Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Joyki #222587:
Ono je to tak, výkonu sú limitované financiami z minfin. Tí odmietajú dať na železničnú dopravu viac. Na druhej strane sa im nečudujem, pretože optimalizácia ŽOD na Slovensku je pojem neznámy a veľmi dobre trafil klinec po hlavičke istý bývalý GR z MDV, keď povedal, že železničnú dopravu robíme všade a priemerne. Dalo by sa možno niekde ubrať a pridať v okolí BA a KE, ale zase budú protestovať kraje. Faktom je, že vyhovieť všetkým sa nedá, no je to o tom, čo som písal dávnejšie, ak veľkému množstvu ľudí vyhovieme v podpore VOD, je to správne aj za obedu, že zopár ľuďom uškodíme. Inak to nejde.
... a aby toho nebolo málo: Mesto Senec bolo napr. dnes ráno tak zablokované, že autobusy sa kopili na AS, lebo aj hlavný ťah (Nám. 1. mája - Mierové nám.), aj vedľajší (Šafárikova ul. - pri AS) boli komplet zapchaté, a tým teda autobusy nevedeli opustiť AS. Jazdná doba na Nivy 1:30 až 2:15 hod.
Minule som najviac odpadol, keď na Os S60 z Bratislavy hl.st. 22:07 boli dva kusy Bdtmee. A stál som po celú cestu. ? Vlakvedúcu som sa spýtal, či zajtra pošlú len rušeň a ľudia si sadnú na kolená rušnovodiča. ? No a vravela, že ona, ako vlakvedúca tiež píše na Rožňavskú papiere, že sa ľudia sťažujú na totálne poddimenzovanú kapacitu aj frekvenciu spojov na tejto trati.

A celkom smutné je aj to, že počas rannej špičky máme na výber len dva Os vlaky, ktoré sú plné, pretože iné ani nejdú. To je výsmech celej bratislavsko-seneckej aglomerácie.
Reply on: david1 #222582:
Tak tam je to logické, keďže ZSSK svoje laminátky (na rozdiel od plecháčov ČD) na ovládanie z riadiaceho vozňa neprispôsobila a vopred vybraný víťazný dodávateľ pull-pullov má problém aj s ovládaním dedikovaných princezien z 971. Celý projekt zle.
Reply on: Gryzly65 #222584:
Dakujem tebe aj dvom ostatnym za odpovede 🙂
Reply on: 810zssk #222577:
6:45 a 7:36. Ťažko povedať, ktorý z nich je väčšie maso. Oba sú na tom dosť tragicky a som rád, že kým som z Ivanky chodieval vlakom do školy (t.j. najneskôr pred troma rokmi), tak sme to mali do pohody a koľkokrát sa dalo aj sadnúť. Teraz, keď občas vyprevádzam bráchu, tak sa nestačím diviť.
Reply on: david1 #222575:
Tak potom treba tie tvoje a Joykiho príspevky miesto tohto fóra posielať rovno sem: http://ireporter.rtvs.sk/ ?
Reply on: S499.1023 #222578:
To často nie je ani teraz keď to ťahá laminátka...
Reply on: 810zssk #222577:
Skús 4608 o 6:45 tam je plnka vždy a další 4650 o 7:36.
Reply on: 810zssk #222577:
S Os 4650 nic nepokazis. Najlepsie posledny vozen, co je hnacie vozidlo 671.?
Reply on: S499.1023 #222569:
Teraz som štyri mesiace striedal auto s vlakom z Bernolákova, a vidím to tak, že cestovanie prímestom je uspokojivé pre toho komu nevadí, že
- každý druhý vlak je síce čistá moderná súprava (Push-pull, Bdmpeer), ale každý druhý totálny šrot (B, Bdt), a nič medzi tým neexistuje
- dosť často mešká vlak aj povedzme 20-30 minút, čo je už za hranicou prijateľnosti pre denné cestovanie
- v rannej špičke sa obvykle stojí (ale teda dostal som sa do vlaku vždy), ale na mojej relácii tolerovateľné
- cez víkend je úplne nepoužiteľný 2-hodinový interval
- a čo ma už úplne dostalo, že ma minule výpravca na stanici zdrbal za to, že som si dovolil vojsť na perón keď on ešte nezahlásil vlak

No, akože mohlo to byť aj horšie, ale od dopravy konkurenčnej pre IAD to má ešte veľmi ďaleko.
Reply on: david1 #222572:
Ale už nie vo funkcii pušpulu.
Reply on: david1 #222575:
Ja idem tento tyzden nieco natocit do Ivanky 🙂 Len musim zistit ktory vlak je "najlepsi".
Reply on: S499.1023 #222568:
Jasné, to je nepochybne jeden zo základných problémov. (A plus úchylka, že sa silou mocou musia tlačiť aj nulové lístky a plus pomalé strojčeky). Ale tu ide o zastávky v rannej špičke smerom na Nivy.
Že príde plný 13m krosvej zo Záhoria a tam mu ľudia vystupujú cez jedni jediné úzke dvere. A za ten čas sa za nim nakopí aj 5 MHD vozov a ak stoja dobre, tak z toho prvé dva tú zastávku už aj medzičasom vybavia a obehnú ho.
Reply on: Valec #222573:
Začnú to riešiť ako pri regiojete až, keď začali nasraní cestujúci posielať videá z rannej tlačenky na ministerstvo a do televízií.
Reply on: S499.1023 #222569:
Áno, ale takto to nebolo. Písal som to na mobile a zhutnil som myšlienku do dvoch viet, každopádne, neporovnával som súčasný stav prímestskej železničnej dopravy s ideálnym, ale so stavom autobusovej prímestskej dopravy.

Na základe mojich osobných skúseností nepoznám nikoho, ktorý by uprednostňoval vyvážanie sa lajnami pred vlakmi. Nepoznám nikoho, kto by si odšlapal dlhšiu cestu, aby išiel autobusom, ak môže ísť vlakom. Opačne však poznám dosť ľudí. Preto som chcel povedať, že ŽOD na tom nie je relatívne až tak zle.

Ak sa bavíme o potenciály, tak potom áno, zázrak je, že vlaky jazdia ?
Reply on: david1 #222571:
Ale na výlete sa povozili a tým to skončilo. Jediné pozitívum celého bolo, že aj menežeri pochopili, že jazdiť na súčasnú Filiálku je nezmysel.
Reply on: S499.1023 #222569:
Ten havarovaný push pull z Vinohradov jazdil počas rekonštrukcie bez jedného článku s pridaným vozňom.
Reply on: 810zssk #222567:
To skôr nie. Veď ešte na jar sám p.minister hovoril že idú posilňovať prímestkú dopravu v okolí Bratislavy a zapojiť do toho málo využívané N.mesto a Petržalku.
Mali aj v bagete výlet po BA staniciach vrátane filiálky aj s televíziou...
Vtedy sa spomínal dátum najbližšia zmena grafikonu čiže December.
Reply on: ufo #222562:
No a 951 ešte menej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.