Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #222177:
?
Preto sa pytam, ci to je technicky mozne.
Reply on: kecho #222176:
Neviem, ako v autobusoch, ale v trolejbusoch áno. Dokonca som to už zažil, že boli okná zamknuté. Pre cestujúceho je to najlepší signál, že klimatizácia je pustená.
Reply on: Ike #222174:
Otazka-je fyzicky mozne v JTi-ho pomste "zamknut" okno?

Ina vec je, ze na konecnej vodic v ramci "prechodu" busom a vizualnej kontroly, ci je vsetko ok, tak by logicky mal zavriet okna. To predsa nie je umyvanie busu.

Mne ako cestujucemu moze byt srdecne jedno, ci klimu nepustil vodic alebo ci nieco odflakli v dielni alebo ci tymtochce DPB setrit naklady, pricom mestu fakturuje plnohodnotne vzkm.

Lenze pokial sa ludia nezacnu hromadne ozyvat priamo DPB (alebo mestu ako objednavatelovi nekvalitnej sluzby), preco nepusta klimu, ked ju ma v busoch, tak sa na to Urbanovci zvysoka vykaslu. Dolezitejsie je pre nich predsavymyslanie novych cp.
Reply on: Salomon #222172:
Napriek značným technologickým vymoženostiam je úroveň informácií v roku 1990. Smutné, ale je to tak.
Reply on: kecho #222170:
Prepáč, ale myslím si, že toto by mal riešiť vodič. Je pustená klíma = zamknúť všetky okienka, je vypnutá klíma = odomknúť všetky okienka, nech si cestujúci regulujú vzduch.

Tým, že budeme hádzať zodpovednosť na cestujúcich spôsobíme stav, ktorý ich v cestovaní VOD demotivuje. Keď to funguje vo vlakoch, tak neviem, prečo nie v MHD.
Pekný článok o exzlínskych trolejbusoch na Ukrajine ?

http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=13912
Cestoval som včera z práce a nebiť mňa, tak turista nemá šancu vedieť kedy má vystúpiť. My tu žijúci už vieme, že keď je výluka a je náhradná autobusová doprava, ekektričková doprava, informačné tabule neukazujú zastávky. Viď príklad, posilnená linka 1, vôbec neukazuje a ani nehlási zastávky. Viem pochopiť, že to je spoj, ktorý normálne nepremáva ale sorry, keď už si raz vonku na trati, tak to zapnite.
X-vé linky by som dal do číselnej rady 101-109 aby dopravný podnik vedel nahrať zastávky pre náhradnú dopravu a na tabuli by nesvietilo trápne číslo 803 či čo.
Vôbec nežijeme v 21 storočí ale v 19tom. Už by sme sa mohli zobudiť, keď nám ani len blesky nepomohli! A teraz čakám minuska ako to tu po niektorý viete ale mne to nevadí lebo v takom prípade ste ma vôbec nepochopili! Krásny deň.
Reply on: kecho #222170:
Zaujimava vec dnes na linke 32 SOR 3. serie - v prednej casti klbaku boli vsetky okna zatvorene a fungovala kilma, no v zadnej casti za klbom boli 2 okienka otvorene a klima iba ventilovala...

Maju SORy nejake zvlastne senzory na to? Alebo to vodic pusta manualne? Neskusal som zatvorit okna vzadu a pozriet sa ci naskoci klima, ponahlal som sa.
Reply on: Riočka #222164:
Čiže to zhrniem - busy majú nálepky o klíme a podľa Vás majú vodiči otvoriť strešné okno? ?
A ak nie je pustená klíma, čo takto sa spýtať vodiča, prečo nie je pustená? Alebo rovno zavolať do DPB, že vozidlo xy buď nemá funkčnú klímu alebo ju vodič nevie zapnúť/použiť.

Minule bolo vrcholom v 96tke - klíma pustená, nastúpi babka a hneď otvorí posuvné okno - načo ju oprotisediaci upozornili, aby ho zavrela, čo sa aj stalo. No a o zastávku ďalej pristúpili 3 *ujovia a prvá vec - otvoria posuvné okno o pár sedadiel ďalej... Samozrejme, že o 3 zastávky vystúpili a nechali prúdiť mimoriadne príjemný teplý vzduch (+/- 35 C) do voza - veď oni predsa ďalej necestujú...
Reply on: Melange #222168:
Tak ako nie je najviac problemov v spojoch vo Vrakuni a na Kopcany? Vsak kazdu chvilu tam pocut o nejakych hadkach, ostatych narkomanov/bezdakov, pocmaranych vozidlach.
Reply on: x8x@post.sk #222161:
Lebo syndróm "socky z Biskupíc/Vrakune". Na biskupické a vrakunské autobusy sú pravidelne nasadzované staré šroty, lebo socky z neustále sa zahusťujúceho, dopravne kolabujúceho a konštantne upadajúceho sídliska Dolné Hony si lepšie nezaslúžia. Na takých L74 a L75 ešte donedávna jazdili aj Karosy. Jediné, čo tam jazdí nové, sú trolejbusy (lebo inak sa už nedalo) a na víkendových L70 jazdí Iveco Urbanway 12M.
O kolko % priblizne zapnuta klima zvysuje spotrebu autobusu?
Reply on: Riočka #222164:
A ak nedociahnem tak poprosim nejakeho cestujuceho aby mi ho otvoril. Ludia co je to s vami. Ze by tie teploty branili rozmyslaniu. To vsak nijak neospravedlnuje dpb - udrzbu ze nedokaze u autobusov udrziavat klimu funkcnu.
Reply on: Riočka #222164:
Nie nepatri. Cestujuci snad ruky maju, nie?



Dávam do pozornosti: v autobusoch počas horúčav som sa ani raz neviezla vo vyklimatizovanom autobuse napriek tomu že majú "lepky" na oknách o klíme (autobusy: 87 vo večerných hodinách a 96 v ranných hodinách). Vodiči veľakrát nepootvárajú ani strešné vetranie, nastupujute do vyhriateho skleníka. Nepatrí to k ich povinostiam postrať sa o "dýchateľnosť" v dopr. prostriedkoch? T.z. pootvárať okná aj strešné, ak nie je funkčná klíma dať oznam atď.
Reply on: 4004 #222162:
Na Trnavke nemaju nejake novsie vozidla? Pripadne aspon z tych co maju dojst pojdu nejake aj na Trnavku? Dakujem za odpoved.
Reply on: x8x@post.sk #222161:
Lebo L70 je vypravovana z Trnavky a L96 z Jurajovho dvora.
Reply on: kpt.Andrej Danko #222139:
Ono to nebude ani tak najdenie zazracneho tlacidla ako to ze DPB zasadne na L70 cez pracovne dni nasadzuje tie najvacsie kyble cele polepene reklamou cez okna a bez klimy nakolko sa jedna o vozidla Bj. 2010 a tie klimu standartne nemaju. Takze vodici su v tom nevinne. Skor sa treba spytat preco napr. na L96 polepene stare sunky bez klimy vidiet uplne minimalne a na L70 takmer stale.
Reply on: Ike #222159:
Pokial viem, tak maximalny sklon na DD by mal byt cca. 8%, na Limbovej az 12%.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement