Reply on: Joyki #230738:
Keď ešte išli v minulosti vlaky na N.Mesto z trate 130 tak žiaden takt nebol. Išlo vtedy o hromadné návozy robotníkov a školákov ráno a poobede späť.Čiže žiadne striedanie sa nekonalo. O hodinovom takte po Šalu si mohol iba snívať.
Dlho bola diera ráno medzi 8-12 smer BA.
810zssk
Podľa jednej koncepcie by sa vlaky mali deliť podľa kategórie - teda jedna stanica by slúžila pre diaľkovú dopravu a druhá pre regionálnu. Napr. R z Trnavy by išli na Hlavnú stanicu, zatiaľ čo Os z Trnavy by išli na Filiálku.
Podľa druhej koncepcie by sa vlaky delili podľa smeru z ktorého prichádzajú - teda napr. všetky vlaky od Senca (R aj Os) by šli na Filiálku a všetky vlaky od Trnavy na Hlavnú stanicu (uvádzam ako príklad nepamätám si ako to mali rozhodené).
Valec predpokladám daný výrok chápe ako priklonenie sa k druhej koncepcií.
Čo majú oba varianty spoločné je ako veľmi z nich už na prvý pohľad kričí, že sa zúfalo hľadá nejake využitie pre Filiálku, namiesto toho aby sa hľadalo dobré dopravné riešenie.