Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ufo #222148:
viem, že je to elementárny problém, ale ja osobne mám problém rozhodnúť sa, či po nastúpení do pojazdnej sauny mám zavrieť okienka a čakať, kedy si vodič uráči použiť ten ventilátor na streche vozidla, alebo ich pootvárať, aby teplý vydýchaný vzduch nahradil žeravý červstvý vzduch.
Reply on: medzernik #222146:
Kompresor klimy buď ide, alebo nejde, čo tam chceš dať na minimálny výkon?
Viete už aj o dnešnej akcií? O piatej na ASMN. 😃 https://goo.gl/16eMt7
Reply on: janstar #222145:
"Našich" asi ťažko ale áno väčšinovo sa klimatizácia nezapíná aby sa šetrilo asi alebo ja neviem. Dáva sa na minimálny vykon.


My sme len fanúšici, ale to určite už viete lebo ste si prečítali a súhlasili s podmienkami
Páni z dopravného podniku nech sa idú pozrieť do Tesca ako vyzerá klimatizácia.V autobuse na okne cedulka ,,Neotvárajte ,ide klimatizácia,, a je tam ako v skleníku tak ako vonku,prídem do Tesca a až tam zistím ako vypadá klimatizácia a nie vo vašich busoch.
Reply on: kpt.Andrej Danko #222139:
A nebodaj vieš v ktorých vozoch to "príslušné tlačidlo" je a v ktorých nie????
Reply on: Viko #222140:
Koľko financií ide z VÚC do DPB? Keď - "Frešo tvrdí, že bratislavská župa by dopravu zdarma „utiahla“ aj v súčasnej finančnej kondícii. Tak či tak do nej každý rok vlieva milióny eur a nemení sa to."
Reply on: kpt.Andrej Danko #222139:
S takým nickom gramatika vôbec neprekvapuje. ?

Okrem toho, klíma býva bežne pustená vo viacerých vozidlách ako v tom jedinom spomenutom.
kpt.Andrej Danko

kpt.Andrej Danko

Chcel by som pogratulovať neznámemu vodičovy 70-ky že sa mu včera ako zatiaľ jedinému v roku podarilo nájsť tlačidlo zapnutia klimatizácie. Dúfam že informácie o lokalizácií príslušného tlačidla odovzdá aj menej všimným kolegom.
Reply on: gejza #222136:
Pochopil som tvoje hlboko červenofašistické založenie.
Reply on: Peon #222135:
Ako obvykle - nebolo potrebné pozerať sa na meno autora a bolo jasné, že sa jedná o peonistický príspevok.
Teraz by som ja mal niekoľko podotázok: Akým spôsobom je vozidlo preťažované nasadzovaním na úzkych cestách? Máš pocit,, že bratislavský SOR BN 10,5 nevyjde na Kolibu alebo na Kramáre alebo hore Pražskou, prípadne máš pocit, že sa tým jeho životnosť, prípadne životnosť jeho vodiča nejako radikálne skracujú?
Reply on: S499.1023 #222131:
som rád, že si pochopil ironický podtón v moje poznámke .... len pre upresnenie, nevšimol som si, že by Jepko s Trdkom financovali niečo z privátnych zdrojov .....
Vyrabaju sa SOR-ky aj nejako prisposobene pre narocny teren? Totiz vcera aj prevcerom som sa viezol rovnakou 10,5-metrovou aku máme v BA napr. na linke 20 a nemôžem pochopiť ako je možné, že to nasadzujú na úzke cesty a strmè klesanie aj stúpanie. Vodič aj vozidlo to prekvapujúco dobre zvládajú. O koľko nižšiu životnosť má takto pretazovane vozidlo (porovnanie)? Zaujimava je aj cena za túto "atrakciu": 10 Kč bez ohľadu na počet precestovaných zastávok. 🙂
Ak by chcel niekto individuálne konkurovať Uberu, už je na to appka:
https://arcade.city
Reply on: trolejbus6207 #222132:
upresnenie - vonkajšiu teplotu...
Reply on: S499.1023 #222130:
Hic je veru riadny, pred hodinou mi v aute ukazoval teplomer 39°C ?
Reply on: gejza #222127:
Džejendtí je verejný zdroj? Jedine tak v tvojom virtuálnom svete, červenofašista.
Reply on: Petto #222125:
Hej, však EÚ fondy "proste sú". Čo sú dnes škvrny na slnku? Či je v Bratislave taký hic?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.