Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #224519:
Bicykel beriem ako hotovú vec no nie je ideálny pre všetkých a nie do každého počasia.
Obsluha Vajnôr vymetákom hlavne oblasti okolo ich nového parku by dosť pomohla.

Napíš predbežný CP ak už máš teda návrh.
Ten preklad asi vychádza zo striedania OS,REX,OS a tie zatiaľ nestoja vo Vajnoroch.
Reply on: david1 #224518:
Vo Vajnoroch sa z dediny na stanicu dostaneš rýchlejšie bicyklom (cyklocestičky tam už starosta zabezpečil, chýba len nejaký lepší stojan, ako plot výpravnej budovy) ako autobusom. V tomto prípade ťa tiež neohrozuje meškaníe vplyvom zápch (najmä, ak je zápcha cez celé Vajnory).

Mimochodom, tie vlaky budú jazdiť v intervale 20-40 minút, takže nadväzovať na ne MHD bude veľmi ťažké.
Reply on: 810zssk #224517:
Išiel si ráno niekedy z Vajnôr? Upchaté to tam máš cez celú dedinu... až po semafor na nadjazde.

Z Vajnôr si vlakom za 5 min. na Predmestí alebo Vinohradoch. Za 10 min. na hlavnej či N.Meste. Teoreticky za 20-25 min.v Petržalke.
Reply on: david1 #224514:
Z Vajnor budu po posilneni jazdit dve zeleznicne linky, kazda v intervale hodina. Vacsi zmysel ma podla mna navoz na pravidelne jazdiace elektricky.
Reply on: Ike #224515:
Však vieš ako som to myslel...
Reply on: david1 #224514:
Čomu sa venuje firma Rendez? ?
Reply on: 810zssk #224513:
Hlavne tá L54 by mala viac obslúžiť Vajnory a začať zvážať ľudí z Vajnôr k posilovým vlakom od cca. Júna.

Momentálne je však nastavená hlavne pre zamestnancov Rendezu a k vlakom smer N.Zámky a nie do mesta. Väčšinu dňa tiež zatial vozí minimum ľudí. Pre bežných ľudí nezaujímavá v tejto trase. Zlaté a aj Vajnoriu obslúži L56.
Reply on: matt11 #224510:
Mne by sa skor pacilo zlucenie 54 a 153 do jednej linky (Sklabinska - ZST Vajnory - Zlate piesky) v intervale 30 minut s nadvaznostou na senecke vlaky.
Reply on: matt11 #224510:
54 nadväzuje na vlaky. Ale ináč súhlas, 52 a 54 majú už aj rovnakú dobu prevádzky a s výnimkou špičky približne už aj interval.
Reply on: matt11 #224510:
K cudzineckej polícii bude asi dalšia zachádzka pre L65, ktorá spája obidva prestupné body z električiek.
vo vajnoroch by to trebalo podla mna cele preorganizovat... hlavne ked maju byt posilnene vlaky zo Senca urcite by trebalo vyuzit potecial stanice. Kludne by 525 mohla zachadzat k stanici, dopyt by bol.
Tiez absolutne nerozumiem preco nestoji na kazdej zastavke vo Vajnoroch a obcas sa stava ze 525 ide cez nadjazd a obcas ide po trase 153...

54 a 52 by sa kludne mohli spojit do jednej linky, zbytocne teraz jazdia zopar zastavok spolocne, tiez by dopyt bol podla mna.
coskoro sa otvara cudzinecka policia, som zvedavy ci len DPB posilni 65 alebo vymysli nejaku novu linku
Reply on: TomJ #224507:
Oni nefinancuju dve subezne linky, len jednu. 153 financuje mesto.
Reply on: TomJ #224507:
L153 permanentne vozí vzduch čo mám odsledované. Keby aspoň na stanicu zachádzala hneď by mala nových cestujúcich.
Celé Vajnory s Račou by sa mali reorganizovať. Aj bez pridania vozokm by dala slušne zlepšit obsluha MHD týchto častí.
Reply on: Valec #224505:
A aký mali na to dôvod? To im nevadí, že teraz musia financovať dve súbežne jazdiace linky, z ktorých jedna po väčšinu dňa vozí vzduch?
Reply on: Peon #224502:
Po prevzatí linky 525 SL sa na linke 153 upravili odchody, takže rozsah dopravy na ulici Pri mlyne zostal rovnaký. Ale aj tak je to hlúpo vymyslené, žiadna 153 by nemusela byť, tú oblasť by pokojne mohla obsluhovať 525. Veď máme IDS, tak keď už sa hráme na integráciu, prečo by táto ulica nemohla byť obsluhovaná linkou SL, aby nebol zbytočný súbeh s MHD?
Reply on: Peon #224502:
Pravidlo žiadne nie je, to si odbor dopravy BSK takto vydupal. Pôvodný návrh kopíroval trasu DPB, myslím, že link tu aj niekde bol.
Reply on: david1 #224497:
Reagoval som na 810zssk v #224476, ktorý omylom uviedol opačný smer.

Určite súhlasím, že ak by sa chcelo, tak by sa dalo. Podobným príkladom je Jiráskova smer Matador.
Reply on: Peon #224502:
Ja sa skor divim, ze preco na mape iMHD ide 525 cez zastavky Pri Mlyne a Pracanska a ma vsetky zastavky oranzove, ked tam nikde nestoji 🙂 (skoro nikde)
Reply on: Valec #224500:
K linke 525: Mňa dosť prekvapilo (raz som tu už tuším o tom písal), že vo Vajnoroch stojí SL iba na jednej zastávke. Obyvateľom novších domov v okolí ŽST Vajnory sa zhoršila dopravná obslužnosť - zostali im iba linky 54 a 153 v pôvodnom rozsahu. 525 ide v blízkosti OC Vajnoria [keďže ide cez nadjazd ponad železnicu], ale ani tam nestojí. A neviem prečo nová 525 nemôže stáť ani na zastávkach "Hospodárska", "Vajnory" a "Vajnory-konečná" keď už ide okolo. To je nejaké pravidlo, že tak ako ostatné prímestské linky Slovak Lines, že aj 525-ka musí byť na území Bratislavy expresná?
Reply on: Ričard #224466:
Po opätovnom prečítaní sa mi tie písmenká ujasnili, áno, je to to isté.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.