Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: All1111 #221598:
Len aby si nasiel + 2 klbaky na 202 ak pojde na Hodzko , po trase 208cky cez Svatopluka a Mickiewiczku.
Potom tipujem ze aj uplne presmeruju 208 na nejaku Rajsku - Sulekovu nech to neni odrezane odsveta tam uplne alebo aj Sulekova - Ulica 29augusta - AS MN, ved obratisko ASMN by malo fungovat este aj s tbus stopou. ?
https://www.cas.sk/clanok/562146/prerabanie-stanice-v-hlavnom-meste-prinesie-obmedzenia-na-1-alebo-3-roky-ako-to-bude-v-bratislave-fungovat/
To skrátenie T-Bus liniek po Košickú im snáď neschvália. Aj keď pán deve***kár to prezentuje ako hotovú vec?
Reply on: Michal111 #221596:
Co konkretne sa da naucit na tom ? Magistrat ti da budget 24 mega , vysutazis za 26+
http://bratislava.dnes24.sk/poslanec-r-oleksak-navrhuje-zrusit-sutaz-na-nakup-novych-autobusov-272483

Naťahovačky okolo nákupu autobusov pokračujú a DPB sa nepoučí z predchádzajúcich chýb ani za toho oného.
Reply on: ratataj #221592:
Už som to tu mnohokrát zmieňoval - keď som ešte jazdil, za čias 4CPO, zaťahoval som vždy s cestujúcimi, z akejkoľvek konečnej, do vozovne JD ako linka 10, do vozovne Cífer ako linka 7. Vždy bez problémov.
Reply on: zlomok #221588:
Peter Netri je z cyklokoalicie. Rozumny mladas, z mojho pohladu trosku "cykloterorista".
Ale napriklad schvaloval cyklopiktogramy, ako ucinnu zalezitost.

Nejde vsak len o jednu kapitolu. Cele to ako to bolo predstavene mi hovori jedno. "Hlava v oblakoch"
Predstava, ze spravime plan/dokument a ono sa to uz vyriesi...
napriklad skolstvo. Urobime cenu primatora pre najlepsieho ucitela..(?!) venuju sa veciam, v ktorych hl. mesto nema ani kompetencie a supluju stat.

Mal som pocit vacsej pripravenosti. Nema skusenosti, nech zacne ako statosta Stareho Mesta...
Reply on: TomJ #221583:
ked sa zacinali dojazdove linky, oznacovali sa cislom linky a cielom vozovna xy, chvilu k tomu bol symbol garaze, neskor sipka. avsak to cislo miatlo ludi, denne boli staznosti, ked napr. 9, jazdiaca v tom case po obchodnej, neodbocila na vazovozu, pripadne ked 14 nesla rovno po kriznej ale odbocila hore na vazovovu a na racko, o problome dostat ludi z voza na vihohradoch ani nehovorim ( sak ste 3/5/11, tak musite ist do race ) ... mame cestujucich akych mame, odkedy sa zaviedli sipky bez cisla tak sice pribudli otazky kade to ide, ale zase zmizli uplne nadavky a vyhrazky, ktore boli na adresu vodica bezne, ked tam bolo cislo. tolko pohlad vodica.
Reply on: mrkvakj #221590:
SL listky nie su viazane na spoj (okrem eurovych).
Reply on: henko151 #221589:
Najlepsie vyjde kombinacia SL/RJ + celodenny listok na MHD. Jedinou nevyhodou je, ze si viazany na konkretmy spoj. V pripade, ze neviest, kedy pojdes naspat. Tak EURegio Wien Ticket + priplatok na zonu 100 ( MHD) kupemy u ZSSK za myslim ze 21/10,50€. Mozes ist hociktorym vlakom cez Marchegg/Gänserdorf/Kittsee. Cize aj z BA (teoreticky) aj z Viedne Ti to tvori 30 min interval.
Zdravím!
Chcel by som isť budúci týždeň do Viedne a uvažujem ako sa to najviac oplatí. Chcel by som si kúpiť aj celodenný lístok na MHD vo Viedni. Podľa vás ako to vyjde najlacnejšie a najpohodlnejšie? Vlakom, FLIXBUSOM, SL alebo RJ?
Reply on: Ámos #221585:
http://www.planbratislava.sk/

Mobilita - Peter Netri (vedúci), Táňa Kratochvílová, Tomáš Vašek, Michal Dekánek.

Až na toho vedúceho všetkých osobne poznám. Rozumní ľudia s rozumnými názormi.

Uvidíme ako to dopadne.
Reply on: Mhr1 #221584:
To tam ostalo ešte z výlukovej trasy po most.
Reply on: Mhr1 #221584:
Nie.
Nech je pravidlo oznacovania dojazdov rovnake.
Reply on: TomJ #221583:
Dobrý nápad. Keď to kopíruje pravidelnú linku, nech to má číslo tej linky, keď to už ide úplne inak, nech má len šípku a cieľ.
Vie mi niekto povedať, prečo má e-6 smer Karlova Ves už keď prichádza k mostu SNP? Veď logicky by mala mať ešte Šafárikovo nám. a s cieľom KV by mala prísť až na Šafko.
Reply on: Ámos #221581:
Súhlasím. Dojazdové spoje by mali byť riešené tak, že na riadnom úseku trasy by išli označené číslom danej linky a po odchode z predposlednej zastávky pred zmenou trasy (v prípade dojazdu linky 209 po odchode z Račianskeho mýta) by sa číslo zmenilo na šípku. Zároveň by sa po odchode z tejto zastávky ohlásilo, že nasledujúca zastávka je posledná na riadnej trase danej linky a spoj pokračuje ďalej tam a tam.

Ešte ma napadá riešenie, že ak ide linka na dojazde po svojej trase len minimum, mohla by byť označená skôr číslom linky, ktorej trasu viac menej kopíruje. Teda v prípade linky 209 by dojazdové spoje boli označené ako linka 204, dojazdy linky 1 z HLST ako linka 2, dojazdy linky 6 ako linka 4, dojazdy linky 8 z NĽS na Vinohrady ako linka 7 ...
Reply on: JerryBA #221533:
Mám ešte jeden spôsob ako machrovať s týmto, a to sledovať odkiaľ prichádza vozidlo. Zhodou okolností mi to napadlo na "Fr. Zubku" keď trolejbus na 209 prišiel od Hlavnej stanice a nie z Pražskej. ?
Reply on: 810zssk #221565:
Na tu zastavku by uz mal prist voz bez oznacenia linky, iba s cielom konecnej stanice.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.