Reply on: S499.1023 #221839:
Vychadzal som z Wikipedie kde pisu:"Type c3 – 61 cars (originally 190) – built 1959–1962; seats: 32, standing places: 43"
https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Vienna#Fleet
Sice je to iba vlecny vozen, ale tak to sa povazuje za (sucast) elektricky, ci nie?
A co sa tyka financii WL - to som netusil, ze maju nedostatok penazi na obnovu, som si myslel, ze to tam maju kvoli turistom a sotousom ako T3 v Prahe na L23.
Ámos
Dnes je potreba (ak si dobre pamatam):
kapacita TT - 75ks
kapacita K2 - 25ks
Mame:
TT - 110 (rezerva 46%)
K2 - 36ks (rezerva 44%)
Potrebu na vyjadzenie Petrzalky tu niekto spominal 15ks. Rezerva by sa zcvrkla pri TT na 22% co je tak na hrane. Aj ked po reko radial, by sa malo usetrit 5 poradi.
Mestsky poslanec vsak chape - nova trat = nutnost novych elektriciek. Treba to vyuzit.
Mestsky rozpocet za posledne dva roky narastol v danovych prijmoch o 50mil €. Mesto uz ma nato, aby sa rocne kupili dve tri elektricky a obnova prebiehala kontinualne.