Reply on: 810zssk #228572:
Tak ono v prvom rade som bol vytoceny vodicom 3420 lebo to bola ocividne skrachovana existencia taky ufrflany stary skoro bezdak co si mysli ze autobus je jeho a on bude rozhodovat kto kadial nastupi a kam si sadne. Ten vodic 1851 bola uz len ceresnicka na torte. Ja chapem ze pri vychadzani zo zastavky do hustej premavky je to o hubu ale toto sa stalo po 22 hodine premavka uplne nulova a vodici hlavne poslednych spojov maju super vlastnost odchadzat zo zastavky kludne aj o pol minuty skor len aby prefrcali posledne kolo kludne aj v predstihu a nepocka nikoho aj ked ho vidi cez predne okno lebo by ho to 20 sekund zdrzalo. Rozhodne by som ale koli nemu prispevok sem nepisal ani sa nanho nikde nestazoval. Len by si mohli niekedy uvedomit ze je to neraz posledny spoj resp. interval je v tomto case 20-30 minut a vonku mrzne.
MatejBA
Mna zas naopak obcas irituje, ked vodic este pusti ludi ako si ty aj po tom, co uz zavrel dvere a ja potom zmeskam prestup o tych "30 sekund" a mozem cakat trebars aj 15-20 minut, ked je napriklad vikend. Je to fakt mile, zvlast ked je velke teplo/zima alebo burka/dazd/sneh.
Na zaver tu len dodam:
A.5.3 Cestujúci je ďalej povinný:
b) v čase plánovaného odchodu spoja byť pripravený na zastávke na nástup do
vozidla, starať sa o to, aby včas nastúpil do pristaveného vozidla a v cieľovej
zastávke včas z vozidla vystúpil
d) nevstupovať do priestoru dverí po spustení signalizácie „Nevystupujte /
Nenastupujte“
j) zdržiavať sa na zastávke najmenej 0,5 metra od nástupnej hrany nástupišťa:
- do úplného zastavenia vozidla v zastávke a otvorenia dverí,
- po zvukovom a/alebo svetelnom znamení pri zatváraní dverí a pri odchode
vozidla zo zastávky.