Reply on: S499.1023 #220161:
Zdroj: http://bratislavayimby.blogspot.sk/2017/03/hb-reavis-meni-tvar-noveho-centra.htmlAj keď zrejme ide o výplod autora toho článku.
Máme rovnaké predstavy čo sa pojmu "nadzemka" týka. Nebol by som proti "nadzemke", ak by sa vybudovala ako električka o rozchode 1000 mm zapojená do siete na Trnavskom mýte (alebo na križovatke Krížna - Karadžičova). Celé s ľavostrannou premávkou v nadzemnom úseku a ostrovnými nástupišťami (podobne ako električka cez Gewerbepark Stadlau vo Viedni). Taká nadzemka by mala zmysel, najmä ak by v Petržalke pokračovala okolo EU po Dolnozemskej, potom doprava ponad ulicami Gettingova, Polereckého, Haanova, Furdekova, Osuského, Romanova (kríženie s 2. etapou), Jiráskova, vedľa Lidlu stále nadzemne ponad Bratskú na Budatínsku, Lietavskú, ponad Jantárovú (kríženie s 2. etapou), medzi Lidlom a ramenom na Betliarsku, zakočnenie pri Antolskej... Potenciálne k vozovni, ktorá by sa mohla rozšíriť aj pre tramvaje. .... .... OK, určite z toho nič nebude.
zlomok