Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #226007:
Už by tam L6 bola keby tam bolo klasické obratisko.
Reply on: Mirtschi #226018:
Napr. 7 sa predĺžila do Rače, to bolo plus nejaké 2-3vozy a trať do Petržalky - L1 +1 voz (a aj to prechod z K2S na 32 m vlak) a oproti tomu, čo bola predtým 3/8 tak predĺžením 3 do Petržky a 8 na Ľ. Štúra je to myslím +4 vlaky.
A tých 60 nových vozov - koľko zrýchlovačových súprav sa namiesto toho vyradilo? + 7729+26 a 7602+10.

A s intervalom sa toho musí narobiť - musí sa zahustiť. Minimálne na ten 7,5, aby boli v sedle lepšie nadväznosti na autobusy na kraji mesta. Už aj to bude na radiálu za hodinu + jeden spoj - teda cca 200 ľudí (takto sa to marketingovo lepšie predáva ? ).
Reply on: Solider #226013:
Síce je momentálne potreba vypraviť +- 110 vlakov, takže pravda i keby sa nakúpilo dalších 60 vozov dlžky 30 m, tak by po dobudování trate do Petržalky museli nejaké T6A5 alebo novostavby K2S zostať. Člověk vychádzal z toho, že DPB mal predtým dlhodobo +- 220 vozov, ktoré vypravoval na 12 liniek a že sa snáď niečo ušetrilo po optimalizácií linkového vedenia, no ako sa dívám na výpravu, moc sa neušetrilo, tak 120 30 metrových vozov bude naozaj málo. Niečo by sa dalo možno ušetriť, keby sa všade vybudovala preferencia, tak by sa zvýšila rýchlosť a tým i obrat vozidiel a znížil by sa ich počet potrebných do výpravy. Ono niekde miesto K2S sa kapacita i navýši, ale z intervalom sa moc toho nenarobí, ak chceme zasa zachovať nadväznosť na každý spoj.
Reply on: Solider #226012:
Ja si to naopak viem veľmi živo predstaviť. Tu sa vyskytne biely nenalakovaný nárazník, tam biele nenalakované dvere, tu sa použije blatník z iného vozila, ktoré má vzhľadom na iný výkon viac zosvetlený lak, tam sa hodí handra, hentam sa použije 10 kg lepiacej pásky, zničené kabínové dvere nahradíme dverami z K2S, tu sa dá poťah z inej električky a tlačitlá dopytu sa postupne budú prelepovať s oznamami, ktoré budú vrcholom ľudovej slovensosti vodičov.
Reply on: Solider #226012:
Najnovšie som počul že sa musia repasovať všetky trakčné motory na vozoch 29T a 30T.Dôvodom je že začínajú nadmerne hučať, asi vadné ložiská? ? ? ?
Reply on: Ámos #226009:
Teoreticky,po rokoch úprav bez zásadnejšieho zásahu nie.
Reply on: S499.1023 #226008:
Zrejme si úplne mimo ja sa Milan nevolám. ? ? ?
Reply on: Mirtschi #226005:
Neviem, kde si došiel na takéto zvláštne počty.
Reply on: MatejBA #226011:
Však nikto nehovorí, že pre cestujúceho a pre vodiča to nie je super, ale dôležité je, za akú cenu. Niečo si tu už mal nižšie spomenuté, vymyslel sa tender namieru s údržbou, ktorý na základe tohto vyhrala Škodovka, ktorá potom odstúpila od zmluvy na údržbu kvôli tomu, že nemala na jej výkon zmluvne dohodnuté priestory. Samozrejme, o žiadnu náhodu nešlo. Oni si už v najbližšom čase balia kufre z Bratislavy a odchádzajú domov, pričom pôvodne to mala byť 15-ročná údržba alebo 900 tisíc najazdených km (teraz majú vozy s najväčším kilometrickým nábehom okolo 200 tisíc). Po troch rokoch prevádzky nových električiek. Navyše na náhradné diely majú výhradného dodávateľa a ceny za diely nie sú nízke. Vozy začnú postupne odchádzať, prídu problémy, ako sa to vyrieši, ďalším tendrom na „náhradnú“ údržbu? A ešte dodať vozy za 2,5 milióna eur v pochybnej remeselnej kvalite? Takýto dodávateľ by mal s čistým svedomím ďalej dodávať vozy, akože sa nič nestalo?
Reply on: Solider #226010:
Co mas konkretne na mysli? Myslel som, ze prave naopak, 29 a 30T su vseobecne povazovane za super vozidla.
Reply on: kohut2012 #225999:
A viacerí naopak dúfame, že už žiadne ďalšie Škoda 29/30T nebudú, hlavne po tom, čo tu Škodovka napáchala.
Reply on: Quakeman #226001:
45 metrove vozy sa daju vyskladat z 3xT6A5.
Reply on: Quakeman #226004:
Ako keby si veľmi dobre nevedel, že to bolo nad Tebou vopred dohodnuté, to "neskoré" dobudovanie technickej infraštruktúry, Milan.
Reply on: Mirtschi #226005:
Preco by sa mal upravovat interval na 2,6,7 ? Uz nic horsie nemoze byt ako dat im interval mimo standardnych 8minut. 6tka tipujem aj tak pojde az do Petrzalky, lebo 1,3 budu vysmech ak zostanu sami v Petrzalke.
Reply on: Mirtschi #226005:
Dost by to aj na L4 pomohlo - hlavne usek KV - Most SNP a obcas az po Polus byva dost plno 🙂
Tak v Bratislave by sa uživili 45 metrové vozy na minimálne na L5. Možno aj na L3 po dobudování trate na koniec Petržalky. Až sa dobuduje, tak min. 30 vozov aj bude potrebných, aby sa vyradili aj T3P a K2S a mohli by byť v dlžke aspoň cca 30m. 25 metrové vozy už asi ani by nebolo treba kupovať, keď sa na linkách 2,6,7 upraví interval. Ak by sa kúpilo rovno 60ks, tak to by sa mohli vyradiť aj T6A5, ale myslím, že ešte nejakých pár rokov poslúžia, aspoň donedávna neboli v nejak zlom stave.
Reply on: S499.1023 #226003:
Veci sa majú riešiť súčasne.Nákup vozidiel a zároveň údržbová základňa.Nie 1 ani 2 postupne ale súčasne.Lebo to dopadne ako zo servisnou zmluvou ktorú výrobca 29T,30T vypovedal z dôvodu neskorého dobudovania technickej infraštruktúry čo sa tomuto výrobcovi náramne hodilo!
Reply on: Quakeman #226001:
A infraštruktúra sa nebude budovať, lebo nemáme dlhšie vozy, však? Až sa bude Cífer upravovať na údržbu moderných vozidiel, nie je problém to už robiť na dlhšie. Alebo tá bájna nová vozovňa.
Reply on: Ma178rek #226000:
Suhlasim, stacilo by 40 tych dlhsich a plus este 20 klasickych 32.5m 🙂
Reply on: Ma178rek #226000:
A kde by sa tie 45m vozy asi tak opravovali? Najprv treba mať na to vybudovanú infraštruktúru,až potom snívať o 45m vozoch!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.