Tak vždy sa deklarovalo, že Filiálka bude stanica pre prímestskú dopravu, kde budú končiť regionálne vlaky zo všetkých smerov (teda okrem Kútov a Dunajskej Stredy, lebo tie sa tam nemajú kadiaľ dostať).
V zmysle toho je variant "kde sú vlaky z jednotlivých smerov ukončené v rôznych železničných staniciach" presným opakom.
Ale aj tak sa mi najviac páči, ako všetci preferujú Filiálku a pritom tam nebude mať čo jazdiť. V BA budeme mať 3 stanice s vyťaženosťou 2 vlaky za hodinu a jednu (Hlavnú) kde ich pri troche šťastia bude dvojnásobok.
"Mesto Bratislava preferuje alternatívu s výstavbou železničnej stanice Filiálka. Bratislava je zároveň za rozložený variant, kde sú vlaky z jednotlivých smerov ukončené v rôznych železničných staniciach na území mesta."
ale neviem či aj potom idú naspať na 88, predpokladám že ten ranný ide najskôr na 74 a následne na 88 a poobedný ide z 88 na 74 a následne po 1 kole z hlavnej do vozovne..
Ahojte, zaujímalo by ma ako je to s vozidlom na L74 počas víkendu. Či ide po rannom spoji služobne do / z vozovne, alebo prejazduje na nejakú linku. Ak náhodou ide do vozovne, prečo nerobí dojazd a výjazd s cestujúcimi. Ak prejazduje na inú linku, na akú?
"Navštívil som rôzne prevádzky MHD po Európe a všade je úplnou samozrejmosťou, že minútu-dve po príchode na konečnú vodiči vypínajú motor, toto je opäť raz len nejaký vykonštruovaný beusácky fenomén, že "nechám to navrčané, šak čo, neni to moje"."
.... skús niekedy zájsť v Bruseli na konečnú linky 12 na letisku alebo na konečnú linky 60 na Square Ambiroix .... na konečnej linky 60 máme ubytovanie, takže pomerne presne viem, kedy končí a kedy začína premávka tohto spoja (a rozhodne to nie je okrajová časť mesta)
Čiže ak to správne chápem, ak sa niekam nasťahuješ a tvoj sused si bude o druhej ráno robiť techno párty a rušiť nočný kľud, nebudeš to riešiť lebo on "tam bol oveľa skôr"? Akože žijeme v stredoveku a keď je niekto niekde ako prvý, tak pre neho zákony neplatia?
A čo keď konečná tam bola oveľa skôr? Ten pán má úplnú pravdu, prečo by mali autobusy postávať po konečných zastávkach zbytočne naštartované 10 a často aj viac minút? Navyše ešte v pomerne tichej lokalite, ako je obratisko v Čunove. Navštívil som rôzne prevádzky MHD po Európe a všade je úplnou samozrejmosťou, že minútu-dve po príchode na konečnú vodiči vypínajú motor, toto je opäť raz len nejaký vykonštruovaný beusácky fenomén, že "nechám to navrčané, šak čo, neni to moje".
To, že podnik má vozy v takom technickom stave, že po vypnutí motora nastáva riziko výpadku spoja (vyvrie voda, nenaštartuje a pod.), je problém podniku a nie obyvateľov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Valec
V zmysle toho je variant "kde sú vlaky z jednotlivých smerov ukončené v rôznych železničných staniciach" presným opakom.
Ale aj tak sa mi najviac páči, ako všetci preferujú Filiálku a pritom tam nebude mať čo jazdiť. V BA budeme mať 3 stanice s vyťaženosťou 2 vlaky za hodinu a jednu (Hlavnú) kde ich pri troche šťastia bude dvojnásobok.