 min.
V spolupráci s letiskom dohodnúť posily na nočné prílety..
Reply on: david1 #231374:
Uz mame noveho primatora, tak by som sa s nou pohral radsej ako drzat ju v tom bordel 20 min int.
Reply on: Petto #231370:
V špičke iba s L63 samozrejme iba na papieri.
L39 zachovali pre rokmi pre vlnu nevôle pre jej návrh zrušenia. No nechali tam int. 20 min. nonstop.
Babky resp. voliči sú spokojný...
Na nosnom úseku trate je spol. int. 5 min.v špičke L31/39.

Reply on: S499.1023 #231372:
Sorry, chytil som sa inej nite.
Reply on: Ámos #231369:
Nerozumiem. Kde ďalej na trase? Hovorím o buse PP na trase Letisko - Avion.
Reply on: Ámos #231369:
Presne toto je problem. To ze je to posilak nepomoze, na 61 sa nechodi podla CP ale proste "pridem na zastavku a za chvilu pojde".

Moja idea bola ina ako prezentovali ostatni a sice ze ked sa na zast. Letisko nakopi prilis vela ludi (teda je zrejme ze dalsi spoj bude plny), vtedy sa vypravi posila cca minutu pred pravidelnym spojom ale az od zast. Fatruny. Teda tesne pred riadnou 61 pojde posilova, ktora bude zbierat neletiskovych ludi a ta riadna bude obsadena takmer vylucne letiskovymi (aj ked samozrejme ze do nej bude mozne nastupit aj inde).
Reply on: david1 #231368:
A ako moze fungovat preklad 63 a 39, ked interval (20min) je zosuladeny len mimo spicky ? 39 by prinajlepsom mala ist aspon na 15min int. v poobednej spicke podla mna. 31tka by sa dala na 5/10 pocas sk.roka a mimo sk.roka 15
Reply on: S499.1023 #231367:
A co spravi takto naplneny bus dalej na trase s kulturou cestovania v nom?
Električku smer letisko nezaradili do žiadnych rozvojových plánov. Ostalo tam výhľadovo iba zatrolejovanie a predĺženie L205.
Nateraz úplne stačí zlepšiť interval na L61 a prestať sa hrať na preklad s L63 a 39 , ktorý v zápchach aj tak nefunguje.
Reply on: Valec #231361:
Že by sa proste zaplnil a odišiel?
Reply on: Jadran #231363:
Zrejme Valec myslí pol jednej poobede 😂 .
Reply on: Ámos #231360:
Lenže tie radoby pravidelné spoje majú tiež skôr charterový charakter (lietajú raz až trikrát týždenne a podobne). Áno, bavíme sa o 1 km trate (skôr o dvoch) stokrát denne, pričom využitých z toho bude dvadsať spojov. Ike to napísal veľmi dobre.
Reply on: Ma178rek #231355:
Keď treba celou kapacitou obsluhovať Avion?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.