Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Viko #221846:
Žiaľ áno.
https://www.facebook.com/jesuisfrancisci/photos/pb.381154875419804.-2207520000.1499093824./774305509438070/?type=3&theater

Je to aj pri prázdninách, kedy je interval 10 minút. Ale čo je horšie je to aj pri L9, kde sú iba niektoré spoje NP (a zároveň aj klimatizované) a nie sú v CP vyznačené 😞
Reakcia na: Viko #221846:
Zatial nie. Inak najprv som si myslel, ze to je dost blbost tak robit (interval namiesto presneho odchodu), ale na druhu stranu, ak sa to skombinuje s elektronickymi tabulami (ktore zacali vo vacsom davaj na zastavky) s realnym odchodom ako VZT, tak preco nie 🙂
Reakcia na: MatejBA #221842:
Je pravda, že nad vlekmi som sa nezamýšľal a z motorákov jazdia najstaršie nejaké E1 z roku 1972.
Pre turistov a šotoušov majú Vienna Ring Tram.
Reakcia na: MatejBA #221841:
To by mohol v Ostrave čakať aj pol dňa, tam sú z historických dôvodov takmer samé vodičky.
Reakcia na: MatejBA #221829:
Čisto logicky, ak sú dnes T3P rezerva a táto rezerva sa minie na predĺženie liniek na koniec Petržalky, čo bude po novom tvoriť rezervu?
Reakcia na: S499.1023 #221839:
Vychadzal som z Wikipedie kde pisu:
"Type c3 – 61 cars (originally 190) – built 1959–1962; seats: 32, standing places: 43"

https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Vienna#Fleet

Sice je to iba vlecny vozen, ale tak to sa povazuje za (sucast) elektricky, ci nie? 🙂

A co sa tyka financii WL - to som netusil, ze maju nedostatok penazi na obnovu, som si myslel, ze to tam maju kvoli turistom a sotousom ako T3 v Prahe na L23.
Reakcia na: S499.1023 #221840:
Tak ja uz som zazil, ze clovek odmietol nastupit do elektricky lebo ju soferovala zena, takze by ma to neprekvapilo ?
Reakcia na: MatejBA #221837:
To akože bude niekto čakať trebárs pol hodiny na neklimatizovaný voz?
Reakcia na: MatejBA #221834:
To máš ale zlý pocit, Viedeň si nemôže dovoliť ich vyradiť (inak, kde tam jazdí čo z roju 1959?), veľmi rada by ich vyradila hneď zajtra ale električkvoá doprava vo Viednoi bol.a dlhé roky podfinancovaná a oni nemajú EÚ fondy na obnovu vozidlového parku, tak sa musia držať pri stene.
Reakcia na: Ámos #221836:
Zmaž to, ale rýchlo, lebo to zbadá náš primát a sme v prdeli ... ? ? ?
Reakcia na: Valec #221835:
Ci henten nebude taky "pseudo"dochodcovia - bezia od Lidla na Molecke cez 10 pruhov ciest, cez elektrickovu trat, na cervenu, pomedzi auta, s 3 taskami a barlou pod pazuchou, ale akonahle sa dotknu trolejbusu, tak div ze na mieste neumru ?

Podla mna je blbost ich vyradovat, ked ich mozeme pouzit. Vela ludi napriklad nema rado klimu, tak by im to vyhovovalo. Ale tak niektori chcu byt papezskejsi ako papez ?
A neuvazovali soudruzi, ze na Moste SNP sprvia trojrpuh? ?
http://ba.foxy.sk/displayimage.php?pid=1829
Reakcia na: MatejBA #221834:
"nemam pocit, zeby si Wiener Linien nemohol dovolit ich vyradit"
To vidíš zle, na diskusii v SME by si sa dozvedel, že je jedno čo je inde, my na to máme. ?

https://bratislava.sme.sk/diskusie/dpl/25619009/Podarilo-sa-znizit-cenu-podpisali-prve-zmluvy-na-nakup-novych-autobusov.html
Reakcia na: Viko #221832:
Jedna vec je nahrada starych elektriciek za nove, postupne, po malych davkach, aby sa nestal sok, ked nam "umru" 29T a 30T.

Druha vec je, ci realne na to mame, a ak ano, tak preco sa to kupuje "lebo nova trat" (ktora mimochodom pri tom bordeli na magistrate mozno ani nemusi byt) a preco nie "lebo chceme obnovovat"? To akoze bez Petrzalky by sa nove vozy nekupili?

Inak az taky problem by tie 50 rocne vozy nemuseli byt, ak su v dobrom stave, je na nich robena dobra udrzba, a su linky kam sa mozu dat (napriklad. ako L6, kde TT ci 29T/30T je vela). V takej Viedni ti stale jazdia elektricky z rokov 1959-1977 a nemam pocit, zeby si Wiener Linien nemohol dovolit ich vyradit 🙂
Reakcia na: heinischova #221807:
lebo kolony, lebo dobiehajuci cestujuci ... lebo kopa ludi si sama musi vyvazat prdel v aute, hoci jej ide priame spojenie z domu do prace, ale MHD je pre socky, tak nepojde predsa MHD, ked moze ist v aute. radsej smutny v aute, ako vesely v elektricke ?
Reakcia na: MatejBA #221829:
A nevadí, že väčšina K2S je zo 70. rokov? Či majú osláviť päťdesiatiny na petržalskej trati?

Plus by som do výpočtu zahŕňal posilnenie Rače, čo v akejkoľvek podobe zhltne nezanedbateľný počet vozov. A v prípade, že sa zavedie vyháňanie ľudí z IAD parkovacou politikou, nám 8´ interval nemusí stačiť, takže ďalšie vozy...
Reakcia na: Ámos #221830:
15 ks do Petržalky iba ak sa tam zavedie tretia linka pri intervale 7,5 min. Ináč určite menej.
Reakcia na: MatejBA #221829:
Ved rataj.
Dnes je potreba (ak si dobre pamatam):
kapacita TT - 75ks
kapacita K2 - 25ks

Mame:
TT - 110 (rezerva 46%)
K2 - 36ks (rezerva 44%)

Potrebu na vyjadzenie Petrzalky tu niekto spominal 15ks. Rezerva by sa zcvrkla pri TT na 22% co je tak na hrane. Aj ked po reko radial, by sa malo usetrit 5 poradi.

Mestsky poslanec vsak chape - nova trat = nutnost novych elektriciek. Treba to vyuzit.

Mestsky rozpocet za posledne dva roky narastol v danovych prijmoch o 50mil €. Mesto uz ma nato, aby sa rocne kupili dve tri elektricky a obnova prebiehala kontinualne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.