Nebude ziadna peticia, od jula sa ma zavriet aj tak ulica Mlynske nivy, takze aj x95 sa zase zrejme zrusi. Plus bude problem aj ze co s 202,212 klbovymi tbusmi. 212 si viem predstavit po trase 208 cez Svätopluka a Mickiewicza, no co s 202 ? ?
A ešte môže pán poslanec vysvetliť tým, čo podpísali petíciu na linku na Šafko ako sa s X95 dostanú priamo bez prestupu bez straty času okružnou jazdou cez AS na Šafko.
Dost velky predpoklad 133tky je ked sa bude a ak sa bude posuvat cela os na Molecke ze odstavia aj trolejbusovu trat. Aj na 133tku obnovenie bola ovela uspesnejsia peticia co sa tyka percent ludi v danej mč urcite
Tak toto je ,,návrh roka" ? predĺžiť po AS,ktorú najneskôr v máji zatvoria a s tým aj ulicu oproti nej a potom čo?Nechceli by ešte náhodou aby urobila okruh cez Dunajskú - Špitálsku a Rajskú?Toto je hovadina jak rampa ? schuti som sa pobavil.
Jedno je fakt diletantské od inžinierov,architektov a všeobecne od magistrátu,že pri projekte 1.etapy električkovej trate do Petržalky nenaplánovali a nezrealizovali integrovanú zastávku Farského s prestupom na hrane Električka & autobus (podobne ako má byť po reko zastávka Damborského)...Potom by tu nevznikali takéto mokré šoto sny niektorých menej chápavých lenivých osôb,ktorým je krucinál zaťažko prejsť pár krokov od BUSu k električke.
Ja nevidím dôvod dávať alebo vraciať linku 95 na Autobusovú Stanicu! Tam totiž premáva 88 ktorá by potrebovala posilniť a nie pridávať druhú linku! Pamätám sa, že vždy brali linky z okolia Ovsište, Háje a Technopol.My sme si museli zvykať na každý zobratý spoj a ľudia z konca Petržalky sú rozmaznaný?!?
"Ak chcú v súčasnosti cestujúci z Petržalky pokračovať v ceste do centra mesta, musia prestúpiť na električku na Farského ulici a novou električkou prejsť cez Starý most dve zastávky na Šafárikovo námestie. "
Šafárikovo námestie = centrum mesta?
A ináč by ma zaujímalo, koľko je denne takých ľudí, že cestujú 95kou a majú cieľ cesty to Šafárikovo námestie. Či je to aspoň polovica z tých podpísaných na petícií...
rozmýšľal niekto pri tom keď to navrhoval? koľko tam bude jazdiť? kým nezatvoria Nivy kvôli výstavbe novej stanice? ? potom zmenia návrh, že ju chcú cez Kaufland na Bajkálskej cez Hlavnú stanicu s otočkou okolo obchodnej a ešte nech zastaví na SNP pri McDonalde ... omg ...
Keď chce silou mocou developer vraziť do niečoho vo verejnej doprave 50 miliónov, nebolo by praktickejšie aby zafinancoval zatrolejovanie cez Apollo do Ovsišťa, prípadne aj ďalej do Petržalky?
Vzhľadom k nízkej dopravnej rýchlosti v staniciach by ti zväčšenie kabín pridalo kapacitu len do značne obmedzenej miery. Viď. napr. Funitel na Chopku. Navyše ti veľké široké kabíny predražujú samotnú nosnú sústavu. Rozumných je fakt tak max. 10 sediacich na kabínu.
Jedine, že by si rozmýšľal nad kyvadlovou/pulznou prevádzkou, ale to je v trase s viacerými stanicami a bez prevýšenia chobotina
gejza