Reply on: Solider #225854:
Ja samozrejme viem ze prevadzkovatelom taxisluzby moze byt pravnicka osoba (vid ta zmienka o par upscale taxisluzbach ktore operuju prave takto). Ale v miestnych podmienkach pri vacsine taxisluzieb plati ze dopravcami su prislusne fyzicke osoby (zivnostnici), nie firma co prevadzkuje dispecing - napr. prepravny poriadok vydava fyzicka osoba, nie ta firma. A teda mi nie je jasne preco by Uber nemohol fungovat totozne.
Solider
Ja sa nezastávam taxikárov, necestujem taxíkmi a veľmi dobre viem, že tie exponované problémové osoby (stanice, letisko), sú veľmi negatívnym obrazom, ale koho je kompetencia týchto hulvátov kontrolovať? Kto im vydal povolenie na parkovacie boxy pred stanicou? A kto sľúbil, že vyrieši problém Hlavnej stanice a teraz sa tvári, že výmenou asfaltu to vyriešil? Veľmi správne si si odpovedal, kde máš hľadať vinníka. A nie je ním zákon o cestnej doprave.
Záverom, stále som nedostal odpoveď na otázku, prečo Hopin, fungujúci na podobnom princípe, vie fungovať s riadnymi vodičmi a prečo to Uber nedokáže?