Hej, treba vedieť vlakom cestovať, tarif je zložitý. Ja chodím EC vlakom za 195,- CZK + 104,- SKK. A tých pár korún, ktoré by som ušetril pri ceste autobusom, pre mňa nie je argument proti nepohodliu HGK. Pre mňa existuje voľba IGK alebo HKK, autobus neprichádza do úvahy. Ale je to tak trochu aj o niečom inom - ja mám cestu IGK zadarmo a aj napriek tomu chodím väčšinou vlakom. Je tam totiž podstatne menšie riziko, že sa zabijem. A keď pripočítam tankovanie, občerstvenie, tak to vlakom ani pomalšie nie je.
I.
Ale kdeže, žiadna Brazília, to je presne to čo sa stavia alebo bude stavať v Petržalke. Ulice, rozmiestnenie zón, všetko sedí. Rozdiel je v drobných nepodstatných detailoch (napr. nejaká lanová dráha pri Dunaji, neskutočne veľa zastávok lodnej dopravy a pod. )
Súhlasím, výstavba za diaľnicou D2 (nie D61) nerálna bola, teda aspoň pokiaľ by nestál vodný kanál okolo Petržalky ...
Mimochodom, videl som ako navarili staru kolajnicu na novu. Radsej som to ani neodfotil. Stara kolajnica mala zjazdenu hlavu, tak sudruh agregatik zobral hever, nadvihol si staru kolajnicku o 2 cm. Fuge medzi kolajniciami bola 3 cm. Tak sudruh agregatik zobral roxorovu tycku, pozohybal ju, narval medzi kolajnice. Zobral do kliestikov jednu elektrodu, do druhej ruky druhu a zvaral a zvaral... Potom to cele prebrusil a hotovo. Prisaham ze do jari bude ten zvar prasknuty. Ak nie, tak to bude zazrak.
Akosi mi v tomto katalogu chyba pevna svokra, aj ked "Pevný závěs na PARAfilový převěs" som tam nasiel....... Bodaj by sme v BA mali same take pekne armatury a nie tie paskvily co nam tu visia.
SDF