Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: galiyosha #22747:
Kúp si na JP ISIC nie Praha - Břeclav ale Praha - Kúty st.hr. (255 km cez Městečko u Nádraží čiže Českú Třebovú alebo 257 km cez Havlíčkův Brod) a k tomu Kúty st. hr. - Bratislava. To stojí 144,- CZK na EC alebo 85,- CZK bez EC. Ak by si chcel podrobnejšie konzultácie, Martyk alebo Jenki Ti dajú na mňa číslo, dnes už asi pri PC nebudem.
I.
Reply on: Papyr #22743:
No, tým Prešovom by som sa zase až tak nechválil, vy máte zase ohavný zvyk, že keď je raz niečo postavené, tak to neudržiavate až do úplného rozpadnutia. Pozri sa trebárs, ako vyzerá trať na S.III alebo posledná kummlerovská križovatka pri tom hoteli Šariš, či jak sa to menuje:-). Levočskaá sa dala asi tak za desatinu nákladov opraviť miesto totál reko.
I.
Reply on: galiyosha #22741:
Pomerne jednoduché. KMB (Kilometrická banka) ČD a obyčajný lístok s príplatkom ZSSK (BA - Kúty št. hr.). Ďalších pár korún by sa dalo ušetriť používaním KMB ZSSK ale na Slovensku toho toľko neprejazdím (v ČR tento rok 20). KMB ČD platí pol roka, je na 2000 km a môžu ju používať súčasne max. 3 osoby. Kúty št.hr. - Praha hl.n., prípadne Praha Holešovice je 325 km. Treba teda celkove aspoň trikrát za pol roka absolvovať cestu do Prahy alebo podobne. Môžeš ísť raz Ty, raz trebárs Fobust s Bigmacom alebo tak všelijak. KMB ČD stojí 1.200,- CZK (čiže 60 hal./km) a už sa k nej nepaltia príplatky na vlaky vyšej kvality. Inak už pre jednu jedinú cestu do Prahy a späť sa vyplatí nákup Karty Z ČD (predáva aj ZSSK).
I.
Reply on: Papyr #22742:
Ja este v Prahe stale som, pravdepodobne tu ostanem do stredy dopoludnia -- prave kvoli ceste spat ma zaujali Igorkove pocty, kedze najlacnejsi bus ma vyjde asi 260 CZK, kdezto vlak cca raz tolko... Keby som bol schopny kupit listok na vlak za cenu, ako pisal Igorko, ver tomu, ze sa na bus vykaslem. Ale kedze vobec netusim, kedy najblizsie pojdem do Ciech, kupovat kilometricku banku by pre mna bolo neefektivne. 😞

Este som rozmyslal nad kupou ceskeho Junior Pasu ISIC za 100 CZK (kedze ISIC mam ako skolsky preukaz), tak by ma podla cennika vysla cesta Praha - Breclav v EC vlaku 220 CZK, len netusim, kolko by som platil za trasu Breclav - Bratislava. Nevie niekto poradit?
Reply on: Papyr #22744:
Áno, bolo medzičasom premenovanie. Po novom je to takto:
D1: Bratislava - Žilina - Košice - Ukrajina (bývalá D61 + D1)
D2: ČR - Bratislava - Maďarsko (totožná s bývalou D2)
D3: Žilina - Čadca - Poľsko (jej časť bola tuším federálna D11?)
D4: križovatka s D2 pri Jarovciach - Rakúsko (ďalšia dostavba v podobe nultého okruhu BA

Okrem toho sú ešte rýchlostné cesty R1-R6:
R1: Trnava - Nitra - Zvolen - Banská Bystrica
R2: ČR - Trenčín - Prievidza - Zvolen - Košice (ďalší zvyšok federálnej D1 + cesta č.50)
R3: Maďarsko - Šahy - Zvolen - Martin - Orava - Poľsko
R4: Maďarsko - Košice - Prešov - Poľsko
R5: Čadca - ČR
R6: Púchov - ČR
Reply on: tr3mp #22726:
Davno uz rozmyslam, ake ze to dialnice vedu z Bratislavy. Brnenska dialnica a jej pokracovanie do Rusoviec, st.hr. by sa mala volat D2. Dialnica na Zilinu by sa mala volat D61. Preco potom mnohi Bratislavcania (aj ludia z inych miest) hovoria zilinskej dialnici D1? Uz som to pocul aj v radiu! D1 je predsa dialnica Praha-Kosice! A vsetky jej slovenske useky (Ivachnova-Hybe, Branisko-Fricovce, Presov-Kosice) su kilometrovane od Prahy, nie od Bratislavy. Mam teda pravdu ja, alebo sa v samostatnom slovenskom state premenovala D61 na D1?
Reply on: S499.1023 #22737:
Ing. Paru vyhodit a vsetky zakazky si nechavat zhotovit Elektrolajnom na kluc. Potom budete mat vedenie jak Pardubice alebo Presov 🙂
Reply on: galiyosha #22741:
Lutujem ze som sa s tebou nestretol, ale v piatok vecer som nemohol. Martyk Jenki su velmi v pohode 🙂 No na Ceskych drahach sa da cestovat na kilometricku banku, 2000 km = 1200 Kc a plati to aj v IC a EC vlakoch bez doplatku. Plati pol roka. Tak sa teda my presuvame po CR.

Myslim, ze za cenu, ktoru mesto vynalozilo na tramvajovu trat na Barrandov, sa daju zatrolejovat vsetky autobusove linky na lavom brehu Vltavy, ktore maju interval v sedle 20 minut a castejsi. Ale to je otazka priorit daneho mesta, do ktorej mna nic nie je, i ked tam zijem.
Reply on: S499.1023 #22729:
Ta cena je s pouzitim nejakej zlavovej karty alebo bez nej? Ak s nou, tak pre mna vzhladom na riedkost mojich navstev Prahy, sa neoplati. Ak bez nej, podelis sa s nami o system nakupovania listkov pre dosiahnutie danej ceny? 🙂

Nemyslite, ze tu minimalne miliardu, co by Prazania na trati na Barrandov usetrili, keby ju stavali striedmejsie, mohli radsej pouzit na nove elektricky alebo dalsi usek trate?

Inak velmi dakujem za spolocnost vsetkym fajn ludom, ktorych som v Prahe stretol, menovite hlavne Martykovi a Jenkimu.
Reply on: fobust #22719:
Pevná svokra 🙂 😃 🙂
IKK potom iste bude drezina 😉
Reply on: S499.1023 #22734:

No jasne! Ze som na to nedosiel... Httt, vies malo som spal... 🙂 Terorizoval som Polske masiny. Vcera som dostal betaverziu takeho simulatora zeleznice. Jazdil som tam na el. masine, pekne najprv seria, potom paralel, potom shunty, vsetko rucne radene, parkrat to strelilo, sem tam aj zahrabalo, potom aj vykapalo, ked som to moc terorizoval. Isiel som spat az nesokoro v noci, lebo ma to strasne bavilo. A malo to normalne navestidla, aspon som tomu rozumel, nie tie chore americke navesti. Ku koncu som ignoroval cervenu, dobehol nahaldiacik a oprel to o neho. 😃 Musis niekedy videt, ale mozno ta z toho bude boliet hlava.
Reply on: fobust #22736:
To lano nemusí byť nutne pod tým istým uhlom, záleží aj na tom, aké sú ťahy. Vektory musia byť rovnaké. A chýbajúce ťahové laná boli špecialitou DPB už za boľševických čias...ale je to už vôbec neriešim, lebo ten odborník na káble a izolanty je evidentne presvedčený o svojej nevyvrátiteľnej pravde a kto má názor iný, je (citujem ing. Paru): "hňup, trdlo, chuj, z ***** sukin syn". Viď výhybka pri Baumaxe, na Prievozskej smer centrum, najnovšie zjazdová výhybka z centra a z Jégého pri ZŠ Aréne, totiž pardon, ST Štadióne, či ako sa tá momotina, čo vždy bola Zimným štadiónom, dnes volá. Za to len zviazať trolejovým drôtom a pustiť doňho 25 kV/50Hz.
I.
Reply on: S499.1023 #22733:

Nic sa mi na nom nezda, vcera sme o tom debatovali so Spectrem, tak som mu iba ukazal ten uhol. Nhovorime o uhle krizenia, ale o uhle tych taznych lan, vdaka comu je to tahove a nie podvesne. 🙂 Myslim tie dve pri "jazykoch", co idu na strany. Ze pod akym uhlom su namontovane. Lebo v BA je kazde lano pod inym a celu vyhybku to kruti... Alebe jedno tam vobec nie je, aj take som v BA videl. Konkretne zjazdova vyhybka pred zastavkou "Ul. 29. augusta".
Reply on: fobust #22731:
Ja si tipnem ked IGK je individuálny GK, tak HGK a HKK je hromadný ...
Reply on: fobust #22731:
Skús odvodzovať:
IGK = Individuálny GumoKol
HGK = Hromadný GumoKol
Tak čo asi bude HKK:-)?
I.
Reply on: fobust #22722:
Čo ako sa Ti nezdá na tom uhle?
I.
Reply on: S499.1023 #22730:

Ale privital by som take. 🙂
Reply on: S499.1023 #22729:

Plus cakanie na hranici, to su tiez straty. Vo vlaku sa to risei pocas jazdy. 🙂 A mozes definovat HKK. To "H" by ma zaujimalo. 😛

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.