Hej , tie nástupištia sú nahrané z plánu. No v prípade meškaní to samozrejme nesedí.
V nácestných staniciach tie meškania fungujú celkom dobre. Treba si nastaviť napr. Vinohrady..
Ak vlak začína inde ako v BA Hl.st. tak ti môže pomôcť aj táto mapa napr.: https://mapa.zsr.sk/. Ale pokiaľ začína v BA tak nezistíš meškanie, kým neopustí stanicu, takže to nevieš dopredu predpokladať.
Bohuzial to mu nepomoze. Aj ked ma tabula totozny dizajn ako online tabule SZDC, princip fungovania je uplne iny a teda tam meskanie zacne nabiehat az v case odchodu vlaku.
please, neviete, ci neexistuje nejaka moznost ako sledovat stav odchodov/meskania/odrieknutia vlakov na hlavnej stanici? aby teda ked odchadzam z prace som sa vedel rozhodnut, ci ma zmysel ist na hlavnu stanicu alebo mam hladat nejaku alternativu. nestoji to za vela prist tam a precitat si, ze vlak je odrieknuty alebo meska? zistil som, ze zeleznice maju twitter @zssk_mimoriadne ale tam davaju prispevky tak s 15 minutovym meskanim.
Kde si našiel niečo o Rg jazdách? Ja som písal od tom že vodič jeden deň odšoféruje (v tvojom príklade) Bratislava - Mníchov, potom má odpočinok v Mníchove, ďalší deň robí povedzme ten obrat do Bruselu, znova má odpočinok v Mníchove a tretí deň odšoféruje spoj do Bratislavy. Žiadna režijna jazda tam nie je. Opakujem, ide o riešenie ktoré sa v iných segmentoch verejnej dopravy používa.
Uvedený predpis poznám. Za najväčšiu jeho vadu považujem že dopravcom umožňuje sa tváriť, že každý prestoj je odpočinok a teda sa neráta do výkonu. Výsledkom sú potom práve také divoké služby ktoré sú rozťahané na celý deň a vodič vstávajúci o tretej ráno ešte o ôsmej večer jazdí bez toho aby medzi tým mal nejaky reálny spánok (čo nikto príčetný nemôže považovať za bezpečné).
Možno som teoretik, ale aspoň viem čítať. Debata sa odvinula od služieb s dlhými prestojmi, nie od služieb s dlhým výkonom a viac krát tu padlo, že proti dlhému výkonu ako takému nič nemám. Chcem vidieť toho vodiča čo uprednostní mať napr. 10,5 hodinový výkon rozťahaný od 3:50 do 20:30 namiesto toho aby mal totožný výkon napr. od 3:50 do 15:00.
Zlošuk je teoretik a strelec od boku. Ja mám do veci náhľad z oboch strán. A to, aké šichty som jazdieval za ľudomilného socializmu, by dnes neprešlo nikde.
Autobusár možno bude mať drobné odlišnosti ale u rušňovodičov platí (v skratke): Maximálna dĺžka smeny 13 hodín (príp. 15 vrátane Rg jazdy), 12 hodín odpočinok môže byť výnimočne skrátený na šesť ale chýbajúce hodiny musia byť doplnené hneď pri najbližšom odpočinku, raz do týždňa dva dni voľna, raz do mesiaca voľný víkend.
A snahou všetkých rušňovodičov je to nejako obísť aby mohli nasekať viac hodín a mať potom väčšie exekúcie ? .
Doba odpočinku je práve v doprave prísne regulovaná a KONTROLOVANÁ, takže u zamestnávateˇla problém neodpočinutých vodičov nehľadaj (okrem najkých garážoviek, ktoré to obchádzajú ale u nejakých Turanov a Eurolinesov by to už rozhodne cez bezpečnosť práce neprešlo). Zato keď vodič strávi celé voľno v motyčkových kúpeľoch, v knajpe alebo na brigáde vo fabrike, už nie je kompetencia zamestnávateľa.
Z praxe: Takže vodič napr. SAD Eurolines by dorazil niekam do Mníchova, kde by ho vystriedal vodič, ktorý tam deň predtým dorazil Rg (platený výkon) a po otočke Mníchov - Brusel - Mníchov by sa zasa odobral Rg domov? Autobus by potom stál dvakrát toľko, čo dnes, zlošuci by povedali, že je to drahé a linka by sa mohla zrušiť.
Inak vodič nemá spať na sedadle spolujazdca (to len pri prestávkach v rámci jednej smeny) ale v dedikovanom lôžkovom priestore, lenže mnohým sa do klaustrofobickej diery liezť nechce.
Cestujem po celom svete a takmer všade majú letištné a staničné taxíky zlodejské ceny, niekde aj podporené výhradnosťou. Takže áno, je to zle ale nie je to žiadna bratislavská špecialita.
Pozri, skús si preštudovať nariadenie vlády o pracovnom čase pracovníkov v doprave a uvidíš, že odpočinku je dosť. tuším si sa zase raz nadšene vydal do neprebádaných vôd a máš hneď jasno.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy