Reply on: Viko #230224:
A ktoré sú to západoeurópske krajiny, Viedeň nespomínaj to je stredoeurópska krajina. Inak tam zbúrali kompletne skoro jednu celú mestskú štvrť a hlavne línie tých dvoch tratí ktoré sa preťali v novej hlavnej stanici boli historicky tak šťastne vedené, že ich priesečník bol v lokalite ktorú bolo možné "obetovať". A obe pôvodné stanice mali koľaje na tej istej výškovej úrovni. Takže na také riešenie mali, ako sa tomu hovorí aj vhodné "geomorfologické" podmienky. Porozmýšľaj trochu. A ak nevieš o čo ide, postav sa na koniec nástupišťa pri kolaji č.1 smerom na Trnavu a pozri sa na Filiálku a prípadne aj na Petržalku a možno pochopíš čo sú vhodné a nevhodné geomorfologické podmienky. A čo je možné a čo je nemožné.
3pa3ck3
Ešte by to chcelo doriešiť nízkopodlažné prestupy na hrane, keďže chýba spojenie Obchodná - Blumentál - Trnavské mýto. L9 by mohla zastavovať v oboch smeroch na Kamennom námestí aj SNP, aby sa tento smer pokryl aspoň naokolo bližšie.