Reply on: Solider #221617:
Podľa mňa jedna električková radiála do centra je pre dopravné vyriešenie Petržalky málo a práve trasa L68 (+teda možno potiahnutie okolo Tesca a Budatínskej) sa núka ako vhodný doplnok, keďže pretína na kríž celú MČ. Áno, bude to niečo stáť, ale ak má linka 140 spojov s najväčšími vozmi jedným smerom, pokladám za neudržateľné ponechávať ju v nafte - a už dupľom, keď je na zázraky typu 64.Neviem, či by sa to malo nejako negovať s výmyslami o tramtrati okolo každého nového projektu. Lenže to nebude vedieť nikto, kým si mesto nepovie, čo chce. Či tram okruh a Prievozskú radiálu, či iba Pribinovu a Košickú (lebo investovať do súbežných tratí na Košickej a Karadžičke mi nepríde veľmi efektívne, keď vidím, aký je problém stavať dávno sľubované predĺženia).
Petto
keby sa chcelo, mame tu X novych trati, no len nikomu sa nechce nic na Slovensku a obzvlast v BA sa neda nic . Nie su tu novy na fore a v Bratislave tiez nie si tyzden. Stacilo keby niekto viac uvazoval a objednali sa vtedy aj agregatove klbaky par ks z 70 (ved prispela na sola s agregatom, prispela by aj na klbaky) , ktore by mali lepsie uplatenie aj dnes. A ked si predstavim co za v*la je na cele DPB, ze zatrhne aj projekt parcialnych tbusov na ukor elektrobusov - tak co cakame ? To uz radsej mohol zostat Belfi a bolo by tu uz hadam tych 90 novych vozidiel a neboli by CNG šerble tam kde nemaju co byt. VId dnes 2640 na 29tke. ?