No jasne! Ze som na to nedosiel... Httt, vies malo som spal... Terorizoval som Polske masiny. Vcera som dostal betaverziu takeho simulatora zeleznice. Jazdil som tam na el. masine, pekne najprv seria, potom paralel, potom shunty, vsetko rucne radene, parkrat to strelilo, sem tam aj zahrabalo, potom aj vykapalo, ked som to moc terorizoval. Isiel som spat az nesokoro v noci, lebo ma to strasne bavilo. A malo to normalne navestidla, aspon som tomu rozumel, nie tie chore americke navesti. Ku koncu som ignoroval cervenu, dobehol nahaldiacik a oprel to o neho. Musis niekedy videt, ale mozno ta z toho bude boliet hlava.
To lano nemusí byť nutne pod tým istým uhlom, záleží aj na tom, aké sú ťahy. Vektory musia byť rovnaké. A chýbajúce ťahové laná boli špecialitou DPB už za boľševických čias...ale je to už vôbec neriešim, lebo ten odborník na káble a izolanty je evidentne presvedčený o svojej nevyvrátiteľnej pravde a kto má názor iný, je (citujem ing. Paru): "hňup, trdlo, chuj, z ***** sukin syn". Viď výhybka pri Baumaxe, na Prievozskej smer centrum, najnovšie zjazdová výhybka z centra a z Jégého pri ZŠ Aréne, totiž pardon, ST Štadióne, či ako sa tá momotina, čo vždy bola Zimným štadiónom, dnes volá. Za to len zviazať trolejovým drôtom a pustiť doňho 25 kV/50Hz.
I.
Nic sa mi na nom nezda, vcera sme o tom debatovali so Spectrem, tak som mu iba ukazal ten uhol. Nhovorime o uhle krizenia, ale o uhle tych taznych lan, vdaka comu je to tahove a nie podvesne. Myslim tie dve pri "jazykoch", co idu na strany. Ze pod akym uhlom su namontovane. Lebo v BA je kazde lano pod inym a celu vyhybku to kruti... Alebe jedno tam vobec nie je, aj take som v BA videl. Konkretne zjazdova vyhybka pred zastavkou "Ul. 29. augusta".
Hej, treba vedieť vlakom cestovať, tarif je zložitý. Ja chodím EC vlakom za 195,- CZK + 104,- SKK. A tých pár korún, ktoré by som ušetril pri ceste autobusom, pre mňa nie je argument proti nepohodliu HGK. Pre mňa existuje voľba IGK alebo HKK, autobus neprichádza do úvahy. Ale je to tak trochu aj o niečom inom - ja mám cestu IGK zadarmo a aj napriek tomu chodím väčšinou vlakom. Je tam totiž podstatne menšie riziko, že sa zabijem. A keď pripočítam tankovanie, občerstvenie, tak to vlakom ani pomalšie nie je.
I.
Ale kdeže, žiadna Brazília, to je presne to čo sa stavia alebo bude stavať v Petržalke. Ulice, rozmiestnenie zón, všetko sedí. Rozdiel je v drobných nepodstatných detailoch (napr. nejaká lanová dráha pri Dunaji, neskutočne veľa zastávok lodnej dopravy a pod. )
Súhlasím, výstavba za diaľnicou D2 (nie D61) nerálna bola, teda aspoň pokiaľ by nestál vodný kanál okolo Petržalky ...
Mimochodom, videl som ako navarili staru kolajnicu na novu. Radsej som to ani neodfotil. Stara kolajnica mala zjazdenu hlavu, tak sudruh agregatik zobral hever, nadvihol si staru kolajnicku o 2 cm. Fuge medzi kolajniciami bola 3 cm. Tak sudruh agregatik zobral roxorovu tycku, pozohybal ju, narval medzi kolajnice. Zobral do kliestikov jednu elektrodu, do druhej ruky druhu a zvaral a zvaral... Potom to cele prebrusil a hotovo. Prisaham ze do jari bude ten zvar prasknuty. Ak nie, tak to bude zazrak.
fobust
Tych mizernych 50 m trate tam ostane povodnych, vratane vyhibiek.