Zase daco "koncepcne" ktore skonci ako turisticka atrakcia a nie cielene posilnenie dopravy. Velmi sa tesim na rok 2020 a kolaps dopravy v celej zastavanej zone TWIN CITY, panorama, skypark, eurovea2 bez kolajovej dopravy.
No za 50 mega by som plnohodnotnu drahu necakal. Osobne tipujem ze to bude nieco na sposob toho zazraku co pendluje medzi terminalmi letiska vo Frankfurte, len mozno kapacitnejsie.
Máme rovnaké predstavy čo sa pojmu "nadzemka" týka. Nebol by som proti "nadzemke", ak by sa vybudovala ako električka o rozchode 1000 mm zapojená do siete na Trnavskom mýte (alebo na križovatke Krížna - Karadžičova). Celé s ľavostrannou premávkou v nadzemnom úseku a ostrovnými nástupišťami (podobne ako električka cez Gewerbepark Stadlau vo Viedni). Taká nadzemka by mala zmysel, najmä ak by v Petržalke pokračovala okolo EU po Dolnozemskej, potom doprava ponad ulicami Gettingova, Polereckého, Haanova, Furdekova, Osuského, Romanova (kríženie s 2. etapou), Jiráskova, vedľa Lidlu stále nadzemne ponad Bratskú na Budatínsku, Lietavskú, ponad Jantárovú (kríženie s 2. etapou), medzi Lidlom a ramenom na Betliarsku, zakočnenie pri Antolskej... Potenciálne k vozovni, ktorá by sa mohla rozšíriť aj pre tramvaje. .... .... OK, určite z toho nič nebude.
Ak to cele myslia seriozne, bolo by velmi fajn postavit to na 1000 mm rozchode s parametrami kompatibilnymi s elektrickou, s tym ze mesto by to potom pripadne mohlo napojit na petrzalsku radialu (v scifi variante aj prievozsku).
Iba si spoja svoje dva developerské projekty na rôznych brehoch...
Ale dnes je doba že všetko treba v prvom rade hlavne dobre prezentovať (marketingovo podať)
To sa docka obnovy aj 20 rokov opusteny podchod pri slnecnych hodinach? Vznikne tam prestupny terminal? Ako sa ta zastavka pri podchode volala, pamata si niekto?
BTW nadzamna elektricka draha moze byt aj elektrick na 1000mm kde sa pocita s napojenim na safko cez Dostojevskeho rad. Ale toto patri skor do sekcie Sci-fi...
Na jednej strane je prijemne ked investor uvazuje nad rieseniami tykajucimi sa verejnej dopravy, ale nemyslim si je az tak prospesne ak sa robia nekoncepcne riesenia tohto typu. Prave rozne ad hoc riesenia a "quick fixy" vedu k tomu ze doprava ako celok funguje.
Stale vsak plati ze lepsie ako nic, takze hura do toho
Ani to by nebolo zlé. Tu hlavne ide o to, aby na L8 sa zvýšila kapacita a Ružinov by získal NP spoje aj cez víkendy, lebo 2 NP spoje na L9 je málo. V Ružinove by tak bola L8 s NP vozmi celotýždenne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mikimaus