Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #225688:
Ide o obslužnú komunikáciu a nie vydláždené centrum mesta.
Aj keby tam dali zákaz vjazdu tak max. mimo dopravnej obsluhy.
Počas výstavby sa aj tak vždy udelujú výnimky ako napr. pojazďovanie Obchodnej ulice čo je tiež regulérna pešia zóna pri výstavbe Austrian Trend hotela.

Obmedziť tam môžu rýchlosť značkami a samozrejme spomalovacími retardérmi. Čo však bude určite zase vadiť obyvateľom prilahlých domov pre neustále otrasy a hluk pri rozbiehaní po jeho prejdení...
Reply on: david1 #225687:
Preco nie? Bavime sa predsa o zmene dopravneho znacenia, ktora je cela hypoteticka. Bez zmeny dopravneho znacenia ziaden zakaz nemoze byt zavedeny. Ci uz tym znacenim bude znacka "zakaz vjazdu", alebo znacka "pesia zona" (s prislusnym vyznacenim typov vozidiel a casu kedy im je vjazd povoleny) nemeni nic na hypotetickosti tejto debaty.
Reply on: 810zssk #225686:
Tak sa to oznaci ako pesia zona a bum... hádam sa nebudeme baviť v hypotetickej rovine....

Reply on: david1 #225683:
Tak sa to oznaci ako pesia zona a bum, porovnavat mozme? Osobne by som ako najdolezitejsie videl vylucit tam nakladnu dopravu cez vikendy, kedy ludia chodia na vychadzky.

Samozrejme objednavanie merania na 158 je volovina, to je druha vec.
„Zákazníci s ohledem na evropské dotace a požadavek snižování CO2 poptávají i výměnu dieselových pomocných pohonů za baterie. V jednání je aktuálně přestavba dvanácti kloubových trolejbusů pro BBG Eberswalde v Německu,“ vysvětlil Prahl.


Zdroj: https://ekonomika.idnes.cz/trolejbus-baterie-skoda-transportation-doprava-akumulatory-ptm-/eko-doprava.aspx?c=A180313_205427_eko-doprava_mpl
Reply on: baran #225678:
Ústavne na hrane? Ty nemas ustavne pravo pristupu k nehnutelnosti motorovym vozidlom.
Reply on: 810zssk #225682:
V Dúbravke sa jedná o bežnú komunikáciu a nie pešiu zónu. To fakt nemôžeš porovnávať.

Do centra sa autom dostaneš aj mimo určených hodín, len si to treba dopredu vybaviť. napr. pre sťahovanie, dovoz či odvoz stavebného materiálu a pod.

Aj na našej ulici minimum ľudí dodržuje predpísanú max.40 rýchlosť. Na linke 158 by som však meranie rýchlosti určite neobjednával.
Skôr na dopravnom inšpektoráte alebo na miestnom úrade cez poslanca, ktorý zastupuje môj obvod.
Reply on: baran #225678:
Ustavne pravo vyvazat zumpu o piatej rano?

V celej pesej zone v centre je napr. zasobovanie povolene len niekolko hodin rano. V ostatnych casoch maju vjazd povolene len osobne auts obyvatelov (ktori maju parkovacie miesto). Tam tiez dochadza k porusovanou ustavnych prav?
Reply on: ivanbuto #225677:
Uz ked je rec o TT Mlynska dolina , v akom je to stave ? Naco sa este caka ?
Reply on: baran #225678:
Takže každá značka zakazujúca vjazd určitým vozidlám je ústavne na hrane? Čo taká pešia zóna? Tam tiež niekto môže potrebovať niečo priviezť alebo odviezť.
Reply on: ivanbuto #225677:
Ak bude este existovat linka 64, tak urcene spoje z Lovinskeho na NUSCH napriklad.
Reply on: gejza #225675:
Predpokladám kopu mínusiek, ale ten kapitán má svojim spôsobom pravdu. Pokiaľ mám niekde pozemok tak je ústavne na hrane, aby niekto obmedzil vjazd napr. vozidla vyvážajúceho žumpu na čas 8:00 - 16:00 v pracovný deň. (Nočný kľud začína po 22:00, t.j. tým sa oháňať možné vonkoncom nie je).
Reply on: johnnyjanko #225668:
1. Obratisko ŽST Železná studienka kapacitne nezvláda, ďalšia linka je tam momentálne vylúčená.
2. 211+212 poskytujú dostatočnú kapacitu a interval v spojení Patrónka - Kramáre.
3. 204 má v budúcnosti pokračovať priamo do Mlynskej doliny v spojení s 32, vtedy pre tých pár cestujúcich z okolia Valašskej zanikne možnosť priameho spojenia na Kramáre... aj preto bude treba podľa mňa doriešiť pešiu trasu cez Patrónku k zastávke Pri suchom mlyne.
Reply on: johnnyjanko #225668:
Ešte je otázne, či by konečná ŽST. Železná studienka kapacitne pojala vozy štyroch liniek, z toho v pracovné dni troch kĺbových.
Reply on: ufo #225672:
Na TEZ by sa nedal pri dostatočnom počte súprav spraviť 30 min interval?
Reply on: ufo #225672:
Ako vieš, že nové GTW sa so starým nedá spojiť, keď ešte ani neexistuje? Keď do toho nebude kafrať ing. Slávik, aj spojiť sa bude dať. A peróny sa skracovali? Lebo 2x EM89.0 je na dĺžku 3x 425.95.
Navyše ani infraštruktúra práve na TEŽ by nemusela (keby neboli ŽSR ŽSR) ostať bezo zmeny, ba aj zubačka by mohla dostať výhybňu. Dokonca by nemuseli v nej byť ani ozubnicové výhybku, ak budú nové voze schopné adhéznej prevádzky.
Reply on: fanatikmhd #225671:
Hlavne si treba uvedomiť, že na TEŽ sa vďaka infra viac vlakov nakresliť nedá, ako je teraz a pri nasadení 2x425 (maximálna dĺžka kvôli dĺžke nástupíšť) na všetky vlaky je turnusová potreba 14 jednotiek. ZSSK ich má 15...
Nové GTW sa so starým spojiť nedá. A mať pri moderných vozidlách takúto zálohu si nedovolia ani Švajčiari, ktorí nakupujú nové len presne podľa potreby vozidiel a staré robia zálohu.
Takže to celé vyzerá ako odmena pre ...... za krovie v súťaži na pantery. Ale v tejto politickej situácii to už ani neprejde.
Reply on: Jak44 #225667:
Skôr predpokladám že vozne budú primárne jazdiť na zubačke, a v niektoré časy napríklad pôjdu so spojením s barónkou ako dvojsúprava dalej, čím sa môže navýšiť kapacita niektorých vlakov na ktoré už proste neostávajú jednotky (Treba si uvedomiť, že na TEŽ kde jazdilo od 1970 roku 18ks jednotiek s obrovskou kapacitou sa nasadilo 15 vozov s 2/3 kapacitou.... Naopak na zubačke nakoľko nie je výhybňa sú 3 plne funkčné jednotky pričom trať pojme 1-2ks (ale len ako násled)... Osobne mi staré dobre udržiavané jednotky budú extrémne chýbať, ale...čo už...
Reply on: 810zssk #225669:
Ja vychádzam hlavne z toho, že 204 jazdí podľa mojich pozorovaní z/na Valašskú prázdna. Preto sa pýtam, či by sa jej kapacita nedala využiť inde (aj keď tie relácie už dnes obsluhované sú). Áno, s tým prestupom na hrane máš samozrejme pravdu.

Čo sa týka vlaku, tak ten je pre dopravu bratislavčanov na Žel. studničku prakticky nepoužiteľný, pretože jazdí v nepracovných dňoch každé 2 hodiny. Pre šotoušov super, pre ľudí, ktorí chcú ísť len s deťmi do lesa, je to nepoužiteľné. Peší presun z Patrónky na Partizánsku lúku tiež nie je s deťmi moc pohodlný. Asi preto tam kvantá ľudí jazdia autami...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.