Reply on: dns.mk #229905:
Keby si sa miesto mudrovania pozrel do mapy, alebo použil Google, tak by si vedel, že mesto Černobyľ existuje. Existovalo dávno pred vybudovaním elektrárne a malo asi 10000 obyvateľov. JE dostala názov podľa neho (rovnako ako Jaslovské Bohunice, alebo Mochovce). Mesto Pripjať vybudovali až následne, pre potreby pracovníkov JE.V mestečku Černobyľ dnes fungujú dvoje potraviny, jeden hotel, sídli tu správa Černobyľskej oblasti, pomerne veľká požiarna zbrojnica. Obyvatelia sú predovšetkým pôvodný, ktorí sa sem vrátili, zamestnanci zmieňovaných inštitúcií a prebývajú tu robotníci podieľajúci sa na likvidácii pozostatkov nehody v JE.
Ike
Ja osobne by som cenu za jedno auto dal na polovicu, aby sme "odmerali teplotu". Nad rámec tohto by som deklaroval vytvorenie K+R miest a zabezpečenie mestskej logistiky (parkovacích miest určených zásobovaniu).
Čo bude potrebné vycibriť, je rozhodne mestská polícia, ktorá dnes nemá žiadnu autoritu. Ako príklad uvádzam Brniansku ulicu pri zastávke Dubová, kde vzniklo samozvané P+R parkovisko. Fungl nový chodník okupujú a ničia autá a to napriek tomu, že je tam zákaz. Mestského policajta lokalita ani na zavolanie nevidela.
Tiež mám isté súkromné obavy o niektoré zelené plochy. V mojej lokalite je ich niekoľko, kde zázrakom ešte nenapadlo parkovať autá. Ak sa spoplatní parkovanie na ulici, dúfam, že nevzniknú takéto živelné parkoviská v blate. V súčasnosti som držiteľom rezidenčnej karty Staré Mesto a musím povedať, že si všímam, že na každej ulici, kde je zavedené rezidenčné parkovanie sa na drzovku vyskytujú vozidlá, ktoré kartu nemajú. Polícia v nedohľadne.
Tiež, keďže zatiaľ stále nie je zakázané paušálne parkovať všade, je potrebné zabezpečiť vymáhanie predpisov.
Čo sa týka komunikácie a spolupráce s politickými oponentami, politika nie je pieskovisko. Niekedy je pre vyšší účel potrebné komunikovať s ľuďmi, na ktorých by sme sa inak nepozreli. Pokiaľ je výsledkom ich spolupráce rozumná vec, mne ako občanovi to nevadí.