Bicykel beriem ako hotovú vec no nie je ideálny pre všetkých a nie do každého počasia.
Obsluha Vajnôr vymetákom hlavne oblasti okolo ich nového parku by dosť pomohla.
Napíš predbežný CP ak už máš teda návrh.
Ten preklad asi vychádza zo striedania OS,REX,OS a tie zatiaľ nestoja vo Vajnoroch.
Vo Vajnoroch sa z dediny na stanicu dostaneš rýchlejšie bicyklom (cyklocestičky tam už starosta zabezpečil, chýba len nejaký lepší stojan, ako plot výpravnej budovy) ako autobusom. V tomto prípade ťa tiež neohrozuje meškaníe vplyvom zápch (najmä, ak je zápcha cez celé Vajnory).
Mimochodom, tie vlaky budú jazdiť v intervale 20-40 minút, takže nadväzovať na ne MHD bude veľmi ťažké.
Hlavne tá L54 by mala viac obslúžiť Vajnory a začať zvážať ľudí z Vajnôr k posilovým vlakom od cca. Júna.
Momentálne je však nastavená hlavne pre zamestnancov Rendezu a k vlakom smer N.Zámky a nie do mesta. Väčšinu dňa tiež zatial vozí minimum ľudí. Pre bežných ľudí nezaujímavá v tejto trase. Zlaté a aj Vajnoriu obslúži L56.
Mne by sa skor pacilo zlucenie 54 a 153 do jednej linky (Sklabinska - ZST Vajnory - Zlate piesky) v intervale 30 minut s nadvaznostou na senecke vlaky.
vo vajnoroch by to trebalo podla mna cele preorganizovat... hlavne ked maju byt posilnene vlaky zo Senca urcite by trebalo vyuzit potecial stanice. Kludne by 525 mohla zachadzat k stanici, dopyt by bol.
Tiez absolutne nerozumiem preco nestoji na kazdej zastavke vo Vajnoroch a obcas sa stava ze 525 ide cez nadjazd a obcas ide po trase 153...
54 a 52 by sa kludne mohli spojit do jednej linky, zbytocne teraz jazdia zopar zastavok spolocne, tiez by dopyt bol podla mna.
coskoro sa otvara cudzinecka policia, som zvedavy ci len DPB posilni 65 alebo vymysli nejaku novu linku
L153 permanentne vozí vzduch čo mám odsledované. Keby aspoň na stanicu zachádzala hneď by mala nových cestujúcich.
Celé Vajnory s Račou by sa mali reorganizovať. Aj bez pridania vozokm by dala slušne zlepšit obsluha MHD týchto častí.
Po prevzatí linky 525 SL sa na linke 153 upravili odchody, takže rozsah dopravy na ulici Pri mlyne zostal rovnaký. Ale aj tak je to hlúpo vymyslené, žiadna 153 by nemusela byť, tú oblasť by pokojne mohla obsluhovať 525. Veď máme IDS, tak keď už sa hráme na integráciu, prečo by táto ulica nemohla byť obsluhovaná linkou SL, aby nebol zbytočný súbeh s MHD?
Ike