Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Viko #221846:
Žiaľ áno.
https://www.facebook.com/jesuisfrancisci/photos/pb.381154875419804.-2207520000.1499093824./774305509438070/?type=3&theater

Je to aj pri prázdninách, kedy je interval 10 minút. Ale čo je horšie je to aj pri L9, kde sú iba niektoré spoje NP (a zároveň aj klimatizované) a nie sú v CP vyznačené 😞
Reply on: Viko #221846:
Zatial nie. Inak najprv som si myslel, ze to je dost blbost tak robit (interval namiesto presneho odchodu), ale na druhu stranu, ak sa to skombinuje s elektronickymi tabulami (ktore zacali vo vacsom davaj na zastavky) s realnym odchodom ako VZT, tak preco nie 🙂
Reply on: MatejBA #221842:
Je pravda, že nad vlekmi som sa nezamýšľal a z motorákov jazdia najstaršie nejaké E1 z roku 1972.
Pre turistov a šotoušov majú Vienna Ring Tram.
Reply on: MatejBA #221841:
To by mohol v Ostrave čakať aj pol dňa, tam sú z historických dôvodov takmer samé vodičky.
Reply on: MatejBA #221829:
Čisto logicky, ak sú dnes T3P rezerva a táto rezerva sa minie na predĺženie liniek na koniec Petržalky, čo bude po novom tvoriť rezervu?
Reply on: S499.1023 #221839:
Vychadzal som z Wikipedie kde pisu:
"Type c3 – 61 cars (originally 190) – built 1959–1962; seats: 32, standing places: 43"

https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Vienna#Fleet

Sice je to iba vlecny vozen, ale tak to sa povazuje za (sucast) elektricky, ci nie? 🙂

A co sa tyka financii WL - to som netusil, ze maju nedostatok penazi na obnovu, som si myslel, ze to tam maju kvoli turistom a sotousom ako T3 v Prahe na L23.
Reply on: S499.1023 #221840:
Tak ja uz som zazil, ze clovek odmietol nastupit do elektricky lebo ju soferovala zena, takze by ma to neprekvapilo ?
Reply on: MatejBA #221837:
To akože bude niekto čakať trebárs pol hodiny na neklimatizovaný voz?
Reply on: MatejBA #221834:
To máš ale zlý pocit, Viedeň si nemôže dovoliť ich vyradiť (inak, kde tam jazdí čo z roju 1959?), veľmi rada by ich vyradila hneď zajtra ale električkvoá doprava vo Viednoi bol.a dlhé roky podfinancovaná a oni nemajú EÚ fondy na obnovu vozidlového parku, tak sa musia držať pri stene.
Reply on: Ámos #221836:
Zmaž to, ale rýchlo, lebo to zbadá náš primát a sme v prdeli ... ? ? ?
Reply on: Valec #221835:
Ci henten nebude taky "pseudo"dochodcovia - bezia od Lidla na Molecke cez 10 pruhov ciest, cez elektrickovu trat, na cervenu, pomedzi auta, s 3 taskami a barlou pod pazuchou, ale akonahle sa dotknu trolejbusu, tak div ze na mieste neumru ?

Podla mna je blbost ich vyradovat, ked ich mozeme pouzit. Vela ludi napriklad nema rado klimu, tak by im to vyhovovalo. Ale tak niektori chcu byt papezskejsi ako papez ?
A neuvazovali soudruzi, ze na Moste SNP sprvia trojrpuh? ?
http://ba.foxy.sk/displayimage.php?pid=1829
Reply on: MatejBA #221834:
"nemam pocit, zeby si Wiener Linien nemohol dovolit ich vyradit"
To vidíš zle, na diskusii v SME by si sa dozvedel, že je jedno čo je inde, my na to máme. ?

https://bratislava.sme.sk/diskusie/dpl/25619009/Podarilo-sa-znizit-cenu-podpisali-prve-zmluvy-na-nakup-novych-autobusov.html
Reply on: Viko #221832:
Jedna vec je nahrada starych elektriciek za nove, postupne, po malych davkach, aby sa nestal sok, ked nam "umru" 29T a 30T.

Druha vec je, ci realne na to mame, a ak ano, tak preco sa to kupuje "lebo nova trat" (ktora mimochodom pri tom bordeli na magistrate mozno ani nemusi byt) a preco nie "lebo chceme obnovovat"? To akoze bez Petrzalky by sa nove vozy nekupili?

Inak az taky problem by tie 50 rocne vozy nemuseli byt, ak su v dobrom stave, je na nich robena dobra udrzba, a su linky kam sa mozu dat (napriklad. ako L6, kde TT ci 29T/30T je vela). V takej Viedni ti stale jazdia elektricky z rokov 1959-1977 a nemam pocit, zeby si Wiener Linien nemohol dovolit ich vyradit 🙂
Reply on: heinischova #221807:
lebo kolony, lebo dobiehajuci cestujuci ... lebo kopa ludi si sama musi vyvazat prdel v aute, hoci jej ide priame spojenie z domu do prace, ale MHD je pre socky, tak nepojde predsa MHD, ked moze ist v aute. radsej smutny v aute, ako vesely v elektricke ?
Reply on: MatejBA #221829:
A nevadí, že väčšina K2S je zo 70. rokov? Či majú osláviť päťdesiatiny na petržalskej trati?

Plus by som do výpočtu zahŕňal posilnenie Rače, čo v akejkoľvek podobe zhltne nezanedbateľný počet vozov. A v prípade, že sa zavedie vyháňanie ľudí z IAD parkovacou politikou, nám 8´ interval nemusí stačiť, takže ďalšie vozy...
Reply on: Ámos #221830:
15 ks do Petržalky iba ak sa tam zavedie tretia linka pri intervale 7,5 min. Ináč určite menej.
Reply on: MatejBA #221829:
Ved rataj.
Dnes je potreba (ak si dobre pamatam):
kapacita TT - 75ks
kapacita K2 - 25ks

Mame:
TT - 110 (rezerva 46%)
K2 - 36ks (rezerva 44%)

Potrebu na vyjadzenie Petrzalky tu niekto spominal 15ks. Rezerva by sa zcvrkla pri TT na 22% co je tak na hrane. Aj ked po reko radial, by sa malo usetrit 5 poradi.

Mestsky poslanec vsak chape - nova trat = nutnost novych elektriciek. Treba to vyuzit.

Mestsky rozpocet za posledne dva roky narastol v danovych prijmoch o 50mil €. Mesto uz ma nato, aby sa rocne kupili dve tri elektricky a obnova prebiehala kontinualne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.