Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Viko #221846:
áno, vo vyhláške platnej 7 rokov ?
Reakcia na: Viko #221846:
Dnes ráno z električky na zastávke, ŽST Vinohrady, pozerám ako puk, že linky 3 a 5 to majú uvedené. Najprv, som si myslel, že zle vidím ale potom som si povedal, že ok. Už som sa s tým stretol aj v zahraničí.
Reakcia na: gejza #221849:
Netaraj
Reakcia na: TomJ #221856:
Cez šk. rok to robí to isté vozidlo, malo by to aj cez prázdniny.
Teraz trošku odbočím od témy električiek k nášmu IDS.
Vyhľadávač cp.sk mi našiel spojenie z Bernolákova do BA s prestupom v Bernolákove pri kaštieli. Na prestup je tam 5 min (16.00 - 16.05). Prvý spoj má číslo 102444 141 a druhý spoj 102404 142. Keďže 141 a 142 sú čísla po sebe, môžem tomu rozumieť tak, že oba spoje vykonáva to isté vozidlo? Je to totiž pomerne rýchle spojenie, no nerád by som v prípade meškania prvého spoja zostal hore pri kaštieli.
Reakcia na: zlomok #221850:
Neviem, ako sa veci zmenili, ale ked bola Wirtschatuni na Spittelau, tak najvacsie plesnaky chodili na linke D ?
Reakcia na: MatejBA #221853:
K2S sú na tom horšie? Nevšimol som si.
Reakcia na: zlomok #221851:
Takze to, ze K2Sky su na tom horsie ako E1 je iba chyba UD DPB?
Reakcia na: Mike #221848:
Detto L4 ?
Reakcia na: MatejBA #221842:
Viď môj príspevok #221850. Vozne E1 vyraďovali iba nedávno a vo veku až 45 rokov (napr. 4637, 4664), bez toho aby boli vôbec niekedy modernizované! A to boli ešte predané ďalej (Krakow, Braila).
Reakcia na: S499.1023 #221839:
Najstaršie prevádzkované motorové vozne vo Wien sú E1 z roku 1971 v počte 6 ks, ale z 1972 a 1973 je ich viac než dosť (desiatky vozidiel). Na rozdiel od vlnitýchg plechov neboli modernizované a ani modernizované nebudú, čakajú na vyradenie.

Ale vleky c3 majú ešte z roku 1960, s drevenou podlahou:

1207, 1211, 1213 (rok 1960), 1222, 1227, 1249, 1260, 1261, 1267, (rok 1961)

Do 19. 4. 2017 jazdil aj vlek c3 pekného čísla #1234 z roku 1961.

Tak isto do 19. 4. 2017 jazdil aj vlek 1272 ktorý mal upravené zadné čelo po vzore E1, posledný svojho druhu, pamätám si ho najmä na linke 6.

Posledný vlek typu c3 z roku 1959 (1116, ktorý mal takisto upravené čelo po vzore E1) vyradili v roku 2013 vo veku 54 rokov!

Okrem toho majú ešte plno vlekov c4 z 70. rokov 20. storočia, ale tie už majú gumenú podlahu.

Záver: ak sa chce niekto povoziť v plesniakoch s drevenou podlahou v bežnej premávke, mal by ísť do Viedne a na linke 6 má celkom dobrú šancu ich stretnúť, prípadne na linkách 41, 42.

Zdroj: http://www.strassenbahnjournal.at/wiki/index.php?title=Aktuelle_Personenfahrzeuge
Reakcia na: Viko #221846:
Žiaľ áno.
https://www.facebook.com/jesuisfrancisci/photos/pb.381154875419804.-2207520000.1499093824./774305509438070/?type=3&theater

Je to aj pri prázdninách, kedy je interval 10 minút. Ale čo je horšie je to aj pri L9, kde sú iba niektoré spoje NP (a zároveň aj klimatizované) a nie sú v CP vyznačené 😞
Reakcia na: Viko #221846:
Zatial nie. Inak najprv som si myslel, ze to je dost blbost tak robit (interval namiesto presneho odchodu), ale na druhu stranu, ak sa to skombinuje s elektronickymi tabulami (ktore zacali vo vacsom davaj na zastavky) s realnym odchodom ako VZT, tak preco nie 🙂
Reakcia na: MatejBA #221842:
Je pravda, že nad vlekmi som sa nezamýšľal a z motorákov jazdia najstaršie nejaké E1 z roku 1972.
Pre turistov a šotoušov majú Vienna Ring Tram.
Reakcia na: MatejBA #221841:
To by mohol v Ostrave čakať aj pol dňa, tam sú z historických dôvodov takmer samé vodičky.
Reakcia na: MatejBA #221829:
Čisto logicky, ak sú dnes T3P rezerva a táto rezerva sa minie na predĺženie liniek na koniec Petržalky, čo bude po novom tvoriť rezervu?
Reakcia na: S499.1023 #221839:
Vychadzal som z Wikipedie kde pisu:
"Type c3 – 61 cars (originally 190) – built 1959–1962; seats: 32, standing places: 43"

https://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Vienna#Fleet

Sice je to iba vlecny vozen, ale tak to sa povazuje za (sucast) elektricky, ci nie? 🙂

A co sa tyka financii WL - to som netusil, ze maju nedostatok penazi na obnovu, som si myslel, ze to tam maju kvoli turistom a sotousom ako T3 v Prahe na L23.
Reakcia na: S499.1023 #221840:
Tak ja uz som zazil, ze clovek odmietol nastupit do elektricky lebo ju soferovala zena, takze by ma to neprekvapilo ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.