Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #228010:
To neviem, ale Rímskokatolícka cirkev si na Slovensku dovoľuje zasahovať aj do toho čo sa v obchode môže a čo nemôže predávať (supermarket TESCO Ivanka pri Dunaji). Neviem či sa to za posledné roky zmenilo alebo nezmenilo: http://www.pluska.sk/regiony/bratislava/tu-kondomy-nekupite-cirkev-urcuje-sortiment-obchodu-svojom-pozemku.html Každú nedeľu je ten obchod zatvorený aj v súčasnosti ako pozerám na ich webstránke...
K tabuliam ŽSR:
Informácie o meškaniach sú tie isté ako na stránke o meškaniach, teda prevzaté z riadiaceho systému ŽSR. A v ňom sa zobrazuje iba meškanie daného vlaku po čase pravidelného odchodu z vychodzej stanice. Teda je v podstate jedno, či pozeráš pre vlak vychádzajúci z Bratislavy Hlavnú stanicu alebo napr. Trenčín. Taktiež to vysvetľuje, prečo sú tabule len pre stanice, nie pre zastávky. Tam by nemal kto potvrdiť odchod vlaku.

K názvom staníc a zastávok:
Osobne si myslím, že kvôli vyhľadávačom by bolo dobré, aby sa s tým spravil poriadok.
Reply on: kohut2012 #228030:
Mal som raz iniciatívny nápad, keď som bol na vhodnej pozícii, ale iniciatíve sa medze kladú, takže z toho nič nebolo. Na Slovensku by premenovanie potrebovalo oveľa viac zastávok. Pri minimalistickom variante (žiadne zavedenie systému, len korekcia nesprávnych názvov) je na Slovensku pomenovaných zle asi 140 staníc ? No ak by sme chceli byť dôslední a spraviť poriadok v miestnych častiach, "-obciach", "-mestách" a "-zastávkach", tak by sme mohli premenovať každý tretí tarifný bod.

Ak sa na to pozrieme zo šotouškého hľadiska, tak jasné, prečo nie. Ak z ekonomického, tak hodnota za peniaze je kdesi v suteréne. Pokiaľ nie sme autisti, tak sa to dá akceptovať a nijakú ujmu to nespôsobuje.

Dalo sa to riešiť ale priebežne, že pri rekonštrukciách (náklady na tabule sú asi najväčšou položkou) staníc by sa chybné názvy premenovali.
Reply on: Ike #228029:
Tiez som nad tym rozmyslal. Vsetky zeleznicne stanice a zastavky na uzemi Bratislavy, by mali mat v nazve Bratislava. Bratislava - Devinska Nova Ves, Bratislava - Devinske Jazero, Bratislava - Rusovce atd....
Reply on: david1 #228028:
Historická inkonzistencia názvov v ŽSR. Nič nové.
Reply on: rombaran #228027:
To je divné.. Predmestie tam je aj Rača. Devínska nová ves zvlášť ako keby bola mimo BA.
vinohrady v zozname nejsou. 😞
Reply on: 810zssk #228023:
Hej , tie nástupištia sú nahrané z plánu. No v prípade meškaní to samozrejme nesedí.
V nácestných staniciach tie meškania fungujú celkom dobre. Treba si nastaviť napr. Vinohrady..
Reply on: rombaran #228018:
Ak vlak začína inde ako v BA Hl.st. tak ti môže pomôcť aj táto mapa napr.: https://mapa.zsr.sk/. Ale pokiaľ začína v BA tak nezistíš meškanie, kým neopustí stanicu, takže to nevieš dopredu predpokladať.
v kazdom pripade uplne cool, keby to teda este bolo presne a keby to malo appku v mobile 🙂 vedel som, ze tu najdem znalcov, vdaka.
Reply on: Andy #228022:
Hej. Aj udaje o nastupistach su casto uplne nespravne.
Reply on: 810zssk #228021:
To vážne? Tak to je dobre na nič ?
Reply on: Andy #228020:
Bohuzial to mu nepomoze. Aj ked ma tabula totozny dizajn ako online tabule SZDC, princip fungovania je uplne iny a teda tam meskanie zacne nabiehat az v case odchodu vlaku.
please, neviete, ci neexistuje nejaka moznost ako sledovat stav odchodov/meskania/odrieknutia vlakov na hlavnej stanici? aby teda ked odchadzam z prace som sa vedel rozhodnut, ci ma zmysel ist na hlavnu stanicu alebo mam hladat nejaku alternativu. nestoji to za vela prist tam a precitat si, ze vlak je odrieknuty alebo meska? zistil som, ze zeleznice maju twitter @zssk_mimoriadne ale tam davaju prispevky tak s 15 minutovym meskanim.
Reply on: 810zssk #228016:
..a samozrejme žiaden autobus navyše som tam nenavrhoval, obeh vozidiel by bol totožný ako predtým, len by boli inak obsadené vodičmi.
Reply on: S499.1023 #228009:
Kde si našiel niečo o Rg jazdách? Ja som písal od tom že vodič jeden deň odšoféruje (v tvojom príklade) Bratislava - Mníchov, potom má odpočinok v Mníchove, ďalší deň robí povedzme ten obrat do Bruselu, znova má odpočinok v Mníchove a tretí deň odšoféruje spoj do Bratislavy. Žiadna režijna jazda tam nie je. Opakujem, ide o riešenie ktoré sa v iných segmentoch verejnej dopravy používa.
Reply on: S499.1023 #228007:
Uvedený predpis poznám. Za najväčšiu jeho vadu považujem že dopravcom umožňuje sa tváriť, že každý prestoj je odpočinok a teda sa neráta do výkonu. Výsledkom sú potom práve také divoké služby ktoré sú rozťahané na celý deň a vodič vstávajúci o tretej ráno ešte o ôsmej večer jazdí bez toho aby medzi tým mal nejaky reálny spánok (čo nikto príčetný nemôže považovať za bezpečné).
Reply on: S499.1023 #228006:
Možno som teoretik, ale aspoň viem čítať. Debata sa odvinula od služieb s dlhými prestojmi, nie od služieb s dlhým výkonom a viac krát tu padlo, že proti dlhému výkonu ako takému nič nemám. Chcem vidieť toho vodiča čo uprednostní mať napr. 10,5 hodinový výkon rozťahaný od 3:50 do 20:30 namiesto toho aby mal totožný výkon napr. od 3:50 do 15:00.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement