Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: JaNa #228571:
Takze ked autobus odchadza zo zastavky, nema vodic davat pozor pred seba ani za seba, aby ziadne auto/chodca nezramoval (alebo oni jeho), ale ci nejaka JaNa nedobehla nahodou na zastavku a nemacka tlacidlo o zivot?

Mna zas naopak obcas irituje, ked vodic este pusti ludi ako si ty aj po tom, co uz zavrel dvere a ja potom zmeskam prestup o tych "30 sekund" a mozem cakat trebars aj 15-20 minut, ked je napriklad vikend. Je to fakt mile, zvlast ked je velke teplo/zima alebo burka/dazd/sneh.

Na zaver tu len dodam:

A.5.3 Cestujúci je ďalej povinný:
b) v čase plánovaného odchodu spoja byť pripravený na zastávke na nástup do
vozidla, starať sa o to, aby včas nastúpil do pristaveného vozidla a v cieľovej
zastávke včas z vozidla vystúpil

d) nevstupovať do priestoru dverí po spustení signalizácie „Nevystupujte /
Nenastupujte“

j) zdržiavať sa na zastávke najmenej 0,5 metra od nástupnej hrany nástupišťa:
- do úplného zastavenia vozidla v zastávke a otvorenia dverí,
- po zvukovom a/alebo svetelnom znamení pri zatváraní dverí a pri odchode
vozidla zo zastávky.
Reply on: 810zssk #228572:
Tak ono v prvom rade som bol vytoceny vodicom 3420 lebo to bola ocividne skrachovana existencia taky ufrflany stary skoro bezdak co si mysli ze autobus je jeho a on bude rozhodovat kto kadial nastupi a kam si sadne. Ten vodic 1851 bola uz len ceresnicka na torte. Ja chapem ze pri vychadzani zo zastavky do hustej premavky je to o hubu ale toto sa stalo po 22 hodine premavka uplne nulova a vodici hlavne poslednych spojov maju super vlastnost odchadzat zo zastavky kludne aj o pol minuty skor len aby prefrcali posledne kolo kludne aj v predstihu a nepocka nikoho aj ked ho vidi cez predne okno lebo by ho to 20 sekund zdrzalo. Rozhodne by som ale koli nemu prispevok sem nepisal ani sa nanho nikde nestazoval. Len by si mohli niekedy uvedomit ze je to neraz posledny spoj resp. interval je v tomto case 20-30 minut a vonku mrzne.
Reply on: 810zssk #228572:
Lenže toto indivíduám ako JaNa proste nevysvetlíš, oni budú mať vždy svoju pravdu. A tak to potom aj vyzerá keď viacerí cestujúci majú podobný názor, že vodič mhd = automaticky skrachovanec a pod. A sťažnosti pomaly už za všetko, vodič môže za to že mešká kvôli kolónam, že sú vo voze bezdomovci, že nefunguje klíma, atď. A tým sa nezastávam vždy vodičov, samozrejme nájdu sa aj takí ktorí povesť ich kolegov kazia (napr. spomínané ˝údajné˝ vyhodenie z predného sedadla akceptovateľné nie je), ale tak minimálne 50% sťažností od cestujúcich (ak nie viac) je úplne neopodstatnených. A prevážaj potom takýchto ľudí...
Reply on: JaNa #228571:
Ako vam uz bolo vysvetlene, vodic ma pri vychadzani zo zastavky milion dolezitejsich veci na sledovanie, nez ci niekto dava dopyt, alebo sa pokusa na poslednu chvilu nastupit. Holt, prisli ste na zastavku neskoro, stane sa to kazdemu. Prestante hladat chybu vo vsetkom moznom len nie u seba.
Reply on: Mucho #228557:
A ja blbec som si myslel ze na to su dopytove tlacidla a by vodic nemusel pozerat do spatneho zrkadla na skrachovancov ako som ja ale ze mu to tam niekde na palubovke svieti 😃
Reply on: zakaznik #228559:
ja odpadnem. presne tuto mapu mam aj ja na stole.😎
Reply on: JaNa #228555:
Neotvaranie prednych dveri v nekolajovych vozidlach je bezna vec. Nahodou by vodic dostal prievan na zadok.
Reply on: MatejBA #228564:
Pokiaľ je cena známa vopred (t.j. zverejnená v cenníku), je to v poriadku. Stále sa tiež môžeš taxikára informovať o predpokladanej cene, príp. sa dohodnúť na cene vopred.

Neviem ako v Uberi, ale v Hopine tiež vidím na začiatku cesty len orientačnú cenu (a už sa mi stalo, že som platil o polovicu viac, lebo kvôli kolónam cesta trvala 45 min. miest cca 15 min; celú cestu som však videl na taxameter a vedel som čo ma očakáva).
Tak mi napadlo: Zachytili ste niekde v slovenských médiách (prípadne českých) informáciu o štrajku železničiarov v Rakúsku, ktorý bol v pondelok 26. 11. 2018 od 12 do 14 h? Weby zssk.sk a regiojet.sk nerátam.

Ono to malo tak trochu vplyv aj na IDS BK ("zrýchlená" S20 v úseku Hlavná stanica - DNV). Vlaky z / do Rakúska boli v tom čase odrieknuté a ako som sa v ten večer dočítal na Twitteri ZSSK, tak v medzištátnej preprave to malo negatívne následky pre cestujúcich aj niekoľko hodín po skončení štrajku [niektoré ďalšie vlaky meškali, iné boli odrieknuté].

Boli ste niekto v tom čase v Rakúsku? Vlaky stáli vždy v najbližšej možnej stanici? V tých vlakoch kde bol sprievodca alebo vlakvedúci (resp. na malých motorákoch iba rušňovodič) - poskytovali cestujúcim nejaké informácie? A výpravcovia?
Reply on: Valec #228563:
Mne sa zdalo najpv, že tam vidím 9,55 €, čo sa mi nezdalo až tak hrozné, preto moja reakcia v #228560.
Reply on: MatejBA #228564:
Sorry jako, ale áno. Ako keby si si kúpil plechovku Fanty za 100 €. Ak bola taká cenovka a predavačka ti oznámila cenu a ty si zaplatil, tak hej. Žiaľ.
Reply on: Valec #228563:
A potom chudacikovia protestuju proti Uberu a Taxify, ked si takto kazia meno bez pomoci.

Cize ked si da taxikar, ze za posedenie zadku do auta na sedacku uctuje 50 eur, tak to je ok, hej? Aj keby to mal 5px fontom na dverach?
Reply on: Dispecer #228561:
Platí voľná tvorba cien. Ak chce niekto dať 95 € za 13 km, tak kľudne môže. Taxikár doklad vydal (je teda predpoklad, že sumu poctivo zdaní) a ak mal vyvesený cenník, nemožno nič namietať (okrem vlastnej sprostosti).
Reply on: zakaznik #228559:
heh... do srbska za 0,97 letecky... v bratislave 13,5km za 95 taxikom 😃
https://www.ryanair.com/gb/en/cheap-flights/?from=BTS&out-from-date=2018-11-29&out-to-date=2019-11-29&budget=150
Reply on: Dispecer #228560:
Aha, cena.
Reply on: zakaznik #228559:
Nevidím na tom nič zlé.
Hlavne, že má pečiatku. 😃
Reply on: JaNa #228555:
Dobrý deň,

chcem Vás upozorniť, že ste napísali stránkam imhd.sk, ktoré nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a. s. a ani žiadneho iného dopravcu, či mesta. To znamená, že nie sme prevádzkovateľmi MHD v Bratislave a ani inom meste a ani vodiči autobusov, trolejbusov, či električiek MHD v BA nie sú našimi zamestnancami, ale práve zamestnancami DPB.

So svojou sťažnosťou sa prosím obráťte na Dopravný podnik Bratislava, napr. e-mailom na adresy info@dpb.sk alebo vnutorna.kontrola@dpb.sk alebo prostredníctvom ich FB stránky: https://www.facebook.com/dpb.sk/

Ďakujeme Vám, že navštevujete imhd.sk a prajeme príjemný zvyšok dňa.
Reply on: JaNa #228555:
Keď vodič vychádza zo zástavky tak sa pozerá do ľavého spätného zrkadla. Takže nevidí skrachované existencie ktoré mačkajú dopyt. Normálny človek p tom vie. Bohuźiaľ v dopravných prostriedkoch sa vozia aj skrachované existencie....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement